Als ik dat doe dan krijg ik het geslaagdenlijstje van mijn oude middelbare school :p.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn voor en achternaam nog nooit opgezocht volgens mij
Daar zijn dan ook klonen voor uitgevonden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doelde eigenlijk op als je een relatie met iemand van Fok! hebt een jij hebt een relatieprobleem ofzo en je wil hier op Fok! om raad vragen dat je vriend/vriendin dat dan gelijk weet. En dat kan soms niet echt handig zijn.
Wat is er zo erg aan D_H?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
T je neukt toch niet met D_H he? zoja je eigenwaarde wat doe je
Dat is er wel eentje voor de "ken uw klassiekers"-categorie.quote:
nn Howlquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Howl het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen een lange dag. Weltrusten.
Ik krijg;quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan krijg ik het geslaagdenlijstje van mijn oude middelbare school :p.
Slaap zacht!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Howl het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen een lange dag. Weltrusten.
Klonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Litpho het volgende:
Daar zijn dan ook klonen voor uitgevonden.
Bij mijn zus krijg je al haar tennis-gerelateerde toernooiverslagen/overwinningen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg;
naamgenoten, linkedin () & wat engelse site (oke, mijn voornaam is engels, maar mijn achternaam niet echt, haha)
Niks mis met klonen. Mits tactisch toegepast.quote:
Hihi. Ik heb er gewoon niet zoveel "last" vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mijn zus krijg je al haar tennis-gerelateerde toernooiverslagen/overwinningen.
Dat dit raar is wist ik echt niet. Ik vind het eigenlijk wel gewoon. Posthistories doorzoeken is misschien een stap te ver, maar dit vind ik vrij normaal gedrag nog.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve dat hij de bron is van heel wat wie neukt met wie fokkers niks hoor
Moet jij niet uit? We moeten nog samen gaan stappen en dan bij jou pittenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hechick
Moet je niet uit trouwens?
Hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb overigens geen klonen. Ik denk dat zodra ik er een aanmaak ik weer helemaal opnieuw alleen ben en helemaal opnieuw moet beginnen met vriendjes maken, dus dan was alles voor niets met dit account.
Probleem is dat 98% dat nu juist niet doet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:01 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met klonen. Mits tactisch toegepast.
Uiteraard is er van alles mis met relklonen uit ONZ, maar in vrijwel elk geval was er dan ook al wat mis met de hoofdaccount.
Kom maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Moet jij niet uit? We moeten nog samen gaan stappen en dan bij jou pitten.
Ik zag jou er ook tussen staan, trouwensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve dat hij de bron is van heel wat wie neukt met wie fokkers niks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |