Wordt nog wat als je morgen meegaat dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
daar weet ik toch helemaal geen raad mee
Ik wist heul niet dat jij aan sport deed en dat daar foto's van waren!quote:
Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nog ff een snelle tvp en nu ren ik naar mn tentamen!
Duim allemaal voor me want het kan echt alle kanten op
Wel de goeie kant op rennen dan! Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
De dagwaarde is iets gestegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Awesome, m'n onderdelen zijn binnen
Waarom niet? Wat doe ik nu weer fout.quote:
En voor de bijtelling die ik betaal kan ik elke maand zo'n auto als de jouwe van kopen, doe mij dan maar een leasebakquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
Hey, mijn auto is teminste van mezelf in plaats van die leasebak van jou
Niet originele onderdelen verlagen de waarde he. Dus kan nog altijd minder zijn gewordenquote:
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat doe ik nu weer fout.
wat vond die aardige meneer op het werk van jou dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed idee
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
Tijn... ik denk dat je er goed aan doet om naar Joey te luisteren.
Ik was ook niet van plan om iets te forceren. En ik bij altijd mijzelf dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
@tijn: Gewoon lekker zelf je dingen blijven doen dat soort dingen komt echt vanzelf wel, al ga je dingen forceren dan werkt dat meestal niet.
A'pexi Bel, A'pexi Pro N1quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet originele onderdelen verlagen de waarde he. Dus kan nog altijd minder zijn geworden
Neukbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat vond die aardige meneer op het werk van jou dan?
Idem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
Tijn... ik denk dat je er goed aan doet om naar Joey te luisteren.
En hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed idee
Zal wel meevallen zo knap ben ik er ook weer niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je morgen meegaat dan!
Maar wel geheel conform de TT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef JoeyT het volgende:Is dat weer een tip van een vrouw? Nu maak je het helemaal verwarrend
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Nexie het volgende:
Topic vraagt om foto's van auto's
En met topic bedoel ik Nexie
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.quote:
succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Je leert het welquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.
ouchquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En voor de bijtelling die ik betaal kan ik elke maand zo'n auto als de jouwe van kopen
Mannentips mogen wel? Tijn, luister naar Joey.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]Is dat weer een tip van een vrouw? Nu maak je het helemaal verwarrend
Het is mij opgevallen dat ik altijd veel beter weet wat ik leuk vind aan een man, dan de man in kwestie wat ie leuk vindt aan mij.quote:
wachtend op tipsquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.
Hoe kan ik zo iets zo subtiel mogelijk doen.quote:
Hmmm... je laatste zin is idd ook het eerste wat mij te binnen schoot..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat ik altijd veel beter weet wat ik leuk vind aan een man, dan de man in kwestie wat ie leuk vindt aan mij.
Ofd ze vinden gewoon niet zoveel leuk aan me, dat kan natuurlijk ook
Praat met haar. Maak oogcontact zonder te staren (alhoewel, als je toch moet staren, zijn haar ogen waarschijnlijk het meest veilige doelquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo iets zo subtiel mogelijk doen.
Door het niet te vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oogcontact via de PM, ook knap!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Praat met haar. Maak oogcontact zonder te staren (alhoewel, als je toch moet staren, zijn haar ogen waarschijnlijk het meest veilige doel). Let op haar lichaamstaal.
En dat allemaal via internet en zonder msn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Praat met haar. Maak oogcontact zonder te staren (alhoewel, als je toch moet staren, zijn haar ogen waarschijnlijk het meest veilige doel). Let op haar lichaamstaal.
Ze zit op FOK! hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het verkeerde abonnementquote:
Ga in gesprek dan merk je vanzelf wel of er een klik isquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik merk het ook welquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... je laatste zin is idd ook het eerste wat mij te binnen schoot..
Je merkt het echt wel als iemand je leuk vindt.
Ik moet wel echt een keer naar zo'n eyeflirting-event toe, lijkt me echt wel tof.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zit op FOK! heGaat alemaal zo lastig. Of bestaat e-staren al?
Moest jij de kelder niet in? Ow, je neukt lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat ik altijd veel beter weet wat ik leuk vind aan een man, dan de man in kwestie wat ie leuk vindt aan mij.
Ofd ze vinden gewoon niet zoveel leuk aan me, dat kan natuurlijk ook
Oh! Dus dat kan je met het Pimp-abo!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het verkeerde abonnement.
Ja, das een terugkerend ietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moest jij de kelder niet in? Ow, je neukt lekker
Tenzij ze een webcam heeft heb ik daar op dit moment niet veel aan. Aangezien het om iemand van Fok! gaat. Die ik nog nooit in het echt heb gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
staren?? En de vrouw in kwestie het gevoel geven dat je een creap bent die haar met zijn ogen uitkleedt?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zit op FOK! heGaat alemaal zo lastig. Of bestaat e-staren al?
Overiegens is 1 van mijn sterkste versiertrucs staren.
Ik maak graag duidelijk wat mijn intentie is![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moest jij de kelder niet in? Ow, je neukt lekker
*wink wink*.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet wel echt een keer naar zo'n eyeflirting-event toe, lijkt me echt wel tof..
Flodder-moment.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
staren?? En de vrouw in kwestie het gevoel geven dat je een creap bent die haar met zijn ogen uitkleedt?!
Waarom denk je dat het "Pimp" heet?quote:
De kelder of de sex? Lijkt me een groot compliment toch!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das een terugkerend iets
en daarna komt: je bent ook wel lief hoor, en spontaan en ehm... je neukt lekker
en je bent leuk om te zien
en je bent niet dom
Ennuh
Je neukt lekker
Niet meer naar luisterenquote:
Ja, tis niet vervelend ofzo om te horen, maar je gaat toch wel aan je andere capaciteiten twijfelen als dat het enige is wat je hoortquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het "Pimp" heet?
[..]
De kelder of de sex? Lijkt me een groot compliment toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Spontaan heb ik nooit gezegd! Strijken kan je ook niet, ramen lappen ook niet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das een terugkerend iets
en daarna komt: je bent ook wel lief hoor, en spontaan en ehm... je neukt lekker
en je bent leuk om te zien
en je bent niet dom
Ennuh
Je neukt lekker
Maar ik ben niet bang dat ik een creep signaal afgeefquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
staren?? En de vrouw in kwestie het gevoel geven dat je een creap bent die haar met zijn ogen uitkleedt?!
Toch geen Belgische of Oostenrijkse kelder mag ik hopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
De kelder of de sex? Lijkt me een groot compliment toch!
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoequote:
Will do.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoe
Lijkt me erg lachen.
Ik ben wel lief en ik neuk lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Spontaan heb ik nooit gezegd! Strijken kan je ook niet, ramen lappen ook niet...![]()
Maar verder ben je wel lief
Je moet er ook niet zoveel bij stilstaan. Het komt allemaal zo krampachtig over anders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij is er wel een klik tussen ons. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik snap dat soort dingen namelijk niet echt.
Q. is ook een player hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoe
Lijkt me erg lachen.
Heyquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me erg lachen.
Kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel lief en ik neuk lekker
De basis is goed dus! Wat wil je nog meer dan?! *Zucht* vrouwen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bang dat ik een creep signaal afgeef.
quote:Bovendien kleed ik haar toch uit met mn ogen![]()
Gewoon even zonder gevoelens denken. Je weet diep in jezelf altijd wel of het goed zit of niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij is er wel een klik tussen ons. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik snap dat soort dingen namelijk niet echt.
Volgens mij zitten we hier gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch geen Belgische of Oostenrijkse kelder mag ik hopen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De basis is goed dus! Wat wil je nog meer dan?! *Zucht* vrouwen...
als je nou ook nog kan koken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Trust I knowquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zoveel bij stilstaan. Het komt allemaal zo krampachtig over anders.
quote:
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuurquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je ogen, zal ik er ook eentje van mijn diepblauwe ogen terugsturen
Eigenlijk bien hequote:
Straks remt hij je ook af ipv te motiveren, bij het alleen al zien van hem!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je ogen, zal ik er ook eentje van mijn diepblauwe ogen terugsturen
Dan zit er een foto van jouw borstkas in mjin PM boxquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuur
Inderdaad. Jij hebt gelijk.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:
Ik ken Q. IRL alquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks remt hij je ook af ipv te motiveren, bij het alleen al zien van hem!![]()
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuur
Will doquote:
Klopt. Is dan ook jaren geleden dat ik Spaans had op school.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk bien heVan estoy bien gracias
Vandaar dat Fok! zoveel problemen heeft de laatste tijd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon een foto in m'n fobo hoor, maar jij niet.
owquote:
Is het auto?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Will do
Als het niks wordt. Dan kom ik hier uit huilen.
Dat is door jou ge-etter Adoquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar dat Fok! zoveel problemen heeft de laatste tijd...
Ik denk het ook jaquote:
Ik was lekker de eerste die dat zeiquote:
Helaas die is ook al van mij.quote:
Maybe. Maybe not.quote:
dus je gaat nu echt concreet doen, en spijkers met koppen enzo, Tijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Will do
Als het niks wordt. Dan kom ik hier uit huilen.
en ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas die is ook al van mij.
Uiteraard achter MNR.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas die is ook al van mij.
Uiteraard achter MNR.
denk je ff scherp te zijn, krijg je dat als antwoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zit er een foto van jouw borstkas in mjin PM box
Terwijl mijn verjaardag het vorige week zonder verrijking van enkele mede Fok!stertjes aan me voorbij ging!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze was zelfs op mijn laatste verjaardag..
Over wie heb je het Rip?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Is dat zo'n lekker wijf?
Ik ga eens even checken
Ik doe het nooit goed bij moeders.quote:
je weet de leeftijd van haar dochters?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed bij moeders.
Misschien omdat ik op hun dochters geil
Ach nu weet je het weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt. Is dan ook jaren geleden dat ik Spaans had op school.
Je zoekt problemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed bij moeders.
Misschien omdat ik op hun dochters geil
Heequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Terwijl mijn verjaardag het vorige week zonder verrijking van enkele mede Fok!stertjes aan me voorbij ging!
Ze worden ooit 16 of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
je weet de leeftijd van haar dochters?
Jij was ook niet op mijn verjaardag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Ik ben ook een fokster hoor
En mijn dochters zijn te jong Joey
Dan liggen ze nog aan de ketting, loop een deurtje verder wil je.quote:
Je vroeg me ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij was ook niet op mijn verjaardag!
Heb ik daar een snaartje geraaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan liggen ze nog aan de ketting, loop een deurtje verder wil je.
Ze rijdt wel lekker, meer nietquote:
Ja, ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus je gaat nu echt concreet doen, en spijkers met koppen enzo, Tijn?![]()
Hogelijk benieuwd.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker laten lullen tijn, al wil je het niet zeggen gewoon niet op ingaan
Even voor mijn beeldvorming. Heb je nu een berichtje achter gelaten?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vroeg me ook niet
Maar ik heb je verjaardag wel verrijkt met bloemen
Gezeik de laatste tijd ja. Maar gelukkig heb ik weekend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef Adolecens het volgende:
De strijd laait ook weer op tussen R&P SC en Singles lees ik net bij hen... op de een of andere manier blijven ze zich daar achtergesteld voelen![]()
Dacht juist dat het de laatste tijd wel rustig was...
Dat moest je weer eventjes zeggen hequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Gezeik de laatste tijd ja. Maar gelukkig heb ik weekend.
Nee dat ga ik zo doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming. Heb je nu een berichtje achter gelaten?
Voordat je dat doet. Wat vind je van het argument om eerst af te tasten wat zij van jou vindt?quote:
Subtiel kan het iig niet meer zijnquote:
Een michelin-vrouwtje met een waterhoofd. Zomaar spontaan het eerste wat in me opkomt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
Wat is de absolute afknapper bij een eerste afspraakje?
Niet op komen dagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
Ja, dat gezeik is om moe van te worden zo onderhand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moest je weer eventjes zeggen he
Pffff... kan wel een hele lijst opnoemen, maar als ik een afknapper ontdek, vind ik hem gewoon niet leuk genoegquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
Dat ligt aan het soort afspraakje. Bij een etentje bijvoorbeeld: Dat ze geen tafelmanieren heeft en gigantisch smakt en boert enz.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
Ja, eigenlijk stom dat ik daar aan toegeef.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't is een BITCH hè, die groepsdruk.
Zeker van een vrouw ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef mrbox het volgende:
Afknapper op eerste date :
Te mannelijk gedrag
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef JonKeL het volgende:
Stinken
Totaal niet op een lijn zitten
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
Een michelin-vrouwtje met een waterhoofd. Zomaar spontaan het eerste wat in me opkomt.
maar ook: overdreven assertief gedrag, sowieso aangemeten gedrag is iets wat ik pertinent niet kan velen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef dawg het volgende:
Afknapper: als je niet kunt lachen met iemand. Eerste wat zo in me opkomt.
Tenzij het een blind date is, zijn dit toch allemaal zaken die je op voorhand al een beetje doorhebt? Dan zou het bij mij niet eens tot een date komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
nog een afknappert: nuffige juffertjes.
Dat is inderdaad de grootste afknapper.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet op komen dagen
Stinken
Totaal niet op een lijn zitten
Enz...
tsja zoveel dingen kan je op afknappen....quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
Ik denk dat gebrek aan humor en geen mening hebben al heel snel grote afknappers zouden zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff... kan wel een hele lijst opnoemen, maar als ik een afknapper ontdek, vind ik hem gewoon niet leuk genoeg
En jij B?
De uitspraak "vroeger was ik een man maar als ik mijn operatie volgend jaar heb gehad ben ik ook van die piemel af"quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Belsezar het volgende:
Dan maar een stelling:
But ofcoursequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De uitspraak "vroeger was ik een man maar als ik mijn operatie volgend jaar heb gehad ben ik ook van die piemel af"
Ja je hebt gelijk, maar er staat nergens dat het een afknapper in een bepaalde situatie moet zijn. Dus een blind date hoort ook tot de optiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tenzij het een blind date is, zijn dit toch allemaal zaken die je op voorhand al een beetje doorhebt? Dan zou het bij mij niet eens tot een date komen.
Moest je diep graven in je dagboek omdat weer terug te halen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De uitspraak "vroeger was ik een man maar als ik mijn operatie volgend jaar heb gehad ben ik ook van die piemel af"
Dus jij zou geen date met Kelly willen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had het ook meteen kunnen vertellen hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moest je diep graven in je dagboek omdat weer terug te halen?
Ik wilde je eerst nog even swaffelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had het ook meteen kunnen vertellen hoor.
Dus het is je overkomen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had het ook meteen kunnen vertellen hoor.
Het kan idd een blind date zijn, of bijvoorbeeld iemand die je alleen van foto en online-teksten een beetje denkt te kennen. Maar zelfs dames die je in ontspannen houding leuk vindt, kunnen zich ineens heel anders gaan voordoen, van zenuwen ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:20 schreef Techno het volgende:
Tenzij het een blind date is, zijn dit toch allemaal zaken die je op voorhand al een beetje doorhebt? Dan zou het bij mij niet eens tot een date komen.
Dat zette ik er toch bij.. tenzij het een blind date is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar er staat nergens dat het een afknapper in een bepaalde situatie moet zijn. Dus een blind date hoort ook tot de opties
Nee, uh ja, elke dag zit ik met smart op mijn ultieme date te wachten. Maar nooit komt ze opdagenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
das geen afknapper. dat is gewoon EXIT!
is dat je overkomen?
Oke vreemde hobby's heb jij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst nog even swaffelen.
Ooooh, zeg dat dan! Dat had ik nog wel toegestaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst nog even swaffelen.
En dan zie je die dikke adamsappel zitten, en bedenk je dat je al dácht dat er iets niet klopte.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef Q. het volgende:
Waarom denk dat sommige "vrouwen" altijd een sjaaltje of iets om hun nek dragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan zie je die dikke adamsappel zitten, en bedenk je dat je al dácht dat er iets niet klopte.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef shmoopy het volgende:
Vanwege een verschil van mening dat niet op te lossen bleek, wilde SHE liever op zwart.
We bedanken haar voor haar inzet in de WOS-topics, hopelijk hou je plezier in het posten, SHE.
Bedankt!
Misschien zou je meer dates hebben als je over je schaamte heen stapt en het ook gewoon op die manier doet.quote:
Wat is het nut van dit bericht?quote:
Dus ik moet een dame gewoon in haar gezicht schwaffelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien zou je meer dates hebben als je over je schaamte heen stapt en het ook gewoon op die manier doet.
De TT zegt niet gelijk dat je ook alle tips moet opvolgen he, die van mannen noch die van vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik moet een dame gewoon in haar gezicht schwaffelen.Goede tip.
Nu maak je het verwarrend voor die arme Tijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
De TT zegt niet gelijk dat je ook alle tips moet opvolgen he, die van mannen noch die van vrouwen
Of zo overdreven veel aandacht geven dat ze gaan twijfelen of je nog serieus bent.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu maak je het verwarrend voor die arme Tijn.![]()
Tijn!
Wat je ook kan doen!
Ga heel koel en afstandelijk doen tegen je Object d'Affection, negeren enzo, quasi-botte opmerkingen maken, alsof er niemand is die je nóg minder kan boeien.![]()
Chicks dig that shit.
Ik hoor het net ook van een modje op msnquote:
Vandaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De TT zegt niet gelijk dat je ook alle tips moet opvolgen he, die van mannen noch die van vrouwen
Nog een maand geduld inderdaad.quote:
Ik weet nog iets veel beters ik blijf gewoon mijzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu maak je het verwarrend voor die arme Tijn.![]()
Tijn!
Wat je ook kan doen!
Ga heel koel en afstandelijk doen tegen je Object d'Affection, negeren enzo, quasi-botte opmerkingen maken, alsof er niemand is die je nóg minder kan boeien.![]()
Chicks dig that shit.
Lullig als je betaald hebt...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ze is pissed
Shmoopy!
Rofl, daar gaan de centen van de fokkertjes. Geen fap foto dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ze is pissed
Shmoopy!
Da's net zo iets als je geld terugvragen dat je geen prijs wint als je mee doet met de postcode loterij. De prijs is leuk, maar het geld gaat naar een goed doel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lullig als je betaald hebt...
Heh....quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:47 schreef Adolecens het volgende:
Ik denk het niet
Ze is pissed
Shmoopy!
Da's nooit een slecht idee. Maar je kunt ook de New & Improved You zijn. Daarom doen wij geheel belangeloos een keur aan handreikingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet nog iets veel beters ik blijf gewoon mijzelf.Wat dacht je daar van.
Ja, bij de postcodeloterij doet ook iedereen mee voor het goede doel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's net zo iets als je geld terugvragen dat je geen prijs wint als je mee doet met de postcode loterij. De prijs is leuk, maar het geld gaat naar een goed doel.
Nee hoor, hier was vooraf toegezegd dat ze een prijs zouden krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's net zo iets als je geld terugvragen dat je geen prijs wint als je mee doet met de postcode loterij. De prijs is leuk, maar het geld gaat naar een goed doel.
Nee, maar z ekrijgen ook hun geld niet terugquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bij de postcodeloterij doet ook iedereen mee voor het goede doel.
Ik wil wel veranderen maar dan wel op mijn manier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's nooit een slecht idee. Maar je kunt ook de New & Improved You zijn. Daarom doen wij geheel belangeloos een keur aan handreikingen.
Als die shoot er inderdaad niet komt zal nooit iemand meer geld doneren voor de Serious Request acties van Fok!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, hier was vooraf toegezegd dat ze een prijs zouden krijgen.
Net zoiets als touwtje trekken op de kermis "altijd prijs"
zou wat zijn als die vent achter het kraampje dan ineens tegen zo'n kind zei: Ja, maar je krijgt lekker toch niks, want ik heb ruzie met de meneer van het reuzenrad
Ik vind een beetje dat je vrij snel zeurtquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel veranderen maar dan wel op mijn manier.
Bij SHE is dat inderdaad zo maar dat heeft meer met haar borderline karakter te maken. Normaal gesproken is er gewoon een koop overeenkomst gesloten en niet een kaartje voor de loterij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had er ook boven kunnen staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, hier was vooraf toegezegd dat ze een prijs zouden krijgen.
Net zoiets als touwtje trekken op de kermis "altijd prijs"
zou wat zijn als die vent achter het kraampje dan ineens tegen zo'n kind zei: Ja, maar je krijgt lekker toch niks, want ik heb ruzie met de meneer van het reuzenrad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als die shoot er inderdaad niet komt zal nooit iemand meer geld doneren voor de Serious Request acties van Fok!
En dat zou het imago van Fok! ernstige schade aan kunnen doen.
Er is immers voor 7000 euro aan donaties opgehaald voor de naaktserie van SHE.
We moeten die arme jongen ook niet aan zijn haren uit zijn comfort zone slepen, dan krijg je zo'n ontwijkende, afwachtende, angst-gemotiveerde houding.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een beetje dat je vrij snel zeurtJe kunt altijd wel direct iets negatiefs tegenwerpen, maar ook af en toe gewoon eens wat nieuws proberen
Nee niet waar. Je gaat er vanuit dat je die foto;s krijgt. Heck ik twijfelde zelfs nog om het te doen door die foto's. Het is misleiding.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kan je beter Giel mailen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:00 schreef mrbox het volgende:
Wie lekt dit naar geenstijl![]()
![]()
Wat een actie zegGoed doel of niet misleiding is het op z'n minst
Van wat ik van de modjes hoor heeft ze een zeer moeilijk karakter. Ik denk ook wel dat het een type is om gewoon alles op te geven en niet meer terug te komen of inderdaad met een kloontje ofzo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Adolecens het volgende:
LoL, ze heeft haar fobo ook al leeggehaald en op slot gezet... Ze is er wel het type naar om niet meer te posten onder die nick en een kloontje aan te maken...
ze is hardstikke krankjorum als het erop aan komt..... ik zit hier al ffies en ben haar regelmatig tegengekomen op het forumquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van wat ik van de modjes hoor heeft ze een zeer moeilijk karakter. Ik denk ook wel dat het een type is om gewoon alles op te geven en niet meer terug te komen of inderdaad met een kloontje ofzo.
Ook een optie, dat Giel is misleid voor gratis advertentie mogelijkheden van Fok! door een zogenaamde naaktserie toe te zeggen en 7000 euro op te halenquote:
Borderline noemen we dat gewoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van wat ik van de modjes hoor heeft ze een zeer moeilijk karakter. Ik denk ook wel dat het een type is om gewoon alles op te geven en niet meer terug te komen of inderdaad met een kloontje ofzo.
Dat was al bekend dat ze dat heeft, is ook geen (publiek) geheim he...quote:
Maar dat weet je van tevoren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar z ekrijgen ook hun geld niet terug
Volgens mij heeft ze (een vorm van) autisme. Ze post ook weleens in desbetreffend topic, geloof ik.quote:
Ja, ze is ook autistisch aangelegd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze (een vorm van) autisme. Ze post ook weleens in desbetreffend topic, geloof ik.
Ik ging voor het geschoren kutjequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben iig blij dat ik niet in haar tieten heb geinvesteerd.
+1.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
geinvesteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:09 schreef Garisson72 het volgende:
Ik had er al weinig vertrouwen in, dus ook niet geïnvesteerd.quote:
als janies der tieten tentoon ging stellen bij een bepaald bedrag was jij de eerste die geld overmaakte!quote:
Daar hoefte ik geen geld voor over te maken hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
als janies der tieten tentoon ging stellen bij een bepaald bedrag was jij de eerste die geld overmaakte!
Heb ook niets overgemaakt. Vind mn 5 eu pm aan novib wel voldoendequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had er al weinig vertrouwen in, dus ook niet geïnvesteerd.
Wel 20 euro rechtstreeks overgemaakt by the way
Had verwacht dat het of een HOAX zou zijn, of er wel een SHE.rar zou komen
Dare to dream. Reach for those stars.quote:
voorheen had ik haar tieten nooit gezien (en uiteraard, net als iedere zichzelf een béétje respecterende testosteron-fokker, is er maar weinig wat ik nóg graagder wil, laat dat duidelijk zijn!) dus investering van 5 euro had er dus voor moeten zorgen dat ik die droomwens in vervulling zou zien gaan. Dat is toch écht wel meer dan die 5 euro aan rendement wat ik dan even zou toucheren, BoksOuwe. Talk about profit!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:10 schreef mrbox het volgende:
geinvesteerd![]()
Een investering is het alleen als je er meer uitkrijgt dan je er eerder in hebt gestopt. m.a.w winst hebt
Niet doorvertellen hequote:
Dat ik in dit topic ben gaan posten is al een hele stap voor mij en dat ik morgen naar het singlesfeest gaat is een nog veel groter stap voor mij. Dus ik heb de afgelopen tijd al een aantal nieuwe dingen geprobeerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een beetje dat je vrij snel zeurtJe kunt altijd wel direct iets negatiefs tegenwerpen, maar ook af en toe gewoon eens wat nieuws proberen
Dat is ook goed allemaal inderdaad, maar laat die negativiteit eens varenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik in dit topic ben gaan posten is al een hele stap voor mij en dat ik morgen naar het singlesfeest gaat is een nog veel groter stap voor mij. Dus ik heb de afgelopen tijd al een aantal nieuwe dingen geprobeerd.
Misschien komt het op jou als zeuren over maar voor is het echt niet zeuren wat ik doe. Ik heb nog een heleboel dingen die dingen ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik hard mee bezig.
Hij lijkt op de Q. van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook goed allemaal inderdaad, maar laat die negativiteit eens varen![]()
You go Tijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik in dit topic ben gaan posten is al een hele stap voor mij en dat ik morgen naar het singlesfeest gaat is een nog veel groter stap voor mij. Dus ik heb de afgelopen tijd al een aantal nieuwe dingen geprobeerd.
Misschien komt het op jou als zeuren over maar voor is het echt niet zeuren wat ik doe. Ik heb nog een heleboel dingen die dingen ik aan mijzelf moet veranderen en daar ben ik hard mee bezig.
Inderdaad... Hoe laat gaan we bij Simpel eten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
maar probeer ook alle nieuwe dingen met een positieve blik te bekijken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.
Ik wist niet dat za een stoornis had tot daarnetquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SHE heeft volgens mij inderdaad een moeilijk karakter dat veroozaakt wordt door een persoonlijkheidsstoornis.
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verderop etenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Hoe laat gaan we bij Simpel eten?
SHE heeft inderdaad in het autisme topic gepost. En ik post daar ook regelmatig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze (een vorm van) autisme. Ze post ook weleens in desbetreffend topic, geloof ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verderop eten
Ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij lijkt op de Q. van een paar jaar geleden.
Ik ben al een stuk positiever dan een tijdje terug. Ik ben op de goede weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus? Heel goed gedaan dan Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Q. het volgende:
Hij lijkt op de Q. van een paar jaar geleden.
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja!Nu nog naar de huidige doorgroeien
Alpha en Beta Q.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.
Ik zou zelfs verder willen trekken en durven te stellen dat er op elk advies wat gegeven word standaard een "MAAR <negatieve reden waarom het voor hem niet niet zo gaat werken>".quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo zou het nog leuker zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Ik ga met mijn werk toevallig 3 huizen verder opeten
Verder dan dit gaat het niet bedoel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Dat is wel een hele flinke stap hoor. Een beetje de stap van het stenen tijdperk naar de moderne tijd.
Op tijd voor wat ? en hoiquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Zo daar ben ik weer
Nog net op tijd
Is tijn al verloofd ondertussen?
Neuh, hoe ging het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Zo daar ben ik weer
Nog net op tijd
Is tijn al verloofd ondertussen?
Dat was voor het goede doel! Niet voor de foto's!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
Iemand heeft 500 euro gelapt!
Lezen, dat staat er niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:40 schreef rhubarbje het volgende:begrijp ik nu dat She niet op de foto gaat?
Dat kan echt niet!
Ja de open vragen gingen super maar de gesloten nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:37 schreef Techno het volgende:
Welkom terug rhubarbje, hoe ging het?
Ik wist dat wel. Maar ik post dan ook regelmatig in het autismetopic. En daar heeft SHE ook gepost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat za een stoornis had tot daarnet
En ik ben de paus...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Q. het volgende:
Dat was voor het goede doel! Niet voor de foto's!
Voor het vol is!quote:
Dat ik je onder mijn rokken nam was dan ook wel een flinke hint he...quote:
Rel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[quote]Op donderdag 29 januari 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, hoe ging het?
Je hebt wel een rel gemist
Hoi CGquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik vind het geen echte rel want ik snap er niks van
Ik dacht een lekkere singles rel
Dat tijn op jou viel en jij dat niet wilde hebben of zo
iets in die richting
Nu begin je op je moeder te lijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
Danke je voor je steun. Ripley en NMR.
Het is dat ik bijna op vakantie gaquote:
nietquote:
Nee dat heet dyslexie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu begin je op je moeder te lijken
Maar graag gedaan.
neequote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Op nieuwe schoenen uitgaan? is dat verstandig?
En wie van de Singles vindt tijn leuk dan?
NEE!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Micchien jou wel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
En wie van de Singles vindt tijn leuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |