Ja natuurlijk, niet dat een van jullie dames onflatteus op de kiek staat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MisschienNeem wel m'n camera mee hopelijk. Maar ze moeten natuurlijk wel eerst door de screening komen dan
Belsezar? Geloof het ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen
Volgens mij is B ouder dan ik
Dat is een goed idee. Straks zwerven hier op Fok! foto's rond die wij eigenlijk niet meer willen zien.quote:
Morgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:09 schreef Howl het volgende:
Goede morgen
Ik kom vanochtend laat binnen. Krijg ik meteen de vraag of ik niet stiekem miljonair ben. Ik ontken natuurlijk alles. Ha ha.
Heb je het nou over mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen
Volgens mij is B ouder dan ik
Ja, maar je komt er steeds op terugquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen kurenheedt dh aan zichzelf te danken moet ie maar wat beter met vrouwen omgaan
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen kurenheedt dh aan zichzelf te danken moet ie maar wat beter met vrouwen omgaan
Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrrquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
goedemorgen oma's en opa's der single leven, Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrr
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar je komt er steeds op terug
Ik vind het niet erg hoor, dat je er iets van zegt, maar dit is al de vierde keer oid (dat ik t zie)
11 maart word ik 29quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, toch?
Ik weet het niet meer
Ik vermoed dat het Servisch is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sta radis? Ja dobro, leden i slado brrr![]()
Wat?
Vertel MM!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaandaarom
verder heb ik niks tegen DH hoor, ij heeft alleen n aantal dingen neit zo tactisch aangepaktverder zal ie best lief zijn
OT M-M is trouwens n beetje![]()
Oke maar ik spreek geen Servisch. Dus daar heb ik nog niks aan.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat kwam omdat ik even dacht dat ie nu met tegan aan de gang was gegaandaarom
verder heb ik niks tegen DH hoor, ij heeft alleen n aantal dingen neit zo tactisch aangepaktverder zal ie best lief zijn
OT M-M is trouwens n beetje![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
D_H is aan het sletten met verschillende foksters begrijp ik?
Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ssssst hij is nl ook erg discreet
ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leukquote:
Wanneer mag ik de Ripley ontmoeten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
D_H is aan het sletten met verschillende foksters begrijp ik?
Ik heb al ge-edit, want ik weet er verder ook niets vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay, wie PMt me even de samenvatting, ik begrijp de helft niet
Goede morgenquote:
dan weet je in ieder geval waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.
wie wie wie?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb n crush op iemand, ik weet dat t niks wordt maar n beetje flirten met elkaar is ook leuk![]()
2 maart word ik 28quote:
Hi Technoquote:
Is geen fijne situatie neequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:28 schreef Kansjeloos22 het volgende:
ik ben singel, maar toch ook weer niet...
is verwarrend!! denk dat ik daar maar es mee stop en gewoon weer singel word.
Goeie moggelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
2 maart word ik 28
trouwens mogguh
Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die niet op fok komt
Als iedereen op Fok! zou komen is dat ook niet handig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Stom! Dan is dat ook geen echt persoon.
Er schijnt meer te bestaan dan alleen Fok! althans dat heb ik van horen zeggen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb je al een reactie op je PM Tijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |