Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ssssst hij is nl ook erg discreet

ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leukquote:

Wanneer mag ik de Ripley ontmoeten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
D_H is aan het sletten met verschillende foksters begrijp ik?

Ik heb al ge-edit, want ik weet er verder ook niets vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft niet

Goede morgenquote:

dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.

wie wie wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leuk![]()

2 maart word ik 28quote:

Hi Technoquote:

Is geen fijne situatie neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.

Goeie moggelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2 maart word ik 28
trouwens mogguh

Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die niet op fok komt

Als iedereen op Fok! zou komen is dat ook niet handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.

Er schijnt meer te bestaan dan alleen Fok! althans dat heb ik van horen zeggen.quote:

Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je al een reactie op je PM Tijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |