quote:
Dan moet je Bio kiezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Wat een failtopic
Tieten willen we zien, tieten. (en vrouwelijke natuurlijk)
Als de tieten van het_hupt zo huppen als zijn naam doet vermoeden komt het misschien nog enigszins dichtbij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Wat een failtopic
Tieten willen we zien, tieten. (en vrouwelijke natuurlijk)
nope, had je betaald? Zo ja; FAILquote:
Biogarde en het_hupt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef Trannellius het volgende:
Jullie hadden in dat andere topic toch al een prima idee voor combo-shoot gemaakt?
gaat ze wel, alleen die neanderthalers denken als een mongool het roept, dat het ook zo isquote:
Je wilt de discussie dat SHE niet naakt gaat niet hebben in een topic wat gaat over dat SHE niet naakt gaat en er vervanging wordt gezocht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 @ 16:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaat ze wel, alleen die neanderthalers denken als een mongool het roept, dat het ook zo is![]()
voorts wil ik deze discussie niet in dit topic zien
Oh ja, ik was even vergeten hoe verdomde serieus ONZ ook weer was...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaat ze wel, alleen die neanderthalers denken als een mongool het roept, dat het ook zo is![]()
voorts wil ik deze discussie niet in dit topic zien
laat ze die maar verder in FB houdenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je wilt de discussie dat SHE niet naakt gaat niet hebben in een topic wat gaat over dat SHE niet naakt gaat en er vervanging wordt gezocht?
Niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten hoe verdomde serieus ONZ ook weer was....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laat ze die maar verder in FB houden
hier willen we Bio's tietuh zien
Ik ben geen mod.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
*fobo check*
Voeg je zelf maar toe aan de poll.
geen idee hoe zij uitzietquote:
Staat er een vrouw tussen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef miodzio het volgende:
Gemeen, er staat maar één vrouw tussen.
Leuk ding hoorquote:
Ik welquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel. .
Dago loopt zo ongeveer NU paars aan geloof ik.
ik vertrouw op je goede smaakquote:
ontploffende Dago..... altijd mooiquote:Dago loopt zo ongeveer NU paars aan geloof ik.
maak me gekquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Florian_ het volgende:
MissyMirjam is ook wel een lekker wijf
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:58 schreef Het_hupt het volgende:
en straks geld gaan bieden dat Bio niet gaat strippen?
oops neequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oops nee
daar wordt op MSN al om gevraagd
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Eeehmm
MissHobje, Misstique, Mylene.....
Ik ben een keer op een meet geweest waar jij ook was.quote:
quote:
*fotoboek checkt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een meet geweest waar jij ook was..
[..],
,
!!!!
*van stoel valt*
Hij is geen mod.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:12 schreef thloreg het volgende:
Whatabout onze FOK Boulevard crime-reporter SunChaser? Die was toch zo een dikke indo met tietjes en een bril? Zou zeggen,waardige opvolger
Als jij nou eens moderator wordt, dan kan men op jou stemmenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod moet naakt!?
Je hebt gestemd op: BIOGARDE!!!!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod moet naakt!?
Je hebt gestemd op: BIOGARDE!!!!
Haha, ik mag niet eens legaal naaktfoto's maken joh. BALENquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij nou eens moderator wordt, dan kan men op jou stemmen
Ja dus?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik mag niet eens legaal naaktfoto's maken joh. BALEN
Ik heb anders nog wel een filmpje van jou liggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fok! uit is op illegale activiteitenquote:
Keertje samen kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een filmpje van jou liggen
webcam in een kastje met geblindeerd glas
Dan wachten we toch een paar maandenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fok! uit is op illegale activiteiten!
Misschien omdat er alleen maar mannen in het lijstje staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:27 schreef Fascination het volgende:
Waarom staat Harajuku er niet in? Mijn stem gaat naar haar uit namelijk.
Dus jij bent nog geen 18.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil toch heul geen man naakt zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat er alleen maar mannen in het lijstje staan
Je moet ook nooit een vrouw dit soort lijstjes laten maken
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil toch heul geen man naakt zien.
Jij moet op blauw en naaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Fascination het volgende:
Poll: Welke mod moet er naakt?Harajuku Harajuku Harajuku
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik pasquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Fascination het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Eeehmm
MissHobje, Misstique, Mylene.....
En nee, als je er niet tussenstaat hoef je me NIET boos te PM'en.
Ik heb gestemd maar Harajuku heeft nog maar 0%.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:43 schreef Fascination het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Poll: Wie moet er mod worden en dan naakt?Fascination Krentenbol. Ripley fraubitch Hoi_Piepeloi Niemand, ik ben gay.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je bent boven 16.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil heul niet naakt. En ik ben minderjarig hihihihihi
Jammer dat jij geen mod meer bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Biogarde, nakend tussen de koeien.
Blauw jij en tieten blootquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
ik heb op krentenbol gestemd
Ghighigihgigihgigi
in ruil voor een pwnie!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Ghighigihgigihgigi
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Ghighigihgigihgigi
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
lol, ik moest toch ff glimlachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.
Ik had al op Biogarde gestemd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kies voor BT, ook al staat ze er niet bij.
Maar je reactie deed overkomen dat wanneer ik nog mod geweest zou zijn je op mij gestemd zou hebben.Vandaar, maar hé! Graag of niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al op Biogarde gestemd.
Ja dat klopt. Maar je bent geen mod!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je reactie deed overkomen dat wanneer ik nog mod geweest zou zijn je op mij gestemd zou hebben.Vandaar, maar hé! Graag of niet.
Ik kan niet wachten inderdaad.quote:
En dan ook met een wortel als atribuut.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten inderdaad.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemmen jullie niet op Hoi_Piepeloi? Zijn jullie blind ofzo?
Wat een smerige kutstreek. Kuthoer! Welke kutadmin heeft dit op zijn geweten? Kutzooi! Geen kutfoto's van SHEquote:Ik zal het dan ook maar hier melden, zodat er geen onduidelijkheden zijn.
Het crewtopic inzake UVT wordt al maanden volgebaggerd door Ambrosius en Boswachter. Iets wat mij het modden erg lastig maakt, zoniet ondoenlijk. Daarbij bespraken zij op zeer laffe wijze dingen met users die betrekking hadden op mij.
Na een bedreiging van het adres van Boswachter en eindeloos gezuig van Ambro was voor mij de maat vol.
Dus heb ik de FA's voor de keuze gesteld; of ze geven knabbel en babbel een verbod op het posten in dat specifieke crew topic, of ik wil op zwart. Dit omdat dit gezeik al maaaanden aan de gang is en ik zo geen enkel plezier meer heb in het modden van WOS.
De Fa's kozen het laatste.
En daar eindigd FOK! voor mij; want ik laat me niet als een kleuter in de hoek zetten.
Dat beeld hè, het wil maar niet weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan ook met een wortel als atribuut.
Fijn om te zien dat ik de FOK!kers vandaag toch nog wat heb kunnen lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij moet op blauw en naakten dan zo http://nl.wikipedia.org/wiki/Tribadisme
Hm ja kut, die had er wel in moeten staan ja.quote:
* Breathtaking weet niet hoe snel ze zich naar het fotoboek van deze dame moet begevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten inderdaad.
[ afbeelding ]
Die is ook wel fijn ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik de FOK!kers vandaag toch nog wat heb kunnen leren.
Ik stem trouwens op roooooooosje.
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga voor MissHobjeDie is enorm lief, en knap ook
Ik fap niet meer op fokkers. Dat is in het verleden wel eens naar uitgepakt. En dan met name voor degene waar op gefapt werd zegmaarquote:
Dan heeft ze een reden om zich omhoog te likkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn ja.
Heb ik een keer in het eggie mogen ontmoeten.
Ze kwam tot m'n navel.
Goede hoogte dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn ja.
Heb ik een keer in het eggie mogen ontmoeten.
Ze kwam tot m'n navel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Sorry Murp, ik wilde de rest ook een kans geven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat je al ergens naakt op FOK! hebt gestaan!![]()
quote:
mag ookquote:
* admiraal_anaal wijst mee richting Hobbelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:17 schreef NordicBlue het volgende:
Doen oud-mods ook mee?
* NordicBlue wijst naar Misshobje ofzo
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Picsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaad
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het nou met she enzo?
Wordt dat nou ook gewoon doodgezwegen net als met wat er nou eigenlijk met maddoxx is gebeurd?
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.
maar ik denk dat we ff moeten afwachten
Denk om je hart vosss.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.
Dan beledig ik de kok ook voor het eten
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil Biogarde wel heel graag naakt zien, maar bent bang voor de gedachten van anderen?
niet zo zelfstandig doen, eerst moeten we nog een poll startenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.
Het ziet er naar aanleiding van de poll uit de OP uit dat het Biogarde moet worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef ToT het volgende:
Hmmmm naakte collega's (mits vrouwelijk en aantrekkelijk).......
en daarna slaan we die stomme trut helemaal kapot met stalen buizen en ploertendodersquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:27 schreef s0k het volgende:
Gewoon een webcam in SHE's douche ophangen.
Doe ff normaal joh, idiootquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
en daarna slaan we die stomme trut helemaal kapot met stalen buizen en ploertendoders
She zou het ongeveer ook zo brengen.quote:
True, ws nog iets grafischerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
She zou het ongeveer ook zo brengen.
alleen meen ik het ze heeft al die mensen in het ootje genomen terwijl ze allang wist dat ze het niet ging doen erg flauw van een persoon die volwassen zou moeten zijn groetjes robinquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
She zou het ongeveer ook zo brengen.
Vanwaar die groetjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
alleen meen ik het ze heeft al die mensen in het ootje genomen terwijl ze allang wist dat ze het niet ging doen erg flauw van een persoon die volwassen zou moeten zijn groetjes robin
dat is een van mijn normen die ik heb meegenomen uit het swahilsche dorp oeghebek dat ten zuiden van de evenaar ligt groetjesrobinquote:
Lachen johquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat is een van mijn normen die ik heb meegenomen uit het swahilsche dorp oeghebek dat ten zuiden van de evenaar ligt groetjesrobin
Ik welquote:
Vrijwillig weg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SHE heeft zo te zien al even niet op fok gepost, ban?
Pffft, wedden dat ze nog wel lurkt en/of post met één of meerdere kloons?quote:
Wat weet jij nu weer van SHE's poffertjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit het met die shots ? Pannenkoeken kijken kan ik ook in het pannenkoeken huis trouwens
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat weet jij nu weer van SHE's poffertjes
Dat jij al die namen uit je hoofd kent is echt triest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef chatter het volgende:
Eigenlijk zouden er 2 personen samen een fotoshoot moeten maken, om het leed bij sommige mensen te verzachten.
Een paar goede namen zijn al genoemd, zoals Ripley, Roooosje, Hoi_Piepeloi, is Brechtje trouwens al genoemdof Ijsmeis, Red_Cat, pussydeluxe, Queen_Bee, Kalemero, BabblingBrook, SeaOfLove, PluisigNijntje, DrsPoema,
Debsterr, Bloodylotte, ..........
Om er maar een paar te noemen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef chatter het volgende:
Eigenlijk zouden er 2 personen samen een fotoshoot moeten maken, om het leed bij sommige mensen te verzachten.
Een paar goede namen zijn al genoemd, zoals Ripley, Roooosje, Hoi_Piepeloi, is Brechtje trouwens al genoemdof Ijsmeis, Red_Cat, pussydeluxe, Queen_Bee, Kalemero, BabblingBrook, SeaOfLove, PluisigNijntje, DrsPoema,
JIJ BENT TROUWENS FUCKING ENG JIJ PEDO ENGE INTERNETMAN YO.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef chatter het volgende:
Ga jij eens heel snel je mond spoelen, snotneus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
JIJ BENT TROUWENS FUCKING ENG JIJ PEDO ENGE INTERNETMAN YO.
fokstersfappics.rarquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef chatter het volgende:
Dat zij namen van mensen die heel regelmatig gepost hebben, dus is er niets triest aan, hoor.
En met de meeste ervan heb ik ook veel gepost.
DrsPoema is er niet meer ? Dat wist ik dus niet.
Die was wel geinig.
Allang niet meer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef chatter het volgende:
Dat zij namen van mensen die heel regelmatig gepost hebben, dus is er niets triest aan, hoor.
Die was wel geinig.
Pics van allemaal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef chatter het volgende:
Die was wel geinig.
Ennnnn, het was een gozer. Hehehe, chatter fapt zich op gozers die zich voordoen als vrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Allang niet meer.
Laatste bezoek: 299 dagen, 4 uur geleden..
Weet ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Ennnnn, het was een gozer. Hehehe, chatter fapt zich op gozers die zich voordoen als vrouwen.
Die zijn geen mod, op rooooooooooooooosje en Q_B na dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:37 schreef chatter het volgende:
Dat weet ik, maar tegenwoordig kan iedereen zo een beetje mod worden, dus waarom deze personen dan ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zijn geen mod, op rooooooooooooooosje en Q_B na dan.
Dat zijn er 2, opgelost dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zijn geen mod, op rooooooooooooooosje en Q_B na dan.
Heel fok heeft dat al gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik hoef ijsmeis iig NIET naakt te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi 'anne'![]()
ijsmeis.zipquote:
BloodyLotte is lief,quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Bloodylotte
Een mooie 'scenegirls' reportage
Vragen mag nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef s0k het volgende:
[..]
ijsmeis.zip
Als je er in het breezerchick topic naar vraagt krijg je vast een paar honderd pm's
Dat heeft ze ook niet gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
Had ze maar niet die cultstatus moeten opzoeken.
ja gvd, ik ruk me al zn 4/5 jaar lang nachtelijks af op die foto's m hoe wil je dat ik dat met rust laatquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Ripley het volgende:
Laat ijsmeis toch een keer met rust, stelletje kleuters
nou ja, het was meer op zijn signature gerichtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
eigenlijk is het al sad genoeg dat je daarvoor betaald maar ik begrijp hem wel
ja mij ook, maar als de actie van SHE er niet geweest was had ik vijf euro meer door de brievenbus in Breda geduwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Asgard het volgende:
Ja, alsof die arme kindertjes ineens uit de armoede komen door mijn eenmalige donatie van 5 euro
De tieten, daar ging het om
En jij helemaal, rakettenkindje van mequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja gvd, ik ruk me al zn 4/5 jaar lang nachtelijks af op die foto's m hoe wil je dat ik dat met rust laat
ps, kut ik moet mn ijsmeis.rar nog renamen naar anne.rar
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij helemaal, rakettenkindje van me
als ze mooi voorover gebogen staat zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:52 schreef BereNDD het volgende:
Volgens mij was Danny gewoon de persoon achter SHE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |