Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk welquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Komende nacht eindelijk weer een normaal ritme.
Ja, die werkte dit toernooi aardig mee wat dat betreft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk wel). Ik trek dat gewoonweg niet....gelukkig houdt Nalbandian daar meestal wel rekening mee
Net van 5 tot 8 liggen pitten ongeveerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vraag me telkens af hoe jullie het volgen van de Aussie Open kunnen verenigen met je werk danwel studie (al begrijp ik dat laatste natuurlijk wel). Ik trek dat gewoonweg niet....gelukkig houdt Nalbandian daar meestal wel rekening mee
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadal - Verdasco gewoon om 09:30 morgenochtend?
Ik ben benieuwd of Verdasco iets in te brengen heeft. Je zou zeggen va wel, maar voor hetzelfde geld wordt het gewoon drie keer 6-2 voor Nadal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nadal - Verdasco gewoon om 09:30 morgenochtend?
Als hij een setje pakt vind ik het al knap.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Verdasco iets in te brengen heeft. Je zou zeggen va wel, maar voor hetzelfde geld wordt het gewoon drie keer 6-2 voor Nadal.
Danny.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
wie heeft gezegd dat je mijn citaat mag gebruiken voor de titel...???
Ik kijk alleen maar naar de Nederlanders in het toernooi!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een leuke schadevergoeding van Fok! krijgen voor deze grove schending van je intellectuele-eigendomsrecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
Murray stond ook 5-0 voor in de head to head.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
De H2H tussen Nadal en Verdasco belooft weinig goeds qua spanning.Nadal staat dus 6-0 voor in onderlingen ontmoetingen (3 keer op hard court, 2 keer op gravel en 1 keer op gras) en Verdasco heeft in totaal maar 1 set van Nadal gewonnen en dat was in 2006 op gras.
Dus jij staat extra vroeg op voor onder anderen Robin Ammerlaan en Esther Vergeer in het Wheelchair Doubles deze ochtend?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:50 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar de Nederlanders in het toernooi!
Nou, dan post ik toch gewoon helemaal niks meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Murray stond ook 5-0 voor in de head to head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dus jij staat extra vroeg op voor onder anderen Robin Ammerlaan en Esther Vergeer in het Wheelchair Doubles deze ochtend?
Ben je nou voor Verdasco of niet...???quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:31 schreef suus21 het volgende:
Dan ga je enkele teleurstellende jaren tegemoet.. Want Nadal wordt nog altijd sterker.quote:
Over een jaar ofzo zijn z'n knieën kapot, dan kan Federer nog een paar keer Roland Garros winnenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Dan ga je enkele teleurstellende jaren tegemoet.. Want Nadal wordt nog altijd sterker.
Nadeel 5 setter is vermoeide Nadal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef TheGeneral het volgende:
Nou hopen dat Verdasco niet zoals gewoonlijk voorover buigt voor Nadal, maar dat hij er ook echt voor gaat.
http://www.atdhe.net/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:41 schreef Quoi het volgende:
Nadal - Verdasco begint rond deze tijd toch?
Pffff veel te weinig gekeken dit jaar...... Maar NU ga ik op mijn werk online kijken, puh. Dit kan op de AO site, nie?
Geweldig. Thanksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/
www.rojadirecta.com
Waarom dat? Op Eurosport is toch ook een Belgische commentator?Die commentator vind ik trouwens goed; ik vind hem in elk geval precies met hoe hij formuleert. Niet zo slordig, zoals veel Nederlandse commentatoren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wilde het via de Belg kijken, ligt die toko er gewoon uit.
Nee, hij is wel aardig, maar al die reclames en een groter logo in beeld enzo. En Sabine Appelmans is wel leukerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Op Eurosport is toch ook een Belgische commentator?Die commentator vind ik trouwens goed; ik vind hem in elk geval precies met hoe hij formuleert. Niet zo slordig, zoals veel Nederlandse commentatoren.
Hij had het ook over "d'n onkel van Nadal", dat kan ik niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator op Eurosport zei dat er wat twijfels zijn aan de fitheid/gezondheid va Nadal. Wat is er dan?
Ik ook niet, toen zette ik hem uit en ben ik gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hij had het ook over "d'n onkel van Nadal", dat kan ik niet serieus nemen
En dan zo'n smash, hij laat nu al zien dat 'ie een choker is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verdasco staat ze lekker te raken!
Eerste breakpoint
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij is wel aardig, maar al die reclames en een groter logo in beeld enzo. En Sabine Appelmans is wel leuker.
Daar was hij danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Mr-Sander het volgende:
Heeft Verdasco een netfobie ofzo? Hij loopt maar niet op he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |