Ik heb meer plezier van jouw .rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt anders wel lekker rauw en dierlijk
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doen
Nee, maar hier verwacht je wel dat mensen het nog serieus proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geil
Ik wil ook wel plezier hebben van de jouwequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Mag ik je .rar uitpakken en dan je .iso mounten met mijn Daemon tools?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Ludootje daar gaat je repquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Het erge is nog dat ik weet waar je over praatquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
nee want ik ben echt niet fotogeniek!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
Een .iso bestand is een geripte cd, een digitale kopie zeg maar. Die kun je dan 'mounten', oftewel laden, met een programmaatje dat Daemon tools heet. Zo kun je cd's en dvd's digitaal op je computer afspelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik heb een fototoestelquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want ik ben echt niet fotogeniek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |