En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim warenquote:
nee,IRLquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:31 schreef Ripley het volgende:
Komt ie uit FOT? Want dan hebben wel meer mensen een dergelijk voorstel gehad
moeten ze m online nog maar es makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zettenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whoohoo
trouwens nam iemand nog een camera mee?
Maar de echte scoretabel wil niet ladenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En al die fokkers die het hebben gemaakt maar denken dat ze slim waren
hoeven er ook niet veel te zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan er 1 meenemen.. moet effe kijken of ik nog batterijen heb. Alleen zijn er niet veel foto's mee te maken.. Geen extra kaartje ofzo. En kan met telefoon wel wat maken, maar niet op de pc zetten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoeven er ook niet veel te zijn
maar vind wel leuk als we er een paar hebben voor ons dan
niet om hier te posten aub
ben niet zo fotogeniek haha
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht isquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat doe ik bij 2 toch?
en 1 vind iemand creepy! (en die komt morgen ook, iemand die mij creepy vind..... mooi vooruitzicht)
nee die andere was de creepy onequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ene waarbij je iets omhoog kijkt met je hoofd
Heul goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee die andere was de creepy one
nou en dat ben ik helemaal dan ga je me zeker herkennen!
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef Ludootje het volgende:
Afgaande op je fobo valt dat best wel mee, vind ik. Vooral die ene waarin je in de camera lacht is
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het uitlokken van deze reactie was natuurlijk precies de bedoeling van die post van Duimelot.
index relaties & psychologie relaties & liefde?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
Het psychologische aspect is idd duidelijk, maar what about het relationele dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
Hee, we zitten hier wel in R&P. Hoort er bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |