quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
Poll: Wie moet er mod worden en dan naakt?Fascination Krentenbol. Ripley fraubitch Hoi_Piepeloi Niemand, ik ben gay.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je bent boven 16.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil heul niet naakt. En ik ben minderjarig hihihihihi
Jammer dat jij geen mod meer bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Biogarde, nakend tussen de koeien.
Blauw jij en tieten blootquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
ik heb op krentenbol gestemd
Ghighigihgigihgigi
in ruil voor een pwnie!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Ghighigihgigihgigi
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:48 schreef fraubitch het volgende:
Ghighigihgigihgigi
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen mod meer bent.
lol, ik moest toch ff glimlachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.
Ik had al op Biogarde gestemd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan doen wij toch gewoon privé wat shoots.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kies voor BT, ook al staat ze er niet bij.
Maar je reactie deed overkomen dat wanneer ik nog mod geweest zou zijn je op mij gestemd zou hebben.Vandaar, maar hé! Graag of niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had al op Biogarde gestemd.
Ja dat klopt. Maar je bent geen mod!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je reactie deed overkomen dat wanneer ik nog mod geweest zou zijn je op mij gestemd zou hebben.Vandaar, maar hé! Graag of niet.
Ik kan niet wachten inderdaad.quote:
En dan ook met een wortel als atribuut.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten inderdaad.
[ afbeelding ]
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Waarom stemmen jullie niet op Hoi_Piepeloi? Zijn jullie blind ofzo?
Wat een smerige kutstreek. Kuthoer! Welke kutadmin heeft dit op zijn geweten? Kutzooi! Geen kutfoto's van SHEquote:Ik zal het dan ook maar hier melden, zodat er geen onduidelijkheden zijn.
Het crewtopic inzake UVT wordt al maanden volgebaggerd door Ambrosius en Boswachter. Iets wat mij het modden erg lastig maakt, zoniet ondoenlijk. Daarbij bespraken zij op zeer laffe wijze dingen met users die betrekking hadden op mij.
Na een bedreiging van het adres van Boswachter en eindeloos gezuig van Ambro was voor mij de maat vol.
Dus heb ik de FA's voor de keuze gesteld; of ze geven knabbel en babbel een verbod op het posten in dat specifieke crew topic, of ik wil op zwart. Dit omdat dit gezeik al maaaanden aan de gang is en ik zo geen enkel plezier meer heb in het modden van WOS.
De Fa's kozen het laatste.
En daar eindigd FOK! voor mij; want ik laat me niet als een kleuter in de hoek zetten.
Dat beeld hè, het wil maar niet weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan ook met een wortel als atribuut.
Fijn om te zien dat ik de FOK!kers vandaag toch nog wat heb kunnen lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij moet op blauw en naakten dan zo http://nl.wikipedia.org/wiki/Tribadisme
Hm ja kut, die had er wel in moeten staan ja.quote:
* Breathtaking weet niet hoe snel ze zich naar het fotoboek van deze dame moet begevenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten inderdaad.
[ afbeelding ]
Die is ook wel fijn ja.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik de FOK!kers vandaag toch nog wat heb kunnen leren.
Ik stem trouwens op roooooooosje.
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga voor MissHobjeDie is enorm lief, en knap ook
Ik fap niet meer op fokkers. Dat is in het verleden wel eens naar uitgepakt. En dan met name voor degene waar op gefapt werd zegmaarquote:
Dan heeft ze een reden om zich omhoog te likkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn ja.
Heb ik een keer in het eggie mogen ontmoeten.
Ze kwam tot m'n navel.
Goede hoogte dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Die is ook wel fijn ja.
Heb ik een keer in het eggie mogen ontmoeten.
Ze kwam tot m'n navel.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Sorry Murp, ik wilde de rest ook een kans geven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat je al ergens naakt op FOK! hebt gestaan!![]()
quote:
mag ookquote:
* admiraal_anaal wijst mee richting Hobbelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:17 schreef NordicBlue het volgende:
Doen oud-mods ook mee?
* NordicBlue wijst naar Misshobje ofzo
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Picsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaad
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het nou met she enzo?
Wordt dat nou ook gewoon doodgezwegen net als met wat er nou eigenlijk met maddoxx is gebeurd?
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.
maar ik denk dat we ff moeten afwachten
Denk om je hart vosss.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.
Dan beledig ik de kok ook voor het eten
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil Biogarde wel heel graag naakt zien, maar bent bang voor de gedachten van anderen?
niet zo zelfstandig doen, eerst moeten we nog een poll startenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.
Het ziet er naar aanleiding van de poll uit de OP uit dat het Biogarde moet worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef ToT het volgende:
Hmmmm naakte collega's (mits vrouwelijk en aantrekkelijk).......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |