Haha, inderdaad. Maar goed, als-ie op die bal niet opgelopen was, dan zou ik echt gek geworden zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar was hij dan
Mooie dropshot
Als ik mag kiezen, doe mij dan maar Maryam Hasouni.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Sabientje! Daar was ik 16 jaar geleden helemaal gek op
En wie hoop je dan dat er wint?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop gewoon op Nadal - Federer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou 'r Dunya!![]()
Tegen Verdasco heeft Federer meer kans dan tegen Nadal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef sven2345 het volgende:
Zal geen makkelijke partij worden voor de allerbeste speler ter wereld
Maar zeker niet de allerbestequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef sven2345 het volgende:
haha...ja dat lijkt me ook, verdasco voor het eerst in zon finale...brengt toch wat extra spanning met zich mee:P. Maar ik had het over deze wedstrijd:D Nadal is toch de nr. 1
De vraag is hoe lang hij dat vol kan houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef M.Melandri het volgende:
Wat speelt verdasco goed zeg!
Kan hij het normaal gesproken niet volhouden dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang hij dat vol kan houden.
5-5.
Zeker lekker wijf, maar is geen tennister, Sabine wel, en zij is WEL ontopicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, doe mij dan maar Maryam Hasouni.
Maar nu weer ontopic mensen.
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kan hij het normaal gesproken niet volhouden dan?
Zowieso vraag ik me af of hij nu een vaste top-10 (of hoger) speler gaat worden of dat hij tijdelijke 'in the zone' zit, wat je wel vaker ziet bij de subtoppers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.
Dat is waar inderdaad. Maar ik vind Nadal ook nog niet echt geweldig spelen, dus het zou me niks verbazen als t gewoon een 5 setter gaat wordern.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel spelers kunnen wel even mee met de toppers, maar houden dat geen wedstrijd vol, zeker geen best of five.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |