abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:24:16 #201
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65542900
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef Belsezar het volgende:
Goodevening
al klaar met pakken?
hoelaat vertrek je zaterdag?
pi_65542959
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Hoe denken jullie over naaktfoto's mailen naar je vriend(in)? Samen fimpjes maken? Etc.
Spannend, leuk en uitdagend! Ook filmpjes
Maar wel pas als je die ander echt vertrouwd. Zou lullig zijn als je ergens een .rar file tegenkomt!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:26:15 #203
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65542987
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja had je dat maar eerder geweten had je mij wel die pm gestuurd he
Niet zo happen tijn!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:26:47 #204
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543007
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef Belsezar het volgende:
Goodevening
Yo broeder B!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:27:09 #205
238120 Duimelot
pi_65543027
quote:
Hoe denken jullie over naaktfoto's mailen naar je vriend(in)? Samen fimpjes maken? Etc.
ik heb wel met mn ex naakt fotos gemaakt (of schaars gekleed) en ook een filmpje.
dat filmpje heb ik dus als eerste ingepakt toen we uit elkaar gingen hahaha
en we hebben ook een tijdje in de zogenaamde swingwereld gezeten en wel eens wat doorgestuurd maar niet geheel naakt.
ik heb er niet zo;n moeite mee vind het best kunnen mits op de juiste plaatsen en juiste tijden.
bedoel dus dat het puur is voor mensen die dan dezelfe intresse delen en niet dat 'anderen' er last van hebben.
pi_65543046
Ik was en ben daar eigenlijk echt heel erg op tegen. Omdat ik hem eigenlijk gewoon niet zou kunnen vertrouwen als het uit zou gaan. Maar ik heb het toch een keer gedaan, en nu weet ik niet meer hoe ik erover denk. Foto's dus, nog nooit filmpjes gemaakt (dat ik weet ).
pi_65543124
quote:
Ik denk niet dat ik ooit naaktfoto's van mijzelf zal maken en samen een filmpje maken dat zal ik echt nooit doen. Omdat als het uit gaat wat doe je dan met die foto's of filmpjes. De kans dat zoiets op internet komt is groot.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:29:14 #208
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543139
Er zijn legio voorbeelden op internet te vinden waarom het geen goed idee is

Maar 't lijkt me ook wel weer geil van de andere kant
pi_65543174
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit naaktfoto's van mijzelf zal maken en samen een filmpje maken dat zal ik echt nooit doen. Omdat als het uit gaat wat doe je dan met die foto's of filmpjes. De kans dat zoiets op internet komt is groot.
Dat ligt geheel aan hoe je er beide mee omgaat en hoe het uitgaat. Ik denk niet dat je kan zeggen dat je zoiets nooit zou doen. Want dat zei ik vroeger ook altijd .
pi_65543213
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Tegan het volgende:
Ik was en ben daar eigenlijk echt heel erg op tegen. Omdat ik hem eigenlijk gewoon niet zou kunnen vertrouwen als het uit zou gaan. Maar ik heb het toch een keer gedaan, en nu weet ik niet meer hoe ik erover denk. Foto's dus, nog nooit filmpjes gemaakt (dat ik weet ).
Tegan, hoe ouder je wordt, destemeer je je gaat intresseren om breder en verder te gaan denken, fantaseren en dingen willen proberen... Filmpjes en foto's zijn een van die dingen. Wat Duimelot zegt, het kan spannend en leuk zijn in de juiste setting, maar niet zomaar met iedereen en altijd maar.

Het moet iets toevoegen op dat moment en het moet je opwinden. Swingen doe je ook niet zomaar, daar moet je ook een goed en vertrouwd gevoel bij hebben. Dat is speciaal en spannend... Zet nu de dingen maar eens op een lijstje die je nooit zou doen, willen of over fantaseer en pak dat lijstje er over 10-15 jaar nog eens bij en ga dan eens afvinken wat je inmiddels wel gedaan hebt...
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:31:10 #211
238120 Duimelot
pi_65543223
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:

het is best geil om te doen nderdaad!
en anders filmen en terugkijken en daarna wissen
verder kan je natuurlijk beide een copy hebben van alles zodat wil de een wat lulligs doen als je toch uit elkaar gaat je ook iets achter de hand hebt
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:32:17 #212
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543272
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

verder kan je natuurlijk beide een copy hebben van alles zodat wil de een wat lulligs doen als je toch uit elkaar gaat je ook iets achter de hand hebt
Da's ook wel weer een veilige manier... totdat één van de twee niks meer te verliezen heeft
pi_65543275
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Ludootje het volgende:

Er zijn nog meer voorbeelden te vinden, waarom je het ook wel zou kunnen doen, alleen zijn die voorbeelden niet openbaar
pi_65543287
Ik ben vrijwel zeker dat ze er niet meer zijn. Ik heb hem dus een aantal naakt-mmsjes gestuurd toen hij een weekend weg was. Daarna heb ik hem gezien meteen nadat hij terug was en gecheckt in zijn telefoon, maar alles van die hele avond had hij al verwijdert . En hij is zo' n newb dat hij niet eens weet hoe hij ze op zijn laptop zou moeten zetten.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:33:17 #215
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65543298
Foto's zijn nog te doen.. kan je nog wat moois van maken enzo Maar filmpjes lijken me helemaal niet .. ik hoef mezelf echt niet te zien
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65543305
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:31 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Dat wissen is vrij "simpel" ongedaan te maken he

Maar goed fimpjes en foto's kunnen echt super zijn hoewel je natuurlijk niet de controle hebt over wie het allemaal te zien krijgt
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:34:24 #217
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543351
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Er zijn nog meer voorbeelden te vinden, waarom je het ook wel zou kunnen doen, alleen zijn die voorbeelden niet openbaar
Ach zoals ik in het vorige topic al zei... Er zijn zat van die camwhores te vinden die álles doen voor de webcam en er schijt aan hebben. Maar het wordt wel altijd gecapt en dat kan later op een vervelend moment weer opduiken
pi_65543361
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Foto's zijn nog te doen.. kan je nog wat moois van maken enzo Maar filmpjes lijken me helemaal niet .. ik hoef mezelf echt niet te zien
Dat ga je echt nog wel eens anders zien komt wel goed
pi_65543363
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Adolecens het volgende:

Het moet iets toevoegen op dat moment en het moet je opwinden. Swingen doe je ook niet zomaar, daar moet je ook een goed en vertrouwd gevoel bij hebben. Dat is speciaal en spannend... Zet nu de dingen maar eens op een lijstje die je nooit zou doen, willen of over fantaseer en pak dat lijstje er over 10-15 jaar nog eens bij en ga dan eens afvinken wat je inmiddels wel gedaan hebt...
Mn moeder
compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:35:40 #220
238120 Duimelot
pi_65543393
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:32 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Da's ook wel weer een veilige manier... totdat één van de twee niks meer te verliezen heeft
ja en wat zou er zo erg zijn als er wel een foto op t oh zo grote internet komt
of misschien wel bij bekenden!?
kijk het is wat anders als jeje anaal laat nemen door je vriendin en dat filmt dat zou enigsinds genant zijn maar verder, kom je dan heus wel over heen!
pi_65543438
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

kijk het is wat anders als jeje anaal laat nemen door je vriendin en dat filmt dat zou enigsinds genant zijn maar verder, kom je dan heus wel over heen!
Wat als een van de klasgenootjes van je kinderen die foto's zouden vinden...
pi_65543441
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan hoe je er beide mee omgaat en hoe het uitgaat. Ik denk niet dat je kan zeggen dat je zoiets nooit zou doen. Want dat zei ik vroeger ook altijd .
Naaktfoto's zou ik misschien nog wel doen. Maar een filmpje gaat mij op dit moment te ver. Misschien veranderd dat nog. Alleen dan moet ik wel zeker weten dat het niet uitlekt op het internet.
Overigens zijn er voor dat ik aan mijn rug geopreerd ben naakt foto's van mijn genomen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65543446
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik het opwindend zou vinden om mezelf te zien, maar itt een paar jaar geleden, zou ik er nu minder/geen moeite mee hebben.
Dat ligt wel vnl aan de verschillende personen die in mn leven zijn (geweest)
compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:37:09 #224
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543447
quote:

[..]

Ach, als je aan het solliciteren bent voor een baan of zo. Het is nu al zo dat werkgevers Hyves en MySpace en dergelijke afstruinen om een indruk van hun sollicitanten te krijgen. Ligt er maar net aan in hoeverre dat op jou van toepassing is. Maar voor sommige mensen kan dat wel vervelende gevolgen hebben
pi_65543451
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mn moeder
Je moeder Jij zou je moeder nog eens willen doen?!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:38:14 #226
238120 Duimelot
pi_65543479
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:34 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ach zoals ik in het vorige topic al zei... Er zijn zat van die camwhores te vinden die álles doen voor de webcam en er schijt aan hebben. Maar het wordt wel altijd gecapt en dat kan later op een vervelend moment weer opduiken
hoezo een vervelend moment
als ze er schijt aan hebben dan hebben ze er ws ook schijt aan als iemand t ziet en een beetje camhoer die verteld het gewoon eerlijk wat ze doet aan belangrijke mensen in dr leven!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:39:04 #227
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65543504
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik het opwindend zou vinden om mezelf te zien, maar itt een paar jaar geleden, zou ik er nu minder/geen moeite mee hebben.
Dat ligt wel vnl aan de verschillende personen die in mn leven zijn (geweest)
Misschien wordt het ooit wel anders, dat weet je natuurlijk niet. Maar op dit moment moet ik er echt niet aan denken
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65543511
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je moeder Jij zou je moeder nog eens willen doen?!
nee, maar mn moeder is meer dan 10 tot 15 jr verder dan ik en als ik naar mn lijstje kijk met dingen die ik niet zou willen doen en die zij in de tussentijd afgevinkt kan hebben...

compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:40:01 #229
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543543
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:

[..]

hoezo een vervelend moment
als ze er schijt aan hebben dan hebben ze er ws ook schijt aan als iemand t ziet en een beetje camhoer die verteld het gewoon eerlijk wat ze doet aan belangrijke mensen in dr leven!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebben

Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen
pi_65543545
quote:

[..]

Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.
14 SHADES OF GREY
pi_65543578
Hola singles.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen dan moet ik wel zeker weten dat het niet uitlekt op het internet.
Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:41:15 #232
238120 Duimelot
pi_65543586
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat als een van de klasgenootjes van je kinderen die foto's zouden vinden...
zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlen
nee is geen serieus antwoord, ook mijn kinderen zal ik als ze oud genoeg zijn vertellen dat zulke foto's van mij bestaan.

we leven in een tijdperk dat het niet meer zo heel vreemd is, de schade zal echt wel meevallen.

ik ga alleen nooit aan idols ofzo mee doen, kijk als ik dan zou winnen dan gaan ze echt zoeken enzo en wordt je ook sneller herkend
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:41:16 #233
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543587
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan mij nog wel ergere dingen voorstellen. Dan anaal genomen worden door je partner als manzijde.
Volgens mij zegt ze dat dus precies
pi_65543629
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:

[..]

al klaar met pakken?
hoelaat vertrek je zaterdag?
Zaterdag ga ik de laatste spullen kopen en inpakken

Zondagochtend 10:00 gaat mijn vliegtuig
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_65543645
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Techno het volgende:
Hola singles.
[..]

Niets is zeker in het leven (buiten het gegeven dat je geboren bent en uiteindelijk ook weer dood gaat).
Je kan er toch wel voor zorgen dat zoiets nooit kan gebeuren.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:43:29 #236
238120 Duimelot
pi_65543682
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:40 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Is een nobele instelling, maar ik denk als je bijvoorbeeld bij de politie of een andere overheidsinstantie gaat solliciteren dit soort dingen toch nog vervelende gevolgen kunnen gaan hebben

Maar ik ben met je eens dat het er niet toe zou moeten doen
ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoor
ken nog ene president die getrouwd en wel zich liet pijpen enzo.... om maar wat te noemen
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:43:41 #237
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65543687
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je gaat altijd dood
ik gok dat je dat niet bedoelde
pi_65543693
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Yo broeder B!
Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_65543702
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zal niet snel gebeuren maar ALS dan zullen die jongens kwijlen
nee is geen serieus antwoord, ook mijn kinderen zal ik als ze oud genoeg zijn vertellen dat zulke foto's van mij bestaan.

we leven in een tijdperk dat het niet meer zo heel vreemd is, de schade zal echt wel meevallen.

ik ga alleen nooit aan idols ofzo mee doen, kijk als ik dan zou winnen dan gaan ze echt zoeken enzo en wordt je ook sneller herkend
Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded ) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:44:04 #240
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543707
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ach daar liggen mijn ambities niet, en zelfs dat is te doen hoor
ken nog ene president die getrouwd en wel zich liet pijpen enzo.... om maar wat te noemen
Ik vind trouwens dat hij de beste president tot nu was
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:44:28 #241
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65543722
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ludootje! Toch niet weer aan het bier he?
Daar laat ik me niet over uit
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:44:35 #242
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65543728
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nee ik snap dat jij er weinig problemen mee hebt (je bent erg openminded ) maar hoe zouden je kinderen het zelf vinden als er een foto van je moeder rond gaat op school
Denk dat het wat rumoer geeft, maar na 2 weken weer vergeten is
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:45:33 #243
238120 Duimelot
pi_65543769
quote:

[..]

dat is dus mijn punt, als je er voor WIL zorgen.
de een heeft er minder moeite mee dan een ander
ik heb er duidelijk minder moeite mee

al ga ik dus niet pikantere foto's zo openbaar uit mezelf op bv fok! zetten ofzo

maar een kans dat er ergens wat van me rondzwerft is aanwezig
pi_65543775
quote:
Tenzij je je ega 24/7 niet uit het oogt verliest, is die kans niet zo groot.

Daarom is vertrouwen binnen een relatie ook zo belangrijk.
pi_65543847
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:

Lekker hoor, hoe lang ga je eigenlijk?
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:48:27 #246
238120 Duimelot
pi_65543858
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

ook die kans acht ik erg klein
en als dan zijn t wel mooie foto's
en als dat zou gebeuren dan zal ik dat ook opvangen zou dit nodig zijn.
(maar ik voed mn kids ook 'openminded' op
euh dit klinkt vreemd....
ik ben een heel nette mama en erg van de normen en waarde maar dit kan samen

ben zelf open opgevoed en wist op bepaalde leeftijd ook dingen van mijn moeder die ze me zelf verteld heeft enzo en heb hier ook goed mee kunnen omgaan
pi_65543867
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Je gaat altijd dood
ik gok dat je dat niet bedoelde
Ik ga inderdaad als in het werk stellen om onstervelijk te worden.
14 SHADES OF GREY
pi_65543935
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.
14 SHADES OF GREY
pi_65543950
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Daar laat ik me niet over uit
M.a.w. i will not divulge any information on said subject Zegt ook zo lekker weinig
pi_65543957
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Het nadeel is alleen dat je iemand kunt vertrouwen die eigenlijk helemaal niet te vertrouwen is.
compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:51:25 #251
238120 Duimelot
pi_65543967
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:42 schreef Belsezar het volgende:

[..]

ohhhhhh zondag pas ik d8 zaterdag, dat was je excuus toch om vrijdag niet mee te gaan
pi_65543981
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Lekker hoor, hoe lang ga je eigenlijk?
Van 1 februari tot en met 1 maart
pi_65543996
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Dat bedoel ik ook. Als ik mijn partner niet zou vertrouwen zou ik zoiets ook nooit doen.
Dat klopt. Maar 100% garantie heb je natuurlijk nooit.
pi_65544003
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dat zei ik dus ook, met andere mensen in je leven, denk je over verschillende dingen ook anders
compact en kleverig.
pi_65544004
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ook die kans acht ik erg klein
en als dan zijn t wel mooie foto's
en als dat zou gebeuren dan zal ik dat ook opvangen zou dit nodig zijn.
(maar ik voed mn kids ook 'openminded' op
euh dit klinkt vreemd....
ik ben een heel nette mama en erg van de normen en waarde maar dit kan samen

ben zelf open opgevoed en wist op bepaalde leeftijd ook dingen van mijn moeder die ze me zelf verteld heeft enzo en heb hier ook goed mee kunnen omgaan
Ow het zijn mooie foto's
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:52:39 #256
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544014
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Belsezar het volgende:

[..]

M.a.w. i will not divulge any information on said subject Zegt ook zo lekker weinig
Laat ik stellen dat het bijna weekend is, ik me deze hele week al de kapot verveel en zou willen dat het volgende week was. Daar valt vast wel een conclusie uit te trekken
pi_65544024
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Belsezar het volgende:
Van 1 februari tot en met 1 maart
Beter zeg, een hele maand lang gewoon.
pi_65544031
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ohhhhhh zondag pas ik d8 zaterdag, dat was je excuus toch om vrijdag niet mee te gaan
Nee, zaterdag heb ik het dus druk met inpakken en nog een stuk of 7 winkels afstruinen. Ik wil dan wel een beetje vroeg naar bed de dag ervoor. En ik wil zaterdagavond vroeg slapen, de wekker gaat om 05:15.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:54:09 #259
238120 Duimelot
pi_65544072
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Nee, zaterdag heb ik het dus druk met inpakken en nog een stuk of 7 winkels afstruinen. Ik wil dan wel een beetje vroeg naar bed de dag ervoor. En ik wil zaterdagavond vroeg slapen, de wekker gaat om 05:15.
ok duidelijk
pi_65544083
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Laat ik stellen dat het bijna weekend is, ik me deze hele week al de kapot verveel en zou willen dat het volgende week was. Daar valt vast wel een conclusie uit te trekken
Ik had al een conclusie bij de eerste post Die van daarnet was zo'n amerikaanse overheid statement waarbij je weet dat het gewoon ja is ;')
pi_65544126
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zei ik dus ook, met andere mensen in je leven, denk je over verschillende dingen ook anders
"

Als ik ooit een filmpje maakt en het lekt uit kan ik daar toch niks meer aan veranderen. Dus dan moet ik daar maar mee leren leven.
14 SHADES OF GREY
pi_65544128
Ik ga meedoen en ook bier pakken
compact en kleverig.
pi_65544163
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Beter zeg, een hele maand lang gewoon.
Echt wel! Ik moest er ook toestemming voor vragen. Ik werkte er net een maandje ofzo toen ik het moest vragen, maar ik was gelukkig al maatjes met de directeur tegen die tijd
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ok duidelijk
Ja moet nog een hoop doen en had graag mee willen gaan en ik heb CG al beloofd dat ik er bij de volgende ben
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:56:23 #264
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544171
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:54 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik had al een conclusie bij de eerste post Die van daarnet was zo'n amerikaanse overheid statement waarbij je weet dat het gewoon ja is ;')
Haarscherpe analyse!
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Held!
pi_65544175
quote:
Dan ga ik aan de whiskey.
14 SHADES OF GREY
pi_65544190
quote:
Ik breek onder de groepsdruk hier en ga ook maar aan het bier
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:57:49 #267
238120 Duimelot
pi_65544224
stelletje alcoholisten hier
pi_65544247
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ga ik aan de whiskey.
Die komt morgen als ik van het werk kom om mijn vakantie goed te beginnen
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:58:57 #269
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544271
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:57 schreef Duimelot het volgende:
stelletje alcoholisten hier
Volgende week ga ik wel minder drinken, moet ik werken en naar school. Maar deze week is gewoon even klote
pi_65544333
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Volgende week ga ik wel minder drinken, moet ik werken en naar school. Maar deze week is gewoon even klote
Volgende week begint het pas
pi_65544344
Ik drink niet zo vaak, hoewel wel meer dan ik deed de laatste tijd.
En ik kan niet zo goed tegen drank dus heb ik ook een goede reden om niet te vaak te drinken
compact en kleverig.
pi_65544366
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:58 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Die komt morgen als ik van het werk kom om mijn vakantie goed te beginnen
Prettig vakantie alvast en proost.
14 SHADES OF GREY
pi_65544398
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Echt wel! Ik moest er ook toestemming voor vragen. Ik werkte er net een maandje ofzo toen ik het moest vragen, maar ik was gelukkig al maatjes met de directeur tegen die tijd
[..]

Ja moet nog een hoop doen en had graag mee willen gaan en ik heb CG al beloofd dat ik er bij de volgende ben
Al een beetje bedacht wat je samen met je oma gaat doen ?
pi_65544425
Ik drink eigenlijk bijna nooit. Met oud en nieuw heb ik nog gedronken en daarna eigenlijk niet meer. Dus zo veel drink ik niet.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:03:46 #275
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544477
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Volgende week begint het pas
Voor jou wel ja
Ach, ik overleef de komende paar weken wel. Ga hier nu niet uitgebreid op in, maar er is een reden waarom ik 't nu even matig trek
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:04:48 #276
238120 Duimelot
pi_65544526
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Voor jou wel ja
Ach, ik overleef de komende paar weken wel. Ga hier nu niet uitgebreid op in, maar er is een reden waarom ik 't nu even matig trek
nou dan krijg je een
en hoop dat je je snel beter voelt!
pi_65544528
quote:

[..]

Voor jou wel ja
Het heeft toch niet met vrouwen te maken eh *geeft fisherman's friend
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:05:57 #278
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544590
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nou dan krijg je een
en hoop dat je je snel beter voelt!
Dank je
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef mrbox het volgende:

[..]

Het heeft toch niet met vrouwen te maken eh *geeft fisherman's friend
Op een bepaalde manier wel ja Maar bedankt voor dat sterke spul
pi_65544678
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dank je
[..]

Hoop dat t snel beter gaat
compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:09:02 #280
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544719
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hoop dat t snel beter gaat
Dank je
't Is verder weinig psychisch of zo hóór! Wil nou niet dat iedereen denkt dat ik hier lvdv heb of zo
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:09:38 #281
238120 Duimelot
pi_65544745
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dank je
't Is verder weinig psychisch of zo hóór! Wil nou niet dat iedereen denkt dat ik hier lvdv heb of zo
niet!!?!?
pi_65544747
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dank je
[..]

Tja vrouwen :
SPOILER
We gaan morgen gewoon lol hebben
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:11:29 #283
238120 Duimelot
pi_65544827
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:

[..]

Tja vrouwen :
SPOILER
nou zet dat op een shirt en doe morgen aan dan ga je lol hebben
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:12:01 #284
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544851
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:

[..]

niet!!?!?
't Gaat verder echt prima met me
Het is meer een mondain ongemak dat met een paar weken over hoort te zijn
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:12:34 #285
238120 Duimelot
pi_65544876
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Ludootje het volgende:

[..]

't Gaat verder echt prima met me
Het is meer een mondain ongemak dat met een paar weken over hoort te zijn
een soa?
pi_65544904
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Prettig vakantie alvast en proost.
Thanks, proost!
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:

[..]

Al een beetje bedacht wat je samen met je oma gaat doen ?
Veel wandelen en gesprekken hebben, meenemen naar haar favo plekjes, plekken van herinneringen, dat soort dingen
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:14:27 #287
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65544957
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:

[..]

een soa?
Nee, dat is het niet, gelukkig
pi_65544961
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:09 schreef mrbox het volgende:

[..]

Tja vrouwen :
SPOILER
Ik vind m wel leuk
compact en kleverig.
pi_65544974
quote:

[..]

Voor jou wel ja
Ok, k*t man (ik heb geen fucking knuffel smiley )
pi_65545038
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet, gelukkig
Pfeiffer
14 SHADES OF GREY
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:18:46 #291
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65545114
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pfeiffer
Volgens mij wou ludootje er niet verder op in.. als ik het zo lees
pi_65545174
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nou zet dat op een shirt en doe morgen aan dan ga je lol hebben
Dat gaan we morgen toch sowieso hebben
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind m wel leuk
Het is echt een heel oud fout wiskunde grapje
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:21:03 #293
238120 Duimelot
pi_65545208
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:20 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat gaan we morgen toch sowieso hebben

jajaja jij zeker he 2 dames in een klap live zien jouw avond kan niet meer stuk
pi_65545287
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

jajaja jij zeker he 2 dames in een klap live zien jouw avond kan niet meer stuk
2 ? hoezo tel jij en Kz niet mee dan ?
pi_65545288
Ik heb echt een raar hoofd af en toe
compact en kleverig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:24:36 #296
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65545355
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt een raar hoofd af en toe
Je keek in de spiegel en toen...?
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:24:41 #297
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65545359
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik blijkbaar niet meer
pi_65545367
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wie komen er nu eigenlijk allemaal?
14 SHADES OF GREY
pi_65545392
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik blijkbaar niet meer
Tuurlijk tel jij wel mee.
14 SHADES OF GREY
pi_65545423
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik blijkbaar niet meer
Jij bent zolang geleden al afgevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')