quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Sorry Murp, ik wilde de rest ook een kans geven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef murp het volgende:
ik hou mn BH gesloten hoor
maar ik sta dan ook niet in de lijst
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat je al ergens naakt op FOK! hebt gestaan!![]()
quote:
mag ookquote:
* admiraal_anaal wijst mee richting Hobbelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:17 schreef NordicBlue het volgende:
Doen oud-mods ook mee?
* NordicBlue wijst naar Misshobje ofzo
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Bijna naakt. Toch? Er stond een paal voor.
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Picsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helemaal naakt, maar achter een paal inderdaad
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:34 schreef MouzurX het volgende:
Hoe zit het nou met she enzo?
Wordt dat nou ook gewoon doodgezwegen net als met wat er nou eigenlijk met maddoxx is gebeurd?
Ik moest gniffelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb, gaat de shoot gewoon door.
maar ik denk dat we ff moeten afwachten
Denk om je hart vosss.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor er weinig meer over anders.
Het is dat ik geen geld gedoneert heb om SHE naakt te zien, want anders was ik boos.
Alsof die ruzie ook maar iets van doen heeft met die photoshoot.
Egocentrisch kutwijf.
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tss, je beledigt de ober/kok toch ook pas nádat je gegeten hebt?
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als de kok eerst beloofd lekker eten voor mij te gaan maken en dan als ik eenmaal in het restaurant zit ineens met een of ander lulverhaal aankomen dat hij ruzie heeft met Essent en dat ze hem thuis de elektriek hebben afgesloten.
Dan beledig ik de kok ook voor het eten
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil Biogarde wel heel graag naakt zien, maar bent bang voor de gedachten van anderen?
niet zo zelfstandig doen, eerst moeten we nog een poll startenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed de rest van mijn leven doorbrengen in Tora Bora.
Het ziet er naar aanleiding van de poll uit de OP uit dat het Biogarde moet worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef ToT het volgende:
Hmmmm naakte collega's (mits vrouwelijk en aantrekkelijk).......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |