volgens mij is t een .rar met jouw naaktfoto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik snap nog steeds de vraag niet hoe het met mijn rarretje gaat... heb blijkbaar wat gemist vandaag
dan is het maar mooi dat ik die niet hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is t een .rar met jouw naaktfoto's
bv knuff.rar ofzo....
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan is het maar mooi dat ik die niet heb
Dat weet ik... maar jij gaat die foto's niet makenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar jij gaat die foto's niet maken![]()
Daar teken ik voor!quote:
rijmt wel beetje knuf.rar klinkt ook apart hahaquote:
zonder . is het leukerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rijmt wel beetje knuf.rar klinkt ook apart haha
Dat heeft dan wel weer een bepaalde schwungquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
duim.rar wat moet je daar dan van denken
rhu.barbje wel?quote:
Dat klinkt meer als een sausquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar teken ik voor!
Waar kan ik die bestellen?
Die verzorg ik wel...quote:
doe eens nietquote:
nu nog een fotograaf zoeken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel weer een bepaalde schwung
quote:
Whatever turns you on...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een 3.2 mexapixel camera
ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou best wel eens ooit tastefull naaktfotos van mezelf laten maken
Ach, worth a shotquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil dan wel hele goeie niet met een telefoon geschoten
Ik heb digi spiegelreflex duim... kunnen leuken foto's worden van het weekeindquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat zeker niet!quote:
Ik heb een prachtige spiegelreflex camera...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
whoohooquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb digi spiegelreflex duim... kunnen leuken foto's worden van het weekeind
Wat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog een aanbod liggen van iemand
Maar dat ga ik echt niet doen
Vanwege die iemand of vanwege dat aanbod?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
*schouderklopje geeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef dawg het volgende:
It's all about a good TT.
/zelfgeilerij
Om te krijgen of te maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt redelijk creepy jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
iemand wil voor geld naaktfoto's van me maken en ik doe dat dus niet.
Ik doe het wel gratis, hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
iemand wil voor geld naaktfoto's van me maken en ik doe dat dus niet.
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim warenquote:
nee,IRLquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef Ripley het volgende:
Komt ie uit FOT? Want dan hebben wel meer mensen een dergelijk voorstel gehad
moeten ze m online nog maar es makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo
trouwens nam iemand nog een camera mee?
Maar de echte scoretabel wil niet ladenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
hoeven er ook niet veel te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zetten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeven er ook niet veel te zijn
maar vind wel leuk als we er een paar hebben voor ons dan
niet om hier te posten aub
ben niet zo fotogeniek haha
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht isquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?
en 1 vind iemand creepy! (en die komt morgen ook, iemand die mij creepy vind..... mooi vooruitzicht)
nee die andere was de creepy onequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofd
Heul goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee die andere was de creepy one
nou en dat ben ik helemaal dan ga je me zeker herkennen!
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
index relaties & psychologie relaties & liefde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
Ik heb meer plezier van jouw .rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt anders wel lekker rauw en dierlijk
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doen
Nee, maar hier verwacht je wel dat mensen het nog serieus proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geil
Ik wil ook wel plezier hebben van de jouwequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Mag ik je .rar uitpakken en dan je .iso mounten met mijn Daemon tools?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Ludootje daar gaat je repquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Het erge is nog dat ik weet waar je over praatquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
nee want ik ben echt niet fotogeniek!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
Een .iso bestand is een geripte cd, een digitale kopie zeg maar. Die kun je dan 'mounten', oftewel laden, met een programmaatje dat Daemon tools heet. Zo kun je cd's en dvd's digitaal op je computer afspelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik heb een fototoestelquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want ik ben echt niet fotogeniek!
Ja, dank jequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een .iso bestand is een geripte cd, een digitale kopie zeg maar. Die kun je dan 'mounten', oftewel laden, met een programmaatje dat Daemon tools heet. Zo kun je cd's en dvd's digitaal op je computer afspelen
Kom op zeg, jij had toch een 10 op paiq? Of was dat opschepperij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wacht, ik kijk nóg een keer in je fobo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium accountquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
http://rapidshare.de/files/44182468/JB.rar.html
Hoppa!
x2quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium account
ja en dat is dus 1 foto van de 100 die ik hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij had toch een 10 op paiq? Of was dat opschepperij?
Ken ik die foto ook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en dat is dus 1 foto van de 100 die ik heb
die waar ik een 10 voor had was wel een van mn leukste die andere stond een 8,7 was een 'gewone' zeg maar.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
http://rapidshare.de/files/44182468/JB.rar.html
Hoppa!
Ik heb ooit een hele love story of a nerd gelezen in deze stijlquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium account
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ze nou niet echt fapwaardig, afgezien van die eerste en die derde pic dan
De teleurstellingquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoor
Ooh, weet je nog wanneer dat ongeveer was, voor het geval ik je posthistory moet gaan doorspitten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoor
geen idde vorige week geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ooh, weet je nog wanneer dat ongeveer was, voor het geval ik je posthistory moet gaan doorspitten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ze nou niet echt fapwaardig, afgezien van die eerste en die derde pic dan
Bij een paar van die foto's kon je gewoon het touwtje van de tampon eruit zien bungelen. Geil heur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
Een echte vent vaart ook over de rode zee...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bij een paar van die foto's kon je gewoon het touwtje van de tampon eruit zien bungelen. Geil heur.
ik vind het ook héél anders dan ik me herinner.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
JB, ik dacht altijd dat jij een meisje was.
Ze moet nog één operatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik vind het ook héél anders dan ik me herinner.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Tegan het volgende:
@JB: Iedereen hier weet toch dat jij HOT bent, dus ach.
en dan is ze precies zoals je haar hebben wil?quote:
Het staat je natuurlijk vrij om je eigen JB.rar te uploadenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet bepaald charmante foto's.
nog lang niet, dus als er alternatieven zijn...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
en dan is ze precies zoals je haar hebben wil?
ja, dank jequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nog lang niet, dus als er alternatieven zijn...
legio te over.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:16 schreef Adolecens het volgende:
nog lang niet, dus als er alternatieven zijn...
Minstens. Ongetwijfeld.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Minstens. Ongetwijfeld.
Maar éérst en vooral een woordgarp.
Punt rar.
Linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, heb trouwens die foto van Duim gevonden... ik maar denken dat ik gewoon via de topicgallerij snel even 10 topics kan scannen, stopt ze hem in een spoilertag
Da's ook weer zo...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Tegan het volgende:
Het staat toch gewoon openbaar op het forum?
Beetje slechte kwali maar iig niet creepyquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook weer zo...
[Singles] Doe t veilig: ongeluk zit in kleine hoekjes
Erg leuke foto btw Duim, die verdient ook wel een plekje in je fobo
Is dat niet wat heet ? 45 graden pfffquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Oeh, ik wil ook een keer gaan zwemmen. En eigenlijk op zonvakantie naar Australie (nu ik toch vrij ben), het is nu 45 graden daar.
Lekker warm. Als je toch in de daar bent kan je gelijk hoi zeggen te murmeli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Oeh, ik wil ook een keer gaan zwemmen. En eigenlijk op zonvakantie naar Australie (nu ik toch vrij ben), het is nu 45 graden daar.
Center-Parcsquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef Tegan het volgende:
Is ook wel. Maar waar zou het nog meer lekker weer zijn nu?
En de slaapkamerquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is ook kouddddddddd. Behalve in het zwembad misschien.
Precies... en dan 's avonds een beetje flikflooien in een rustig hoekje in de wildwaterbaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt niet. Dat is ook kouddddddddd. Behalve in het zwembad misschien.
Haha, dat is echt niet grappig als de badmeester komt schreeuwen omdat we hem eerst niet verstondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies... en dan 's avonds een beetje flikflooien in een rustig hoekje in de wildwaterbaan
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Tegan het volgende:
In het bed helemaal alleen is het even koud als mijn bed thuis. Met zijn tweeen in elkaars armen is wel lekker warm
![]()
.
Ja sorry, ik moet ook wel eens plassen hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet 24/7 doen.
Dat zijn later toch leuke verhalen waar je dan aan terug kan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is echt niet grappig als de badmeester komt schreeuwen omdat we hem eerst niet verstonden[ afbeelding ]...
Haha, nee dat vond ik echt erg, en nu nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zijn later toch leuke verhalen waar je dan aan terug kan denken![]()
"weet je nog ... enz"
Samen plassenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet ook wel eens plassen hoor!
Hahahah dat zou ik dan erger vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, nee dat vond ik echt erg, en nu nog. Dat we werden betrapt door broertjelief was dan nog wel funny.
Heb nog nooit tegelijk met een vrouw geplast... wat kan ik daar van verwachten?quote:
Neuh want (zijn) broertjelief wist alles al (is een goede vriend van mij), en we waren al klaar aangekleedquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahah dat zou ik dan erger vinden
Ik zie voor me een scene uit The L Word dat ze zo boven op elkaar zitten en nadien elkaar maar gingen vingeren, verder geen ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb nog nooit tegelijk met een vrouw geplast... wat kan ik daar van verwachten?![]()
Ik sta open voor nieuwe ervaringen
Plasseksquote:
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achterafquote:
Ow, ik dacht dat je flashbacks hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
* JB ziet zo'n "liefde is..." tekeningetje voor zich
als je ongesteld bent, mag je wel plassex hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achteraf.
Ja we wisten al dat jij kinky bentquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achteraf.
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
als je ongesteld bent, mag je wel plassex hebben
Geen idee. Ik heb nog geen ervaring op dat gebied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er tijd is sowieso iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraal
beetje dougegel tussen elkaar in spuiten en lekker glibberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraal
Goede avond.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje dougegel tussen elkaar in spuiten en lekker glibberen
Dan zoek je toch iemand die kleiner dan jou is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Tegan het volgende:
Hij is alleen zo groot dus ik moet steeds hem van de douchestraal weg duwen.
Uuhm...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef Tegan het volgende:
Hij is alleen zo groot dus ik moet steeds hem van de douchestraal weg duwen.
Neh, lange mannenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iemand die kleiner dan jou is.
A dirty mind...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuhm...waar hebben we het nu over?
![]()
wil je nu onze prive gesprekken niet openbaar makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Duim zegt dat zij niet perfect is!!
Haha, oeps. Het was echt onschuldig bedoeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Duim zegt dat zij niet perfect is!!
Wrs d'r scharrelquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
sorryquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je nu onze prive gesprekken niet openbaar maken
straks ga je nog verklappen hoe ik er naakt uitzie
Douches horen juist loeiheet te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
enige 'probleem' met samen docuhen is als de een van kouder douchen houd dan ik AHHHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry
Maar die foto's laat ik ze echt niet zien hoor .. wat denk je wel niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Douches horen juist loeiheet te zijn.
Lijkt me echt verschrikkelijk ja. Ik houd van heet, en hij van extreem heet, dus dan is de compromis snel gemaakt. Koud douchenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
enige 'probleem' met samen docuhen is als de een van kouder douchen houd dan ik AHHHHHHHHHHHH
Wat heb jij naaktfoto's?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die duim.rar was speciaal voor jou
Jammer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja had je dat maar eerder geweten had je mij wel die pm gestuurd he![]()
Spannend, leuk en uitdagend! Ook filmpjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Hoe denken jullie over naaktfoto's mailen naar je vriend(in)? Samen fimpjes maken? Etc.
Niet zo happen tijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja had je dat maar eerder geweten had je mij wel die pm gestuurd he![]()
ik heb wel met mn ex naakt fotos gemaakt (of schaars gekleed) en ook een filmpje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Hoe denken jullie over naaktfoto's mailen naar je vriend(in)? Samen fimpjes maken? Etc.
Ik denk niet dat ik ooit naaktfoto's van mijzelf zal maken en samen een filmpje maken dat zal ik echt nooit doen. Omdat als het uit gaat wat doe je dan met die foto's of filmpjes. De kans dat zoiets op internet komt is groot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Dat ligt geheel aan hoe je er beide mee omgaat en hoe het uitgaat. Ik denk niet dat je kan zeggen dat je zoiets nooit zou doen. Want dat zei ik vroeger ook altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit naaktfoto's van mijzelf zal maken en samen een filmpje maken dat zal ik echt nooit doen. Omdat als het uit gaat wat doe je dan met die foto's of filmpjes. De kans dat zoiets op internet komt is groot.
Tegan, hoe ouder je wordt, destemeer je je gaat intresseren om breder en verder te gaan denken, fantaseren en dingen willen proberen... Filmpjes en foto's zijn een van die dingen. Wat Duimelot zegt, het kan spannend en leuk zijn in de juiste setting, maar niet zomaar met iedereen en altijd maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was en ben daar eigenlijk echt heel erg op tegen. Omdat ik hem eigenlijk gewoon niet zou kunnen vertrouwen als het uit zou gaan. Maar ik heb het toch een keer gedaan, en nu weet ik niet meer hoe ik erover denk. Foto's dus, nog nooit filmpjes gemaakt (dat ik weet).
het is best geil om te doen nderdaad!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Er zijn legio voorbeelden op internet te vinden waarom het geen goed idee is
Maar 't lijkt me ook wel weer geil van de andere kant
Da's ook wel weer een veilige manier... totdat één van de twee niks meer te verliezen heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is best geil om te doen nderdaad!
en anders filmen en terugkijken en daarna wissen
verder kan je natuurlijk beide een copy hebben van alles zodat wil de een wat lulligs doen als je toch uit elkaar gaat je ook iets achter de hand hebt
Er zijn nog meer voorbeelden te vinden, waarom je het ook wel zou kunnen doen, alleen zijn die voorbeelden niet openbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Er zijn legio voorbeelden op internet te vinden waarom het geen goed idee is
Maar 't lijkt me ook wel weer geil van de andere kant
Dat wissen is vrij "simpel" ongedaan te maken hequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is best geil om te doen nderdaad!
en anders filmen en terugkijken en daarna wissen
verder kan je natuurlijk beide een copy hebben van alles zodat wil de een wat lulligs doen als je toch uit elkaar gaat je ook iets achter de hand hebt
Ach zoals ik in het vorige topic al zei... Er zijn zat van die camwhores te vinden die álles doen voor de webcam en er schijt aan hebben. Maar het wordt wel altijd gecapt en dat kan later op een vervelend moment weer opduikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er zijn nog meer voorbeelden te vinden, waarom je het ook wel zou kunnen doen, alleen zijn die voorbeelden niet openbaar
Dat ga je echt nog wel eens anders zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Foto's zijn nog te doen.. kan je nog wat moois van maken enzoMaar filmpjes lijken me helemaal niet .. ik hoef mezelf echt niet te zien
Mn moederquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:
Het moet iets toevoegen op dat moment en het moet je opwinden. Swingen doe je ook niet zomaar, daar moet je ook een goed en vertrouwd gevoel bij hebben. Dat is speciaal en spannend... Zet nu de dingen maar eens op een lijstje die je nooit zou doen, willen of over fantaseer en pak dat lijstje er over 10-15 jaar nog eens bij en ga dan eens afvinken wat je inmiddels wel gedaan hebt...
ja en wat zou er zo erg zijn als er wel een foto op t oh zo grote internet komtquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's ook wel weer een veilige manier... totdat één van de twee niks meer te verliezen heeft
Wat als een van de klasgenootjes van je kinderen die foto's zouden vinden...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wat zou er zo erg zijn als er wel een foto op t oh zo grote internet komt
of misschien wel bij bekenden!?
kijk het is wat anders als jeje anaal laat nemen door je vriendin en dat filmt dat zou enigsinds genant zijn maar verder, kom je dan heus wel over heen!
Naaktfoto's zou ik misschien nog wel doen. Maar een filmpje gaat mij op dit moment te ver. Misschien veranderd dat nog. Alleen dan moet ik wel zeker weten dat het niet uitlekt op het internet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan hoe je er beide mee omgaat en hoe het uitgaat. Ik denk niet dat je kan zeggen dat je zoiets nooit zou doen. Want dat zei ik vroeger ook altijd.
Ik kan me niet voorstellen dat ik het opwindend zou vinden om mezelf te zien, maar itt een paar jaar geleden, zou ik er nu minder/geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Foto's zijn nog te doen.. kan je nog wat moois van maken enzoMaar filmpjes lijken me helemaal niet .. ik hoef mezelf echt niet te zien
Ach, als je aan het solliciteren bent voor een baan of zo. Het is nu al zo dat werkgevers Hyves en MySpace en dergelijke afstruinen om een indruk van hun sollicitanten te krijgen. Ligt er maar net aan in hoeverre dat op jou van toepassing is. Maar voor sommige mensen kan dat wel vervelende gevolgen hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kijk het is wat anders als jeje anaal laat nemen door je vriendin en dat filmt dat zou enigsinds genant zijn maar verder, kom je dan heus wel over heen!
Je moederquote:
hoezo een vervelend momentquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach zoals ik in het vorige topic al zei... Er zijn zat van die camwhores te vinden die álles doen voor de webcam en er schijt aan hebben. Maar het wordt wel altijd gecapt en dat kan later op een vervelend moment weer opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wordt het ooit wel anders, dat weet je natuurlijk niet. Maar op dit moment moet ik er echt niet aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik het opwindend zou vinden om mezelf te zien, maar itt een paar jaar geleden, zou ik er nu minder/geen moeite mee hebben.
Dat ligt wel vnl aan de verschillende personen die in mn leven zijn (geweest)
nee, maar mn moeder is meer dan 10 tot 15 jr verder dan ik en als ik naar mn lijstje kijk met dingen die ik niet zou willen doen en die zij in de tussentijd afgevinkt kan hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moederJij zou je moeder nog eens willen doen?!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo een vervelend moment
als ze er schijt aan hebben dan hebben ze er ws ook schijt aan als iemand t ziet en een beetje camhoer die verteld het gewoon eerlijk wat ze doet aan belangrijke mensen in dr leven!?Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen![]()
Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen dan moet ik wel zeker weten dat het niet uitlekt op het internet.
zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat als een van de klasgenootjes van je kinderen die foto's zouden vinden...
Volgens mij zegt ze dat dus preciesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
al klaar met pakken?
hoelaat vertrek je zaterdag?
Je kan er toch wel voor zorgen dat zoiets nooit kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Techno het volgende:
Hola singles.
[..]
Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).
ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebben
Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen
Je gaat altijd doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er toch wel voor zorgen dat zoiets nooit kan gebeuren.
Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?quote:
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openmindedquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlen
nee is geen serieus antwoord, ook mijn kinderen zal ik als ze oud genoeg zijn vertellen dat zulke foto's van mij bestaan.
we leven in een tijdperk dat het niet meer zo heel vreemd is, de schade zal echt wel meevallen.
ik ga alleen nooit aan idols ofzo mee doen, kijk als ik dan zou winnen dan gaan ze echt zoeken enzo en wordt je ook sneller herkend
Ik vind trouwens dat hij de beste president tot nu wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoor
ken nog ene president die getrouwd en wel zich liet pijpen enzo.... om maar wat te noemen
Daar laat ik me niet over uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?
Denk dat het wat rumoer geeft, maar na 2 weken weer vergeten isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
dat is dus mijn punt, als je er voor WIL zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Lekker hoor, hoe lang ga je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakken
Zondagochtend 10:00 gaat mijn vliegtuig
ook die kans acht ik erg kleinquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
Ik ga inderdaad als in het werk stellen om onstervelijk te worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je gaat altijd dood
ik gok dat je dat niet bedoelde![]()
Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.
Daarom is vertrouwen binnen een relatie ook zo belangrijk.
M.a.w. i will not divulge any information on said subjectquote:
Het nadeel is alleen dat je iemand kunt vertrouwen die eigenlijk helemaal niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.
Daarom is vertrouwen binnen een relatie ook zo belangrijk.
ohhhhhh zondag pas ik d8 zaterdag, dat was je excuus toch om vrijdag niet mee te gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakken
Zondagochtend 10:00 gaat mijn vliegtuig
Van 1 februari tot en met 1 maartquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoe lang ga je eigenlijk?
Dat klopt. Maar 100% garantie heb je natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.
dat zei ik dus ook, met andere mensen in je leven, denk je over verschillende dingen ook andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.
Ow het zijn mooie foto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook die kans acht ik erg klein
en als dan zijn t wel mooie foto's
en als dat zou gebeuren dan zal ik dat ook opvangen zou dit nodig zijn.
(maar ik voed mn kids ook 'openminded' op
euh dit klinkt vreemd....
ik ben een heel nette mama en erg van de normen en waarde maar dit kan samen
ben zelf open opgevoed en wist op bepaalde leeftijd ook dingen van mijn moeder die ze me zelf verteld heeft enzo en heb hier ook goed mee kunnen omgaan
Laat ik stellen dat het bijna weekend is, ik me deze hele week al de kapot verveel en zou willen dat het volgende week was. Daar valt vast wel een conclusie uit te trekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
M.a.w. i will not divulge any information on said subjectZegt ook zo lekker weinig
Nee, zaterdag heb ik het dus druk met inpakken en nog een stuk of 7 winkels afstruinen. Ik wil dan wel een beetje vroeg naar bed de dag ervoor. En ik wil zaterdagavond vroeg slapen, de wekker gaat om 05:15.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhh zondag pas ik d8 zaterdag, dat was je excuus toch om vrijdag niet mee te gaan
ok duidelijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, zaterdag heb ik het dus druk met inpakken en nog een stuk of 7 winkels afstruinen. Ik wil dan wel een beetje vroeg naar bed de dag ervoor. En ik wil zaterdagavond vroeg slapen, de wekker gaat om 05:15.
Ik had al een conclusie bij de eerste postquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Laat ik stellen dat het bijna weekend is, ik me deze hele week al de kapot verveel en zou willen dat het volgende week was. Daar valt vast wel een conclusie uit te trekken
"quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook, met andere mensen in je leven, denk je over verschillende dingen ook anders
Echt wel! Ik moest er ook toestemming voor vragen. Ik werkte er net een maandje ofzo toen ik het moest vragen, maar ik was gelukkig al maatjes met de directeur tegen die tijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Beter zeg, een hele maand lang gewoon.
Ja moet nog een hoop doen en had graag mee willen gaan en ik heb CG al beloofd dat ik er bij de volgende benquote:
Haarscherpe analyse!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had al een conclusie bij de eerste postDie van daarnet was zo'n amerikaanse overheid statement waarbij je weet dat het gewoon ja is ;')
Held!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga meedoen en ook bier pakken
Dan ga ik aan de whiskey.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik breek onder de groepsdruk hier en ga ook maar aan het bierquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die komt morgen als ik van het werk kom om mijn vakantie goed te beginnenquote:
Volgende week ga ik wel minder drinken, moet ik werken en naar school. Maar deze week is gewoon even klotequote:
Volgende week begint het pasquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgende week ga ik wel minder drinken, moet ik werken en naar school. Maar deze week is gewoon even klote
Prettig vakantie alvast en proost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die komt morgen als ik van het werk kom om mijn vakantie goed te beginnen
Al een beetje bedacht wat je samen met je oma gaat doen ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt wel! Ik moest er ook toestemming voor vragen. Ik werkte er net een maandje ofzo toen ik het moest vragen, maar ik was gelukkig al maatjes met de directeur tegen die tijd
[..]
Ja moet nog een hoop doen en had graag mee willen gaan en ik heb CG al beloofd dat ik er bij de volgende ben
Voor jou wel jaquote:
nou dan krijg je eenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Ach, ik overleef de komende paar weken wel. Ga hier nu niet uitgebreid op in, maar er is een reden waarom ik 't nu even matig trek
Het heeft toch niet met vrouwen te maken eh *geeft fisherman's friendquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Ach, ik overleef de komende paar weken wel. Ga hier nu niet uitgebreid op in, maar er is een reden waarom ik 't nu even matig trek
Dank jequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou dan krijg je een![]()
en hoop dat je je snel beter voelt!
Op een bepaalde manier wel jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het heeft toch niet met vrouwen te maken eh *geeft fisherman's friend
Hoop dat t snel beter gaatquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Op een bepaalde manier wel jaMaar bedankt voor dat sterke spul
Dank jequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoop dat t snel beter gaat![]()
niet!!?!?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
't Is verder weinig psychisch of zo hóór! Wil nou niet dat iedereen denkt dat ik hier lvdv heb of zo
Tja vrouwen :quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Op een bepaalde manier wel jaMaar bedankt voor dat sterke spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan morgen gewoon lol hebben
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja vrouwen :nou zet dat op een shirt en doe morgen aan dan ga je lol hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan morgen gewoon lol hebben
![]()
't Gaat verder echt prima met mequote:
een soa?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Gaat verder echt prima met me
Het is meer een mondain ongemak dat met een paar weken over hoort te zijn
Thanks, proost!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prettig vakantie alvast en proost.
Veel wandelen en gesprekken hebben, meenemen naar haar favo plekjes, plekken van herinneringen, dat soort dingenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Al een beetje bedacht wat je samen met je oma gaat doen ?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja vrouwen :Ik vind m wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan morgen gewoon lol hebben
compact en kleverig.
Ok, k*t manquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
Pfeifferquote:
Volgens mij wou ludootje er niet verder op in.. als ik het zo leesquote:
Dat gaan we morgen toch sowieso hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou zet dat op een shirt en doe morgen aan dan ga je lol hebben
Het is echt een heel oud fout wiskunde grapjequote:
jajaja jij zeker he 2 dames in een klap live zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat gaan we morgen toch sowieso hebben![]()
2 ? hoezo tel jij en Kz niet mee dan ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jajaja jij zeker he 2 dames in een klap live zienjouw avond kan niet meer stuk
Je keek in de spiegel en toen...?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt een raar hoofd af en toe
Ik blijkbaar niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
2 ? hoezo tel jij en Kz niet mee dan ?
Wie komen er nu eigenlijk allemaal?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tuurlijk tel jij wel mee.quote:
quote:
bedoel die 2 extra speciaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |