Ook 2 geweldige klappen van Verdasco. Hij is mentaal in ieder geval niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal voor de eerste keer gebroken deze match, even inkakken en denken dat je er nu bent is niet goed Rafa.
Dat is de eerste keer dat ik dat over Verdasco hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef franklop het volgende:
wauw verdasco, dan zit je mentaal goed in elkaar zeg
En als het zo door gaat, zijn we nog niet eens op de helftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Godverdomme, wil ik de cross-country in Rybinsk zien, loopt dat tennis uit
:squote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was toch niet live, Angerer wint.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
!!! Spoiler !!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was toch niet live, Angerer wint.
Dan is de finale iig niet spannend meer. Als het een 5-setter wordt gaat 'ie door de 5 uur heen.quote:
Volgens mij heb ik 1 keer een spler zien opgeven omda hij moe was. Dat was Connors tegen Chang op Roland Garros. Ze begonnen aan de 5e set, Connors won het eerste punt en gaf toen op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef Nicky_Rincon het volgende:
wat ziet verdasco er moe uit man.. wel mooi punt
Als de challenge klopt komt het daar wel op neer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Eurosport-commentator denkt dat tijdens een tenniswedstrijd met je vinger omhoog wijzen betekent "leuk geprobeerd, maar het punt is voor mij"
Dat is idd van levensbelangquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef kevinoz het volgende:
als verdasco maar zorgt dat hij de 4e mag beginnen met serveren..
En lekker ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Verdasco mept hem toch maar weg
die zijn eigenlijk hetzelfde bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De UE's zijn ongeveer andersom. Maar wel apart ja.
Nee. 14-46.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef franklop het volgende:
[..]
die zijn eigenlijk hetzelfde bedoel je
46-14 bedoel jequote:
Ja die herinner ik me nog! Hij zei nog dat hij perse wilde opgeven met een voorsprong en dat hij daarom dat eerste punt nog wilde makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 1 keer een spler zien opgeven omda hij moe was. Dat was Connors tegen Chang op Roland Garros. Ze begonnen aan de 5e set, Connors won het eerste punt en gaf toen op.Was ik wel blij mee, want ik had hem wel een hartaanval zien krijgen als hij hem had uitgespeeld.
Gelukkig dat hij dat eerste punt won.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja die herinner ik me nog! Hij zei nog dat hij perse wilde opgeven met een voorsprong en dat hij daarom dat eerste punt nog wilde maken
Heeft natuurlijk al wat meer en wat moeizamere setjes gespeeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef erikh het volgende:
Hmm verdasco zakt door zijn benen, hoop dat ie het nog even vol kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |