Haha, dat is echt niet grappig als de badmeester komt schreeuwen omdat we hem eerst niet verstondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies... en dan 's avonds een beetje flikflooien in een rustig hoekje in de wildwaterbaan
...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Tegan het volgende:
In het bed helemaal alleen is het even koud als mijn bed thuis. Met zijn tweeen in elkaars armen is wel lekker warm
![]()
.
Ja sorry, ik moet ook wel eens plassen hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet 24/7 doen.
Dat zijn later toch leuke verhalen waar je dan aan terug kan denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, dat is echt niet grappig als de badmeester komt schreeuwen omdat we hem eerst niet verstonden[ afbeelding ]...
Haha, nee dat vond ik echt erg, en nu nogquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zijn later toch leuke verhalen waar je dan aan terug kan denken![]()
"weet je nog ... enz"
Samen plassenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet ook wel eens plassen hoor!
Hahahah dat zou ik dan erger vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, nee dat vond ik echt erg, en nu nog. Dat we werden betrapt door broertjelief was dan nog wel funny.
Heb nog nooit tegelijk met een vrouw geplast... wat kan ik daar van verwachten?quote:
Neuh want (zijn) broertjelief wist alles al (is een goede vriend van mij), en we waren al klaar aangekleedquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahah dat zou ik dan erger vinden
Ik zie voor me een scene uit The L Word dat ze zo boven op elkaar zitten en nadien elkaar maar gingen vingeren, verder geen ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb nog nooit tegelijk met een vrouw geplast... wat kan ik daar van verwachten?![]()
Ik sta open voor nieuwe ervaringen
Plasseksquote:
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achterafquote:
Ow, ik dacht dat je flashbacks hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
* JB ziet zo'n "liefde is..." tekeningetje voor zich
als je ongesteld bent, mag je wel plassex hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achteraf.
Ja we wisten al dat jij kinky bentquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets. Maar als ik ongesteld ben dan mag het wel. Hoewel de meerderheid dat dan weer onwijs vies vindt? Gewoon lekker samen douchen achteraf.
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraalquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
als je ongesteld bent, mag je wel plassex hebben
Geen idee. Ik heb nog geen ervaring op dat gebied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er tijd is sowieso iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraal
beetje dougegel tussen elkaar in spuiten en lekker glibberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat sowieso... Niets heerlijker als even heerlijk ongegeneerd aan elkaar zitten onder die hete douchestraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |