klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zag jou er ook tussen staan, trouwens
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijgezel zijn is af en toe best kutZijn er hier toevallig vrijgezelle Fok!sters in de buurt van Zoetermeer?
Hij is gewoon een liefhebber, dat kan je niemand kwalijk nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4
ik neuk helemaal niemand momenteelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is Tegan's schuld met zo'n TT
Goeiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
Laat me raden, als ze weten hoe de panter en de zwaarden van Drizzt heten, is dat een pré?
ah, ik ken er een paar die al 7 jaar met dat probleem zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik ben nu eigenlijk op het punt aangekomen dat ik zowat alles tussen de 20 en 45 zou pakken, uitzonderingen daargelaten natuurlijk... (ben alweer bijna 8 maanden vrijgezel)
ach sommige dingen heeft ie behoorlijk kansloos aangepaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een liefhebber, dat kan je niemand kwalijk nemen
Kijk, met die instelling kan je in iedergeval wat! Daar moet je gebruik van makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik ben nu eigenlijk op het punt aangekomen dat ik zowat alles tussen de 20 en 45 zou pakken, uitzonderingen daargelaten natuurlijk... (ben alweer bijna 8 maanden vrijgezel)
NB: Ik weet het dus niet, maar ik heb vroeger wel Baldur's Gate gespeeldquote:
Namen willen we!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt maar dat was 1 fokker, wel n ernstige maar niet zoals DH bijv in het afgelopen half jaar al minimaal 4
Dan kan je een begin maken met het lijstjequote:
Same, maar bij mij is 't pas 4 maanden uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goeiemaar nee
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geledenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je een begin maken met het lijstje
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
Same, maar bij mij is 't pas 4 maanden uit.
Hm, 45 vind ik dan wel een beetje oud. Mja, als ze er goed uit ziet
Tijd geleden met een meisje van 16 staan klooien
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geleden
quote:
Geen idee, dacht dat het e.o.a. WoW figuur was.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef Ludootje het volgende:
NB: Ik weet het dus niet, maar ik heb vroeger wel Baldur's Gate gespeeld
Ik vorig jaar met eentje van 14... maar ze zag eruit als 17 ofzo, en ze zei ook dat ze 17 was. So i wont blame you if you wont blame mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
ik had gehoopt een geboortejaar rond 1990 in je profiel te zienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Migwi het volgende:
[..]
7maanden danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso eentje van hem, maar dat is langer dan een half jaar geleden
Ik houd wijselijk m'n mond dichtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vorig jaar met eentje van 14... maar ze zag eruit als 17 ofzo, en ze zei ook dat ze 17 was. So i wont blame you if you wont blame me
Ach, mannen vinden een meisje van rond de 16 het geilstquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had gehoopt een geboortejaar rond 1990 in je profiel te zien
Nu heb je me helemaal lekker gemaakt voor nietsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
7maanden danen nee dat kunnen die personen niet zo waarderen denk ik
Hmm... Ik in eerste instantie ook niet, maar nu ik het zo hoor, sta ik er ook niet van te kijken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
Ik had dit trouwens nooit achter D_H gezocht.
het vervelende is: DAT ZIJN ZE NIETquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, mannen vinden een meisje van rond de 16 het geilst
Giet wat drank in een meisje van 16 en overstelp haar met complimenten, dan is het best te doen in bedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het vervelende is: DAT ZIJN ZE NIET
meisjes van 16 zijn onzeker en saai
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Giet wat drank in een meisje van 16 en overstelp haar met complimenten, dan is het best te doen in bed
Ik laat haar bovenop zittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: ja
Ach, da's beter dan tegenstribbelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind om bovenop een half lijk te liggen en al het werk te doen dan: ja
I like em wildquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, da's beter dan tegenstribbelen
jah, inclusief de verf enzoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij was een half lijk toen je 16 was?
quote:
Zo van sjeumig, dat DIE vrijgezel is!?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat iedereen in Drizzt z'n FoBo kijken en denkt dan
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo caféquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat iedereen in Drizzt z'n FoBo kijken en denkt dan
Toen was ik 10 en kwam ik daar nog nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo café
En tegenwoordig allemaal zo op metalfestivalsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, zo zagen ze d'r in 1997 allemaal uit in Dynamo café
haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen was ik 10 en kwam ik daar nog niet[en nu nog niet, haha]
nee, da's het gekke, dat is ge-evolueerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En tegenwoordig allemaal zo op metalfestivals
Lang haar: checkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, da's het gekke, dat is ge-evolueerd
Tenzij je naar Duitsland gaat that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |