Wordt nog wat als je morgen meegaat dan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
daar weet ik toch helemaal geen raad mee
Ik wist heul niet dat jij aan sport deed en dat daar foto's van waren!quote:
Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nog ff een snelle tvp en nu ren ik naar mn tentamen!
Duim allemaal voor me want het kan echt alle kanten op
Wel de goeie kant op rennen dan! Succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
De dagwaarde is iets gestegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Awesome, m'n onderdelen zijn binnen
Waarom niet? Wat doe ik nu weer fout.quote:
En voor de bijtelling die ik betaal kan ik elke maand zo'n auto als de jouwe van kopen, doe mij dan maar een leasebakquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
Hey, mijn auto is teminste van mezelf in plaats van die leasebak van jou
Niet originele onderdelen verlagen de waarde he. Dus kan nog altijd minder zijn gewordenquote:
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat doe ik nu weer fout.
wat vond die aardige meneer op het werk van jou dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed idee
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
Tijn... ik denk dat je er goed aan doet om naar Joey te luisteren.
Ik was ook niet van plan om iets te forceren. En ik bij altijd mijzelf dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
@tijn: Gewoon lekker zelf je dingen blijven doen dat soort dingen komt echt vanzelf wel, al ga je dingen forceren dan werkt dat meestal niet.
A'pexi Bel, A'pexi Pro N1quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet originele onderdelen verlagen de waarde he. Dus kan nog altijd minder zijn geworden
Neukbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat vond die aardige meneer op het werk van jou dan?
Idem.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
Tijn... ik denk dat je er goed aan doet om naar Joey te luisteren.
En hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Eerst even aftasten wat zij van jou vindt, is een goed idee
Zal wel meevallen zo knap ben ik er ook weer niet uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je morgen meegaat dan!
Maar wel geheel conform de TT.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef JoeyT het volgende:Is dat weer een tip van een vrouw? Nu maak je het helemaal verwarrend
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Nexie het volgende:
Topic vraagt om foto's van auto's
En met topic bedoel ik Nexie
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.quote:
succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
Je leert het welquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.
ouchquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En voor de bijtelling die ik betaal kan ik elke maand zo'n auto als de jouwe van kopen
Mannentips mogen wel? Tijn, luister naar Joey.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]Is dat weer een tip van een vrouw? Nu maak je het helemaal verwarrend
Het is mij opgevallen dat ik altijd veel beter weet wat ik leuk vind aan een man, dan de man in kwestie wat ie leuk vindt aan mij.quote:
wachtend op tipsquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. dat laat ik even aan de heren over om daar een antwoord op te geven.
Hoe kan ik zo iets zo subtiel mogelijk doen.quote:
Hmmm... je laatste zin is idd ook het eerste wat mij te binnen schoot..quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat ik altijd veel beter weet wat ik leuk vind aan een man, dan de man in kwestie wat ie leuk vindt aan mij.
Ofd ze vinden gewoon niet zoveel leuk aan me, dat kan natuurlijk ook
Praat met haar. Maak oogcontact zonder te staren (alhoewel, als je toch moet staren, zijn haar ogen waarschijnlijk het meest veilige doelquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo iets zo subtiel mogelijk doen.
Door het niet te vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo iets zo subtiel mogelijk doen.
Oogcontact via de PM, ook knap!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Praat met haar. Maak oogcontact zonder te staren (alhoewel, als je toch moet staren, zijn haar ogen waarschijnlijk het meest veilige doel). Let op haar lichaamstaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |