1) Point taken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel.
1) mijn ex woont er
2) er is niks te doen
3) mijn ex-schoonmoeder woont er
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:00 schreef Techno het volgende:
Laat ik ook maar eens verstandig zijn, en meer dan 4 uurtjes slapen. Welterusten allemaal!
heel even moet zo werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:16 schreef automatic_ het volgende:
Mja inderdaad. Neem jij de ochtendploeg even over?
Ja, nu weten we het wel hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
Zo laatste dagje, zo naar kantoor en daarna vakantie
Sorry Gari, ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor.grmbl.
Rebel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry Gari, ik zal het er niet meer over hebben![]()
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Laatste dagje voor je lange vakantie.
Stuur wat zon hierheen he. Kan je dat niet nu al boeken??? Even je moeder bellen dat ze het pakketje
alvast richting Limburg stuurt?
JBquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook zon
En idd, laatste dagje voor de vakantieLekker hoor
Een volle maand naar Braziliequote:
Ja, ik wilquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maand naar Braziliega je mee?
Hoeveel neem je ondertussen al mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een volle maand naar Braziliega je mee?
Ik ben trots op mijn andere landjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel neem je ondertussen al mee.
Hoi DH. Gari, CG Rip.
Maar natuurlijk.quote:
Een vroege zondagnacht is rond 2 uur gok ik zoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Moet je wel vroeg op zondagnacht
05:15 gaat de wekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een vroege zondagnacht is rond 2 uur gok ik zo
Zei je dat je rond 5.50 op moest? of weg? In het eerste geval is het aan het een late zondagnacht
3á 4?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn andere landjeEn wil het graag aan iedereen tonen
Ik heb al een stuk of 3, 4 mensen meegenomen
Gaat beter.quote:
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?quote:
Ik wil het heel graag wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen Tijn, is het spel inmiddels voorbij en is de dame bekend?
Even kijken, ik heb een vriend meegenomen toen ik 16 was, daarna toen ik 23 was 2 klasgenoten. 3 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
3á 4?Wie dan allemaal.
[..]
[..]
Gaat beter.Moet alleen rustig aan doen en niet bij betere momenten tot het uiterste gaan.
Hoe is het met jou. Geen dates meer? Collega was ook afgelopen had ik gelezen?
Oja, je gaat dit weekend naar die singlemeet, toch?
heel verstandig om rustig aan te doen. Anders blijf je bezig hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat beter.Moet alleen rustig aan doen en niet bij betere momenten tot het uiterste gaan.
Hoe is het met jou. Geen dates meer? Collega was ook afgelopen had ik gelezen?
Oja, je gaat dit weekend naar die singlemeet, toch?
Ik ook Ripquote:
O ik dacht nu.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even kijken, ik heb een vriend meegenomen toen ik 16 was, daarna toen ik 23 was 2 klasgenoten. 3 dusMaar al mijn vrienden willen nog een keer mee hehe.
Misschien krijgen we hier dan nog leuke foto's te zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel verstandig om rustig aan te doen. Anders blijf je bezig he
Met die collega is het idd afgelopen.. al een tijdje![]()
![]()
feesten vanavond
Nee, deze keer is voor mijn omaquote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben echt niet zo nieuwsgierig
Wat goed van mij zeg
Misschienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien krijgen we hier dan nog leuke foto's te zien.
Gewoon eisen dat als je nog een keer iemand meeneemt dat hij/zij ook Portugees spreekt als is het maar een paar woorden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, deze keer is voor mijn omaIk hoop de meeste tijd en aandacht aan haar te kunnen geven. En het is leuk mensen meenemen
alleen van het vertalen word je soms zo moe
Wie moet er door de screening komen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
MisschienNeem wel m'n camera mee hopelijk. Maar ze moeten natuurlijk wel eerst door de screening komen dan
De foto'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie moet er door de screening komen?
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |