Ik kan trouwens geen posts van jou in KPD zien (afgezien van je aanmeldpost), dus waarschijnlijk heb je ze afgeschermd.quote:
Ook nooit jezelf?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, ik had al zo'n TT verwacht.
Maaar ik ben ook nieuwsgierig hoor Tegan, maar iemand google.. Nee, dat heb ik nog nooit gedaan[ja om iemand op te zoeken, haha]
Nee. Ik heb mijn voor en achternaam nog nooit opgezocht volgens mijquote:
*meldt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Ludootje het volgende:
Oh, en de TT is gegarandeerd goed voor heel veel views
Och het is niet dat ik hier op Fok! iets te verbergen heb ofzo. Dus ze gaat haar gang maar. Ik schaam mij niet voor wat ik post op Fok!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig in de posthistory van users hier zitten spitten. Wat anderen ervan vinden, tja... je post hier op een openbaar forum, en ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig mannetje
Nu heb jij mijn posthistory doorzochtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan trouwens geen posts van jou in KPD zien (afgezien van je aanmeldpost), dus waarschijnlijk heb je ze afgeschermd.
Oh, en de TT is gegarandeerd goed voor heel veel views
quote:
Welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Messenga het volgende:
Wat is vrijgezel zijn soms toch moeilijk.
Yepquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu heb jij mijn posthistory doorzocht. Maar ik heb niets aan de instellingen verandert. Mag jij in KDP?
Hey!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Messenga het volgende:
Wat is vrijgezel zijn soms toch moeilijk.
Welcome anyway.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Messenga het volgende:
Ik ben hier al wel eens vaker geweest
Ja, en wat voor één!quote:
Ik heb niet eens toegang tot KPD, dus veel succes. xDquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Ludootje het volgende:
Doorzocht is trouwens een groot woord... Alleen even met "KPD" in de zoekbalk van Firefox die paar pagina's doorgescand
Hoiquote:
Ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en wat voor één!
Jij met je vreemde praat.
Als ik dat doe dan krijg ik het geslaagdenlijstje van mijn oude middelbare school :p.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn voor en achternaam nog nooit opgezocht volgens mij
Daar zijn dan ook klonen voor uitgevonden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doelde eigenlijk op als je een relatie met iemand van Fok! hebt een jij hebt een relatieprobleem ofzo en je wil hier op Fok! om raad vragen dat je vriend/vriendin dat dan gelijk weet. En dat kan soms niet echt handig zijn.
Wat is er zo erg aan D_H?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
T je neukt toch niet met D_H he? zoja je eigenwaarde wat doe je
Dat is er wel eentje voor de "ken uw klassiekers"-categorie.quote:
nn Howlquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Howl het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen een lange dag. Weltrusten.
Ik krijg;quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan krijg ik het geslaagdenlijstje van mijn oude middelbare school :p.
Slaap zacht!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Howl het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen een lange dag. Weltrusten.
Klonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Litpho het volgende:
Daar zijn dan ook klonen voor uitgevonden.
Bij mijn zus krijg je al haar tennis-gerelateerde toernooiverslagen/overwinningen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg;
naamgenoten, linkedin () & wat engelse site (oke, mijn voornaam is engels, maar mijn achternaam niet echt, haha)
Niks mis met klonen. Mits tactisch toegepast.quote:
Hihi. Ik heb er gewoon niet zoveel "last" vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mijn zus krijg je al haar tennis-gerelateerde toernooiverslagen/overwinningen.
Dat dit raar is wist ik echt niet. Ik vind het eigenlijk wel gewoon. Posthistories doorzoeken is misschien een stap te ver, maar dit vind ik vrij normaal gedrag nog.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve dat hij de bron is van heel wat wie neukt met wie fokkers niks hoor
Moet jij niet uit? We moeten nog samen gaan stappen en dan bij jou pittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hechick
Moet je niet uit trouwens?
Hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb overigens geen klonen. Ik denk dat zodra ik er een aanmaak ik weer helemaal opnieuw alleen ben en helemaal opnieuw moet beginnen met vriendjes maken, dus dan was alles voor niets met dit account.
Probleem is dat 98% dat nu juist niet doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met klonen. Mits tactisch toegepast.
Uiteraard is er van alles mis met relklonen uit ONZ, maar in vrijwel elk geval was er dan ook al wat mis met de hoofdaccount.
Kom maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet jij niet uit? We moeten nog samen gaan stappen en dan bij jou pitten.
Ik zag jou er ook tussen staan, trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve dat hij de bron is van heel wat wie neukt met wie fokkers niks hoor
klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zag jou er ook tussen staan, trouwens
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijgezel zijn is af en toe best kutZijn er hier toevallig vrijgezelle Fok!sters in de buurt van Zoetermeer?
Hij is gewoon een liefhebber, dat kan je niemand kwalijk nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4
ik neuk helemaal niemand momenteelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is Tegan's schuld met zo'n TT
Goeiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?
ah, ik ken er een paar die al 7 jaar met dat probleem zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik ben nu eigenlijk op het punt aangekomen dat ik zowat alles tussen de 20 en 45 zou pakken, uitzonderingen daargelaten natuurlijk... (ben alweer bijna 8 maanden vrijgezel)
ach sommige dingen heeft ie behoorlijk kansloos aangepaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een liefhebber, dat kan je niemand kwalijk nemen
Kijk, met die instelling kan je in iedergeval wat! Daar moet je gebruik van makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik ben nu eigenlijk op het punt aangekomen dat ik zowat alles tussen de 20 en 45 zou pakken, uitzonderingen daargelaten natuurlijk... (ben alweer bijna 8 maanden vrijgezel)
NB: Ik weet het dus niet, maar ik heb vroeger wel Baldur's Gate gespeeldquote:
Namen willen we!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4
Dan kan je een begin maken met het lijstjequote:
Same, maar bij mij is 't pas 4 maanden uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geledenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je een begin maken met het lijstje
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Same, maar bij mij is 't pas 4 maanden uit.
Hm, 45 vind ik dan wel een beetje oud. Mja, als ze er goed uit ziet
Tijd geleden met een meisje van 16 staan klooien
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geleden
quote:
Geen idee, dacht dat het e.o.a. WoW figuur was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
NB: Ik weet het dus niet, maar ik heb vroeger wel Baldur's Gate gespeeld
Ik vorig jaar met eentje van 14... maar ze zag eruit als 17 ofzo, en ze zei ook dat ze 17 was. So i wont blame you if you wont blame mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
ik had gehoopt een geboortejaar rond 1990 in je profiel te zienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
7maanden danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geleden
Ik houd wijselijk m'n mond dichtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vorig jaar met eentje van 14... maar ze zag eruit als 17 ofzo, en ze zei ook dat ze 17 was. So i wont blame you if you wont blame me
Ach, mannen vinden een meisje van rond de 16 het geilstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had gehoopt een geboortejaar rond 1990 in je profiel te zien
Nu heb je me helemaal lekker gemaakt voor nietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
7maanden danen nee dat kunnen die personen niet zo waarderen denk ik
Hmm... Ik in eerste instantie ook niet, maar nu ik het zo hoor, sta ik er ook niet van te kijken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Ik had dit trouwens nooit achter D_H gezocht.
het vervelende is: DAT ZIJN ZE NIETquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, mannen vinden een meisje van rond de 16 het geilst
Giet wat drank in een meisje van 16 en overstelp haar met complimenten, dan is het best te doen in bedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het vervelende is: DAT ZIJN ZE NIET
meisjes van 16 zijn onzeker en saai
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Giet wat drank in een meisje van 16 en overstelp haar met complimenten, dan is het best te doen in bed
Ik laat haar bovenop zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: ja
Ach, da's beter dan tegenstribbelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: ja
I like em wildquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, da's beter dan tegenstribbelen
jah, inclusief de verf enzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij was een half lijk toen je 16 was?
quote:
Zo van sjeumig, dat DIE vrijgezel is!?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat iedereen in Drizzt z'n FoBo kijken en denkt dan
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo caféquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat iedereen in Drizzt z'n FoBo kijken en denkt dan
Toen was ik 10 en kwam ik daar nog nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo café
En tegenwoordig allemaal zo op metalfestivalsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo café
haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen was ik 10 en kwam ik daar nog niet[en nu nog niet, haha]
nee, da's het gekke, dat is ge-evolueerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tegenwoordig allemaal zo op metalfestivals
Lang haar: checkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's het gekke, dat is ge-evolueerd
Tenzij je naar Duitsland gaat that is
xDquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lang haar: check uncheck
Sik: check stoppelbaard ook goed?
Bandshirtje: check uncheck
Spijkerbroek: check
Fuk, dat is even geleden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
God, ik heb zin in Graspop 2009
Al 6 jaar op rij gegaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fuk, dat is even geleden!
Graspop is wel
Die wil ik alvast zienquote:Heaven & Hell, Disturbed, Volbeat, Papa Roach, Blind Guardian, Anthrax,
Trivium, Sacred Reich, W.A.S.P., Devil Driver, Epica, Legion Of The
Damned, Parkway Drive, God Forbid, Kataklysm, Firewind, Laaz Rockit',
Keep Of Kalessin, Scar Symmetry, Samael, Dagoba, Negura Bunget, Taake,
Eths en WOLVES IN THE THRONEROOM
Droom zacht auto.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga naar mijn bed! Morgen vroeg dag!
nn autoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
Mensen! Ik ga naar mijn bed! Morgen vroeg dag!
Ik heb nog een keer speciaal voor een vriendin die meeging een roze tutu aangetrokken en daar een hele dag mee rondgelopen. Was een weddenschap en heb er 100 euro mee gewonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen ben ik ongeveer gestopt
SQ's festival pic:
[ afbeelding ]
Bestquote:
Mja, op een festival is dat geen uitdaging, iedereen gedraagt zich als een aap. Beetje dom van die vriendinquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer speciaal voor een vriendin die meeging een roze tutu aangetrokken en daar een hele dag mee rondgelopen. Was een weddenschap en heb er 100 euro mee gewonnenIedereen vond het schitterend
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevaltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best
Dus... meisjes in de buurt van Zoetermeer, PM me ff voor sex
oh kut...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevalt?
Het is kut, lees mn eerste post in dit topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is geen seks-vind-topic. Je mag hier praten over hoe het single leven je bevalt?
Mja, da's beter dan die keer dat we wilden slapen en we tot 7 uur 's morgens SLAYERRRRR hoordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bier, tieten en goeie muziek. Oh, en ontzettend slap geouwehoer rond een kampvuur op de camping!
Vorig jaar waren we met een groep van 20, beste Graspop die ik tot nu toe heb gehad
's Nachts op de camping TIMMEHHHHH, HOERUHHHHH en MAMMMMMAAAAA!!! roepen![]()
Vergeet ik zomaar ff SLAAAYEEEEERquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, da's beter dan die keer dat we wilden slapen en we tot 7 uur 's morgens SLAYERRRRR hoorden
Kan ook DOA geweest zijn btw
whehehehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet ik zomaar ff SLAAAYEEEEER![]()
leve doofheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Duitsers roepen trouwens altijd HELGAAAAA!Geen idee waarom.
Oh, en vorig jaar ook op Rock am Ring: liep er een Duitse knul rond met zo'n kerstkaart waar je, als je hem openklapt, jingebells hoorde + megafoon. En dat 3 dagen lang op de camping
Hmm, lijkt wel op die Duitse technofeesten (Nature One, Sonne, Monde und Sterne, etc.)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:45 schreef Stormqueen het volgende:
leve doofheid
Terug bij je tent komen en een duitser half op je tent vinden:
De duitser niet wakker kunnen krijgen en 'm maar in een greppel gooien: priceless
1 pot natquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, lijkt wel op die Duitse technofeesten (Nature One, Sonne, Monde und Sterne, etc.)
Jawel.quote:
Je bent ajaxfanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel.
1) mijn ex woont er
2) er is niks te doen
3) mijn ex-schoonmoeder woont er
NN Technoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
Laat ik ook maar eens verstandig zijn, en meer dan 4 uurtjes slapen. Welterusten allemaal!
die slaapt al volgens mijquote:
eeyzquote:
1) Point taken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel.
1) mijn ex woont er
2) er is niks te doen
3) mijn ex-schoonmoeder woont er
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
Laat ik ook maar eens verstandig zijn, en meer dan 4 uurtjes slapen. Welterusten allemaal!
heel even moet zo werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:16 schreef automatic_ het volgende:
Mja inderdaad. Neem jij de ochtendploeg even over?
Ja, nu weten we het wel hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
Zo laatste dagje, zo naar kantoor en daarna vakantie
Sorry Gari, ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor.grmbl.
Rebel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry Gari, ik zal het er niet meer over hebben![]()
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Laatste dagje voor je lange vakantie.
Stuur wat zon hierheen he. Kan je dat niet nu al boeken??? Even je moeder bellen dat ze het pakketje
alvast richting Limburg stuurt?
JBquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook zon
En idd, laatste dagje voor de vakantieLekker hoor
Een volle maand naar Braziliequote:
Ja, ik wilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maand naar Braziliega je mee?
Hoeveel neem je ondertussen al mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maand naar Braziliega je mee?
Ik ben trots op mijn andere landjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel neem je ondertussen al mee.
Hoi DH. Gari, CG Rip.
Maar natuurlijk.quote:
Een vroege zondagnacht is rond 2 uur gok ik zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Moet je wel vroeg op zondagnacht
05:15 gaat de wekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vroege zondagnacht is rond 2 uur gok ik zo
Zei je dat je rond 5.50 op moest? of weg? In het eerste geval is het aan het een late zondagnacht
3á 4?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn andere landjeEn wil het graag aan iedereen tonen
Ik heb al een stuk of 3, 4 mensen meegenomen
Gaat beter.quote:
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?quote:
Ik wil het heel graag wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?
Even kijken, ik heb een vriend meegenomen toen ik 16 was, daarna toen ik 23 was 2 klasgenoten. 3 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
3á 4?Wie dan allemaal.
[..]
[..]
Gaat beter.Moet alleen rustig aan doen en niet bij betere momenten tot het uiterste gaan.
Hoe is het met jou. Geen dates meer? Collega was ook afgelopen had ik gelezen?
Oja, je gaat dit weekend naar die singlemeet, toch?
heel verstandig om rustig aan te doen. Anders blijf je bezig hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat beter.Moet alleen rustig aan doen en niet bij betere momenten tot het uiterste gaan.
Hoe is het met jou. Geen dates meer? Collega was ook afgelopen had ik gelezen?
Oja, je gaat dit weekend naar die singlemeet, toch?
Ik ook Ripquote:
O ik dacht nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb een vriend meegenomen toen ik 16 was, daarna toen ik 23 was 2 klasgenoten. 3 dusMaar al mijn vrienden willen nog een keer mee hehe.
Misschien krijgen we hier dan nog leuke foto's te zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel verstandig om rustig aan te doen. Anders blijf je bezig he
Met die collega is het idd afgelopen.. al een tijdje![]()
![]()
feesten vanavond
Nee, deze keer is voor mijn omaquote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben echt niet zo nieuwsgierig
Wat goed van mij zeg
Misschienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien krijgen we hier dan nog leuke foto's te zien.
Gewoon eisen dat als je nog een keer iemand meeneemt dat hij/zij ook Portugees spreekt als is het maar een paar woorden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, deze keer is voor mijn omaIk hoop de meeste tijd en aandacht aan haar te kunnen geven. En het is leuk mensen meenemen
alleen van het vertalen word je soms zo moe
Wie moet er door de screening komen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MisschienNeem wel m'n camera mee hopelijk. Maar ze moeten natuurlijk wel eerst door de screening komen dan
De foto'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie moet er door de screening komen?
Neequote:
Ja natuurlijk, niet dat een van jullie dames onflatteus op de kiek staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MisschienNeem wel m'n camera mee hopelijk. Maar ze moeten natuurlijk wel eerst door de screening komen dan
Belsezar? Geloof het ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen
Volgens mij is B ouder dan ik
Dat is een goed idee. Straks zwerven hier op Fok! foto's rond die wij eigenlijk niet meer willen zien.quote:
Morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef Howl het volgende:
Goede morgen
Ik kom vanochtend laat binnen. Krijg ik meteen de vraag of ik niet stiekem miljonair ben. Ik ontken natuurlijk alles. Ha ha.
Heb je het nou over mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen
Volgens mij is B ouder dan ik
Ja, maar je komt er steeds op terugquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen kurenheedt dh aan zichzelf te danken moet ie maar wat beter met vrouwen omgaan
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen kurenheedt dh aan zichzelf te danken moet ie maar wat beter met vrouwen omgaan
Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrrquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen oma's en opa's der single leven, Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrr
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar je komt er steeds op terug
Ik vind het niet erg hoor, dat je er iets van zegt, maar dit is al de vierde keer oid (dat ik t zie)
11 maart word ik 29quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, toch?
Ik weet het niet meer
Ik vermoed dat het Servisch is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrr![]()
Wat?
Vertel MM!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaandaarom
verder heb ik niks tegen DH hoor, ij heeft alleen n aantal dingen neit zo tactisch aangepaktverder zal ie best lief zijn
OT M-M is trouwens n beetje![]()
Oke maar ik spreek geen Servisch. Dus daar heb ik nog niks aan.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaandaarom
verder heb ik niks tegen DH hoor, ij heeft alleen n aantal dingen neit zo tactisch aangepaktverder zal ie best lief zijn
OT M-M is trouwens n beetje![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
D_H is aan het sletten met verschillende foksters begrijp ik?
Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ssssst hij is nl ook erg discreet
ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leukquote:
Wanneer mag ik de Ripley ontmoeten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
D_H is aan het sletten met verschillende foksters begrijp ik?
Ik heb al ge-edit, want ik weet er verder ook niets vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft niet
Goede morgenquote:
dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.
wie wie wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leuk![]()
2 maart word ik 28quote:
Hi Technoquote:
Is geen fijne situatie neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.
Goeie moggelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2 maart word ik 28
trouwens mogguh
Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die niet op fok komt
Als iedereen op Fok! zou komen is dat ook niet handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.
Er schijnt meer te bestaan dan alleen Fok! althans dat heb ik van horen zeggen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je al een reactie op je PM Tijn?
jou vermoeden is inderdaad correctquote:
Gewoon vieren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
12 februari 23
En zit nog steeds te twijfelen of ik het moet gaan vieren
Nu ga je het niet alleen bij 'Ja' laten, dat begrijp je natuurlijk wel. Is het een positieve reactie? Is de eerste neukdate al gepland? Is de wederzijdse kinderwens al uitgewisseld?quote:
Als ik je nog niet had gefeliciteerd doe ik dat bij deze.quote:
Goed he.quote:
Het is wat, Junior!quote:
Hoi KZquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2 maart word ik 28
trouwens mogguh
Alsnog van harte Ripquote:
dan doe ik ook mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word 25 mei 29
Zo, weten we dat ook allemaal weer
Wat is oud?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef kwaakvaak het volgende:
* kwaakvaak voelt zich echt oud tussen jullie..
Alssie verkering heeft mag ie vnaaf niet naar het singlesfeestquote:
ja, maar die ligt nog in bedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Is dawg trouwens vandaag niet jarig jongens?
Dat is toch al lang bekend wie met wie neukt. Maar als iemand het overzicht heeft plaats het dan maar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Wie maakt evene en overzichtje van al dat onderlinge geneuk anders snap ik er niks meer van
Ik neuk niemand van hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Wie maakt evene en overzichtje van al dat onderlinge geneuk anders snap ik er niks meer van
Ik had de moed al opgegeven, want ik word er ook geen wijs uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Thanks. Vertel eens over dat geslet?quote:
Wat niet weet wat niet deerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Alssie verkering heeft mag ie vnaaf niet naar het singlesfeest
De mystiek is part of the fun, Riplert.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar die ligt nog in bed
En techno is ouder dan jij Kwaak
Kijk D_H in actionquote:
Gaat het te snel dan. Het gaat toch nergens over dus je mist toch niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ga eens wat langzamer, of plaats regelmatig een samenvatting.
Ja, ik heb zelfs een grijze baard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En techno is ouder dan jij Kwaak
Hou je het niet meer bij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ga eens wat langzamer, of plaats regelmatig een samenvatting.
Voor het geval enige gerust stelling is, ik vooralsnog met niemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Dus je bent bijna net zo oud als sinterklaas.quote:
Thanks voor de info, Q. Wel van hierbuiten?quote:
Ah het gaat nergens over, dankje voor de samenvatting.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat het te snel dan. Het gaat toch nergens over dus je mist toch niks.
Ik ben te afgeleid.quote:
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks voor de info, Q. Wel van hierbuiten?
Nu d erest nog
helemaal niemand... niet van hier of van buitenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu d erest nog
De retorische vraag der retorische vragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?
Ik ben heel erg nieuwsgierig van nature. En ik zie de hele tijd allemaal van die kleine hints of steekjes onder water en die snap ik dan nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?
Je draait er in elk geval niet omheenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu d erest nog
Volgens mij wel positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Was de reactie positief, negatief, nietszeggend?
Ik ben stekeblind, waar zijn die hints en steekjes onder water.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel erg nieuwsgierig van nature. En ik zie de hele tijd allemaal van die kleine hints of steekjes onder water en die snap ik dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |