hoezo een vervelend momentquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach zoals ik in het vorige topic al zei... Er zijn zat van die camwhores te vinden die álles doen voor de webcam en er schijt aan hebben. Maar het wordt wel altijd gecapt en dat kan later op een vervelend moment weer opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wordt het ooit wel anders, dat weet je natuurlijk niet. Maar op dit moment moet ik er echt niet aan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik het opwindend zou vinden om mezelf te zien, maar itt een paar jaar geleden, zou ik er nu minder/geen moeite mee hebben.
Dat ligt wel vnl aan de verschillende personen die in mn leven zijn (geweest)
nee, maar mn moeder is meer dan 10 tot 15 jr verder dan ik en als ik naar mn lijstje kijk met dingen die ik niet zou willen doen en die zij in de tussentijd afgevinkt kan hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moederJij zou je moeder nog eens willen doen?!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoezo een vervelend moment
als ze er schijt aan hebben dan hebben ze er ws ook schijt aan als iemand t ziet en een beetje camhoer die verteld het gewoon eerlijk wat ze doet aan belangrijke mensen in dr leven!?Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen![]()
Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wat zou er zo erg zijn als er wel een foto op t oh zo grote internet komt
of misschien wel bij bekenden!?
kijk het is wat anders als jeje anaal laat nemen door je vriendin en dat filmt dat zou enigsinds genant zijn maar verder, kom je dan heus wel over heen!
Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen dan moet ik wel zeker weten dat het niet uitlekt op het internet.
zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat als een van de klasgenootjes van je kinderen die foto's zouden vinden...
Volgens mij zegt ze dat dus preciesquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
al klaar met pakken?
hoelaat vertrek je zaterdag?
Je kan er toch wel voor zorgen dat zoiets nooit kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Techno het volgende:
Hola singles.
[..]
Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).
ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebben
Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen
Je gaat altijd doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan er toch wel voor zorgen dat zoiets nooit kan gebeuren.
Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?quote:
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openmindedquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlen
nee is geen serieus antwoord, ook mijn kinderen zal ik als ze oud genoeg zijn vertellen dat zulke foto's van mij bestaan.
we leven in een tijdperk dat het niet meer zo heel vreemd is, de schade zal echt wel meevallen.
ik ga alleen nooit aan idols ofzo mee doen, kijk als ik dan zou winnen dan gaan ze echt zoeken enzo en wordt je ook sneller herkend
Ik vind trouwens dat hij de beste president tot nu wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoor
ken nog ene president die getrouwd en wel zich liet pijpen enzo.... om maar wat te noemen
Daar laat ik me niet over uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?
Denk dat het wat rumoer geeft, maar na 2 weken weer vergeten isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
dat is dus mijn punt, als je er voor WIL zorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Lekker hoor, hoe lang ga je eigenlijk?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakken
Zondagochtend 10:00 gaat mijn vliegtuig
ook die kans acht ik erg kleinquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
Ik ga inderdaad als in het werk stellen om onstervelijk te worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je gaat altijd dood
ik gok dat je dat niet bedoelde![]()
Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.
Daarom is vertrouwen binnen een relatie ook zo belangrijk.
M.a.w. i will not divulge any information on said subjectquote:
Het nadeel is alleen dat je iemand kunt vertrouwen die eigenlijk helemaal niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.
Daarom is vertrouwen binnen een relatie ook zo belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |