Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Komende nacht eindelijk weer een normaal ritme.
Ja, die werkte dit toernooi aardig mee wat dat betreft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk wel). Ik trek dat gewoonweg niet....gelukkig houdt Nalbandian daar meestal wel rekening mee
Net van 5 tot 8 liggen pitten ongeveerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk wel). Ik trek dat gewoonweg niet....gelukkig houdt Nalbandian daar meestal wel rekening mee
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadal - Verdasco gewoon om 09:30 morgenochtend?
Ik ben benieuwd of Verdasco iets in te brengen heeft. Je zou zeggen va wel, maar voor hetzelfde geld wordt het gewoon drie keer 6-2 voor Nadal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadal - Verdasco gewoon om 09:30 morgenochtend?
Als hij een setje pakt vind ik het al knap.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Verdasco iets in te brengen heeft. Je zou zeggen va wel, maar voor hetzelfde geld wordt het gewoon drie keer 6-2 voor Nadal.
Danny.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
wie heeft gezegd dat je mijn citaat mag gebruiken voor de titel...???
Ik kijk alleen maar naar de Nederlanders in het toernooi!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een leuke schadevergoeding van Fok! krijgen voor deze grove schending van je intellectuele-eigendomsrecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
Murray stond ook 5-0 voor in de head to head.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
De H2H tussen Nadal en Verdasco belooft weinig goeds qua spanning.Nadal staat dus 6-0 voor in onderlingen ontmoetingen (3 keer op hard court, 2 keer op gravel en 1 keer op gras) en Verdasco heeft in totaal maar 1 set van Nadal gewonnen en dat was in 2006 op gras.
Dus jij staat extra vroeg op voor onder anderen Robin Ammerlaan en Esther Vergeer in het Wheelchair Doubles deze ochtend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:50 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar de Nederlanders in het toernooi!
Nou, dan post ik toch gewoon helemaal niks meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Murray stond ook 5-0 voor in de head to head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dus jij staat extra vroeg op voor onder anderen Robin Ammerlaan en Esther Vergeer in het Wheelchair Doubles deze ochtend?
Ben je nou voor Verdasco of niet...???quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
Dan ga je enkele teleurstellende jaren tegemoet.. Want Nadal wordt nog altijd sterker.quote:
Over een jaar ofzo zijn z'n knieën kapot, dan kan Federer nog een paar keer Roland Garros winnenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dan ga je enkele teleurstellende jaren tegemoet.. Want Nadal wordt nog altijd sterker.
Nadeel 5 setter is vermoeide Nadal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef TheGeneral het volgende:
Nou hopen dat Verdasco niet zoals gewoonlijk voorover buigt voor Nadal, maar dat hij er ook echt voor gaat.
http://www.atdhe.net/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:41 schreef Quoi het volgende:
Nadal - Verdasco begint rond deze tijd toch?
Pffff veel te weinig gekeken dit jaar...... Maar NU ga ik op mijn werk online kijken, puh. Dit kan op de AO site, nie?
Geweldig. Thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/
www.rojadirecta.com
Waarom dat? Op Eurosport is toch ook een Belgische commentator?Die commentator vind ik trouwens goed; ik vind hem in elk geval precies met hoe hij formuleert. Niet zo slordig, zoals veel Nederlandse commentatoren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wilde het via de Belg kijken, ligt die toko er gewoon uit.
Nee, hij is wel aardig, maar al die reclames en een groter logo in beeld enzo. En Sabine Appelmans is wel leukerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Op Eurosport is toch ook een Belgische commentator?Die commentator vind ik trouwens goed; ik vind hem in elk geval precies met hoe hij formuleert. Niet zo slordig, zoals veel Nederlandse commentatoren.
Hij had het ook over "d'n onkel van Nadal", dat kan ik niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator op Eurosport zei dat er wat twijfels zijn aan de fitheid/gezondheid va Nadal. Wat is er dan?
Ik ook niet, toen zette ik hem uit en ben ik gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij had het ook over "d'n onkel van Nadal", dat kan ik niet serieus nemen
En dan zo'n smash, hij laat nu al zien dat 'ie een choker is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verdasco staat ze lekker te raken!
Eerste breakpoint
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij is wel aardig, maar al die reclames en een groter logo in beeld enzo. En Sabine Appelmans is wel leuker.
Daar was hij danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Mr-Sander het volgende:
Heeft Verdasco een netfobie ofzo? Hij loopt maar niet op he
Haha, inderdaad. Maar goed, als-ie op die bal niet opgelopen was, dan zou ik echt gek geworden zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar was hij dan
Mooie dropshot
Als ik mag kiezen, doe mij dan maar Maryam Hasouni.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Sabientje! Daar was ik 16 jaar geleden helemaal gek op
En wie hoop je dan dat er wint?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop gewoon op Nadal - Federer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou 'r Dunya!![]()
Tegen Verdasco heeft Federer meer kans dan tegen Nadal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef sven2345 het volgende:
Zal geen makkelijke partij worden voor de allerbeste speler ter wereld
Maar zeker niet de allerbestequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef sven2345 het volgende:
haha...ja dat lijkt me ook, verdasco voor het eerst in zon finale...brengt toch wat extra spanning met zich mee:P. Maar ik had het over deze wedstrijd:D Nadal is toch de nr. 1
De vraag is hoe lang hij dat vol kan houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef M.Melandri het volgende:
Wat speelt verdasco goed zeg!
Kan hij het normaal gesproken niet volhouden dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang hij dat vol kan houden.
5-5.
Zeker lekker wijf, maar is geen tennister, Sabine wel, en zij is WEL ontopicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, doe mij dan maar Maryam Hasouni.
Maar nu weer ontopic mensen.
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kan hij het normaal gesproken niet volhouden dan?
Zowieso vraag ik me af of hij nu een vaste top-10 (of hoger) speler gaat worden of dat hij tijdelijke 'in the zone' zit, wat je wel vaker ziet bij de subtoppers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.
Dat is waar inderdaad. Maar ik vind Nadal ook nog niet echt geweldig spelen, dus het zou me niks verbazen als t gewoon een 5 setter gaat wordern.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.
Dat is de vraag idd, maar vanaf de Davis Cupfinale is hij toch wel heel goed bezig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Zowieso vraag ik me af of hij nu een vaste top-10 (of hoger) speler gaat worden of dat hij tijdelijke 'in the zone' zit, wat je wel vaker ziet bij de subtoppers.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef kevinoz het volgende:
kom op verdasco, nu breaken, dan mag je zelf beginnen de 2e set!
En daarbij, mensen jullie kunnen illusies maken wat je wil....maar Federer gaat het toernooi gewoon winnen hoormaakt niet uit wie er in die finale komt van deze 2!
Precies, hij lijkt meer in zichzelf te geloven en hij gelooft ook in zijn kansen deze wedstrijd, ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de vraag idd, maar vanaf de Davis Cupfinale is hij toch wel heel goed bezig.
Tie-break.
Heerlijk, die misplaatste arrogantie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef kevinoz het volgende:
En daarbij, mensen jullie kunnen illusies maken wat je wil....maar Federer gaat het toernooi gewoon winnen hoormaakt niet uit wie er in die finale komt van deze 2!
Een blower. Nu hoop ik echt wel dat ie gaat winnen.quote:
quote:
Ik zie het al voor me, samen in bed onder het genot van een post-coïtaal jointje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef kleinzusje het volgende:
Damn !
De ex Ana stonie boemser pakt de 1e set
Your wish comes true !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef TheGeneral het volgende:
Nou hopen dat Verdasco niet zoals gewoonlijk voorover buigt voor Nadal, maar dat hij er ook echt voor gaat.
Ik vond hem vanaf het begin al een beetje timide, net of hij wat angst had voor Verdasco.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:11 schreef Norrage het volgende:
wat speelt Nadal laf zeg....Alle respect voor Verdasco, volledig verdient...Maar het lijkt alsof Nadal alleen op Wimbledon aanvallend kan spelen of zo :/
Of ervoor een challenge aanvragen mocht het niet echt "willen lukken"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, samen in bed onder het genot van een post-coïtaal jointje.
Als je deze cijfers bekijkt, speelt Nadal inderdaad laf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Mr-Sander het volgende:
W-UE
Nadal: 8-5
Verdasco: 25-20
Wat een verschil joh in aantal
Of Verdasco alles of niets.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Als je deze cijfers bekijkt, speelt Nadal inderdaad laf.
Wees blij dat je nog effe kan blijven in Tennisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het in ieder geval duidelijk dat ze beiden, ook Nadal, geen kans gaan hebben tegen Fedje....
Ook mazzel dwing je afquote:
6.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:29 schreef thettes het volgende:
Hoeveel moet Federer nog winnen om Nadal weer te passeren op de wereldranglijst?
Misschien dat ie probeert minder met zijn krachten te smijten omdat hij toch merkt dat hij het niet een heel seizoen volhoud, zeker niet met dat loodzware gravel-seizoen waar hij van elk toernooi dat hij speelt de finale haalt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:25 schreef erikh het volgende:
Nadal oogt ook niet helemaal fit, normaal gesproken loopt ie beter en heeft ie veel strakkere passings.
Ik meen ook in zijn spel te zien dat ie anders dan normaal speelt, en dit het hele toernooi al. Hij is natuurlijk een geweldige tennisser mar het doet me eigenlijk een beetje denken aan federer vorig jaar die toen niet helemaal fit was.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef WeebI het volgende:
break plz
6?quote:
Het is wel een erg lange partij jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:49 schreef franklop het volgende:
dacht dat ik heel de partij zou missen door school, maar waren 45 min. eerder klaar en halverwege 2e set, prima
Is het qua niveau wel goed of niet? Wat ik nu zie is nou niet echt van wereldklasse, lijkt mij dat Verdasco op zn niveau speelt en Nadal onder zn niveau van laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is wel een erg lange partij ja. Twee uur bezig en nog geen 2 sets gespeeld, nog steeds geen break ook
.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:57 schreef WeebI het volgende:
En nu afmaken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef WeebI het volgende:
Dat gefluit als ze een nieuw shirt aan trekken
De eerste set werd volledig door Verdasco gedomineerd, maar de 2e steeds meer door Nadal hoor...Was een terecht gevolg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Serieus...dit weer...Nadal zit amper in die set en weer eens een toverbal...
Niemand heeft Nadal na één set afgeschreven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef LaTiNo het volgende:
Goddamn, die op-een-na laatste bal van Nadal.....prachtig....
en net op tijd Set gewonnen, nu kan ik gaan lunchen
Maaruh, iedereen die Nadal al had afgeschreven...
Zat jij op de bank te fluiten?quote:
Nope, was kaarten aan het bestellen bij ABNquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zat jij op de bank te fluiten?
0-40quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
En nu doorgaan! D'rop en d'rover. Dan zijn we nog voor het donker thuis.
Kleinequote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef UtrechtSlim het volgende:
Die kleine serveert goed, met name die service naar buiten loopt als een trein. Ik ben er nog niet gerust op.
Ook 2 geweldige klappen van Verdasco. Hij is mentaal in ieder geval niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal voor de eerste keer gebroken deze match, even inkakken en denken dat je er nu bent is niet goed Rafa.
Dat is de eerste keer dat ik dat over Verdasco hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef franklop het volgende:
wauw verdasco, dan zit je mentaal goed in elkaar zeg
En als het zo door gaat, zijn we nog niet eens op de helftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Godverdomme, wil ik de cross-country in Rybinsk zien, loopt dat tennis uit
:squote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was toch niet live, Angerer wint.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
!!! Spoiler !!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was toch niet live, Angerer wint.
Dan is de finale iig niet spannend meer. Als het een 5-setter wordt gaat 'ie door de 5 uur heen.quote:
Volgens mij heb ik 1 keer een spler zien opgeven omda hij moe was. Dat was Connors tegen Chang op Roland Garros. Ze begonnen aan de 5e set, Connors won het eerste punt en gaf toen op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Nicky_Rincon het volgende:
wat ziet verdasco er moe uit man.. wel mooi punt
Als de challenge klopt komt het daar wel op neer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Eurosport-commentator denkt dat tijdens een tenniswedstrijd met je vinger omhoog wijzen betekent "leuk geprobeerd, maar het punt is voor mij"
Dat is idd van levensbelangquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef kevinoz het volgende:
als verdasco maar zorgt dat hij de 4e mag beginnen met serveren..
En lekker ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Verdasco mept hem toch maar weg
die zijn eigenlijk hetzelfde bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De UE's zijn ongeveer andersom. Maar wel apart ja.
Nee. 14-46.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk hetzelfde bedoel je
46-14 bedoel jequote:
Ja die herinner ik me nog! Hij zei nog dat hij perse wilde opgeven met een voorsprong en dat hij daarom dat eerste punt nog wilde makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 1 keer een spler zien opgeven omda hij moe was. Dat was Connors tegen Chang op Roland Garros. Ze begonnen aan de 5e set, Connors won het eerste punt en gaf toen op.Was ik wel blij mee, want ik had hem wel een hartaanval zien krijgen als hij hem had uitgespeeld.
Gelukkig dat hij dat eerste punt won.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja die herinner ik me nog! Hij zei nog dat hij perse wilde opgeven met een voorsprong en dat hij daarom dat eerste punt nog wilde maken
Heeft natuurlijk al wat meer en wat moeizamere setjes gespeeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef erikh het volgende:
Hmm verdasco zakt door zijn benen, hoop dat ie het nog even vol kan houden
7-4 Verdasco.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef franklop het volgende:
We zijn nu al 3 uur en een kwartier bezig!
Hoeveel eindigde eerste set tie-break trouwens, was er niet en kan het nergens vinden :S
7-4 dacht ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef franklop het volgende:
We zijn nu al 3 uur en een kwartier bezig!
Hoeveel eindigde eerste set tie-break trouwens, was er niet en kan het nergens vinden :S
Hij moet deze set pakken inderdaad, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef M.Melandri het volgende:
Problemen nu voor verdasco denk ik. 2-1 achter is het over ben ik bang
Ja, lijkt me logisch. Nadal speelde ooit een SF tegen Moya in een ATP toernooitje van 4 uur, de dag erna won hij in de finale 1 game van Youzhny.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
@ Ambrosius: bedoelde jij eerder dat je denkt dat het een makkelijke overwinning voor Federer in de finale wordt als deze partij een vijfsetter wordt?
Ja, maar aan de andere kant, soms winnen ze een aantal vijfsetters achter elkaar en toch het toernooi, bijvoorbeeld Edberg op de US Open in 1992.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch. Nadal speelde ooit een SF tegen Moya in een ATP toernooitje van 4 uur, de dag erna won hij in de finale 1 game van Youzhny.
Nu heeft hij wel een hele dag rust, maar dan nog gaat dat op een gegeven moment opbreken, dat kan niet anders. Voor Verdasco geldt natuurlijk hetzelfde, misschien nog wel eerder.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
De puf is er een beetje uit. Mietjes
Nou ja, het is echt geen 40+ graden en brandende zon nuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef kevin_ het volgende:
Kun je trouwens weer goed zien wat een prutser die Djokovic af en toe ook is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:47 schreef kevin_ het volgende:
Kun je trouwens weer goed zien wat een prutser die Djokovic af en toe ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |