Ja, dank jequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een .iso bestand is een geripte cd, een digitale kopie zeg maar. Die kun je dan 'mounten', oftewel laden, met een programmaatje dat Daemon tools heet. Zo kun je cd's en dvd's digitaal op je computer afspelen
Kom op zeg, jij had toch een 10 op paiq? Of was dat opschepperij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want ik ben echt niet fotogeniek!
wacht, ik kijk nóg een keer in je fobo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Duimelot het volgende:
nee want ik ben echt niet fotogeniek!
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium accountquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
http://rapidshare.de/files/44182468/JB.rar.html
Hoppa!
x2quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium account
ja en dat is dus 1 foto van de 100 die ik hebquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Howl het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij had toch een 10 op paiq? Of was dat opschepperij?
Ken ik die foto ook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en dat is dus 1 foto van de 100 die ik heb
die waar ik een 10 voor had was wel een van mn leukste die andere stond een 8,7 was een 'gewone' zeg maar.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Adolecens het volgende:
http://rapidshare.de/files/44182468/JB.rar.html
Hoppa!
Ik heb ooit een hele love story of a nerd gelezen in deze stijlquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Ludootje het volgende:
Mag ik je .rar uitpakken en dan je .iso mounten met mijn Daemon tools?
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kon je dat niet bij rs.com doen? Daar heb ik een premium account
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ze nou niet echt fapwaardig, afgezien van die eerste en die derde pic dan
De teleurstellingquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoor
Ooh, weet je nog wanneer dat ongeveer was, voor het geval ik je posthistory moet gaan doorspitten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staat ergens in een van de topics moest m laten zien, is gewoon van mn hoofd geen bikini foto ofzo hoor
geen idde vorige week geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ooh, weet je nog wanneer dat ongeveer was, voor het geval ik je posthistory moet gaan doorspitten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind ze nou niet echt fapwaardig, afgezien van die eerste en die derde pic dan
Bij een paar van die foto's kon je gewoon het touwtje van de tampon eruit zien bungelen. Geil heur.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Ludootje het volgende:
Een echte vent vaart ook over de rode zee...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bij een paar van die foto's kon je gewoon het touwtje van de tampon eruit zien bungelen. Geil heur.
ik vind het ook héél anders dan ik me herinner.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
JB, ik dacht altijd dat jij een meisje was.
Ze moet nog één operatiequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik vind het ook héél anders dan ik me herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |