ja, maar die ligt nog in bedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Is dawg trouwens vandaag niet jarig jongens?
Dat is toch al lang bekend wie met wie neukt. Maar als iemand het overzicht heeft plaats het dan maar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Wie maakt evene en overzichtje van al dat onderlinge geneuk anders snap ik er niks meer van
Ik neuk niemand van hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Wie maakt evene en overzichtje van al dat onderlinge geneuk anders snap ik er niks meer van
Ik had de moed al opgegeven, want ik word er ook geen wijs uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Thanks. Vertel eens over dat geslet?quote:
Wat niet weet wat niet deerd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Alssie verkering heeft mag ie vnaaf niet naar het singlesfeest
De mystiek is part of the fun, Riplert.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar die ligt nog in bed
En techno is ouder dan jij Kwaak
Kijk D_H in actionquote:
Gaat het te snel dan. Het gaat toch nergens over dus je mist toch niks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ga eens wat langzamer, of plaats regelmatig een samenvatting.
Ja, ik heb zelfs een grijze baard.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En techno is ouder dan jij Kwaak
Hou je het niet meer bij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ga eens wat langzamer, of plaats regelmatig een samenvatting.
Voor het geval enige gerust stelling is, ik vooralsnog met niemand.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom mis ik alles?
Dus je bent bijna net zo oud als sinterklaas.quote:
Thanks voor de info, Q. Wel van hierbuiten?quote:
Ah het gaat nergens over, dankje voor de samenvatting.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat het te snel dan. Het gaat toch nergens over dus je mist toch niks.
Ik ben te afgeleid.quote:
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks voor de info, Q. Wel van hierbuiten?
Nu d erest nog
helemaal niemand... niet van hier of van buitenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu d erest nog
De retorische vraag der retorische vragenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?
Ik ben heel erg nieuwsgierig van nature. En ik zie de hele tijd allemaal van die kleine hints of steekjes onder water en die snap ik dan nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanwaar die nieuwsgierigheid Rip?
Je draait er in elk geval niet omheenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu d erest nog
Volgens mij wel positief.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Was de reactie positief, negatief, nietszeggend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |