volgens mij is t een .rar met jouw naaktfoto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik snap nog steeds de vraag niet hoe het met mijn rarretje gaat... heb blijkbaar wat gemist vandaag
dan is het maar mooi dat ik die niet hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij is t een .rar met jouw naaktfoto's
bv knuff.rar ofzo....
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan is het maar mooi dat ik die niet heb
Dat weet ik... maar jij gaat die foto's niet makenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar jij gaat die foto's niet maken![]()
Daar teken ik voor!quote:
rijmt wel beetje knuf.rar klinkt ook apart hahaquote:
zonder . is het leukerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rijmt wel beetje knuf.rar klinkt ook apart haha
Dat heeft dan wel weer een bepaalde schwungquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
duim.rar wat moet je daar dan van denken
rhu.barbje wel?quote:
Dat klinkt meer als een sausquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar teken ik voor!
Waar kan ik die bestellen?
Die verzorg ik wel...quote:
doe eens nietquote:
nu nog een fotograaf zoeken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel weer een bepaalde schwung
quote:
Whatever turns you on...quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft een 3.2 mexapixel camera
ik ook!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou best wel eens ooit tastefull naaktfotos van mezelf laten maken
Ach, worth a shotquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil dan wel hele goeie niet met een telefoon geschoten
Ik heb digi spiegelreflex duim... kunnen leuken foto's worden van het weekeindquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat zeker niet!quote:
Ik heb een prachtige spiegelreflex camera...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
whoohooquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb digi spiegelreflex duim... kunnen leuken foto's worden van het weekeind
Wat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog een aanbod liggen van iemand
Maar dat ga ik echt niet doen
Vanwege die iemand of vanwege dat aanbod?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
*schouderklopje geeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef dawg het volgende:
It's all about a good TT.
/zelfgeilerij
Om te krijgen of te maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat klinkt redelijk creepy jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
iemand wil voor geld naaktfoto's van me maken en ik doe dat dus niet.
Ik doe het wel gratis, hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
iemand wil voor geld naaktfoto's van me maken en ik doe dat dus niet.
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim warenquote:
nee,IRLquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef Ripley het volgende:
Komt ie uit FOT? Want dan hebben wel meer mensen een dergelijk voorstel gehad
moeten ze m online nog maar es makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo
trouwens nam iemand nog een camera mee?
Maar de echte scoretabel wil niet ladenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
hoeven er ook niet veel te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zetten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeven er ook niet veel te zijn
maar vind wel leuk als we er een paar hebben voor ons dan
niet om hier te posten aub
ben niet zo fotogeniek haha
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht isquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?
en 1 vind iemand creepy! (en die komt morgen ook, iemand die mij creepy vind..... mooi vooruitzicht)
nee die andere was de creepy onequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofd
Heul goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee die andere was de creepy one
nou en dat ben ik helemaal dan ga je me zeker herkennen!
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
index relaties & psychologie relaties & liefde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
Ik heb meer plezier van jouw .rarquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt anders wel lekker rauw en dierlijk
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het was meer om aan te duiden dat R&P het forum is waar je dit kan verwachten. In ONZ moet je dat niet doen
Nee, maar hier verwacht je wel dat mensen het nog serieus proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof het hier serieuzer is wou je zeggen?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dit precies bedoelt, maar het klinkt geil
Ik wil ook wel plezier hebben van de jouwequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb meer plezier van jouw .rar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Mag ik je .rar uitpakken en dan je .iso mounten met mijn Daemon tools?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Ludootje daar gaat je repquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
+1quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Het erge is nog dat ik weet waar je over praatquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
nee want ik ben echt niet fotogeniek!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
Een .iso bestand is een geripte cd, een digitale kopie zeg maar. Die kun je dan 'mounten', oftewel laden, met een programmaatje dat Daemon tools heet. Zo kun je cd's en dvd's digitaal op je computer afspelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik heb een fototoestelquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want ik ben echt niet fotogeniek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |