En ik maak graag gebruik van mijn rechtenquote:
Knuffel valt sowieso al af want dan is overgestapt op vrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap m wel
maar aangezien ik tijn morgen al ga zien zal hij mij niet bedoelen
net zo min als cue, venco of knuff
Maar, als je al direct teveel interesse laat zien, dan is de spanning weg hequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Iemand een persoonlijk bericht sturen is toch iets anders dan op iemand reageren in een topic.
Maar wel een sterk grapjequote:
Wie weet ben jij wel de man die haar kan overtuigen van haar ongelijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
Knuffel valt sowieso al af want dan is overgestapt op vrouwen.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er weer even vandoor
tijn suc6!
quote:
Jij ook al?quote:
Weet je wat je moet doen. Je leest het advies van al die vrouwen en dan doe je het omgekeerde. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Knuffel valt sowieso al af want dan is overgestapt op vrouwen.
Je begrijpt wel dat je jezelf en je posts vanaf nu onder een microscoop hebt geplaatst he, vooral als je op vrouwelijke users reageert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een goed idee.
Iemand een persoonlijk bericht sturen is toch iets anders dan op iemand reageren in een topic.
Leg ze gewoon ff in je nek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja zeg ik heb gewoon nul pms
Geen van air en geen van tijn
Nou ja maar goed ook want ik kan niks terug sturen door die stomme tetten van me
Bij jou heb ik de hoop al lang opgegeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja maar goed ook want ik kan niks terug sturen door die stomme tetten van me
Je denkt toch niet dat ik voor een Breezertje uit de kast kom he?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had wel PM
Maar niet van Air en ook niet van Tijn.
en ben heel benieuwd naar Ado's antwoord...
Ja maar jij bent toch ook zo onbereikbaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wilde eigenlijk meer je cupmaat weten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik voor een Breezertje uit de kast kom he?!
Ik ben zo blond dat ik daar nog nooit op was gekomenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook zo onbereikbaar
iemand die werkt tegen de economische crisis!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik maak graag gebruik van mijn rechten![]()
En Carglass is vervolgens weer blij met me als klant
Geen probleem. Ik denk graag mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben zo blond dat ik daar nog nooit op was gekomen
Dankje!
Dubbel A met wat reliëfquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk meer je cupmaat weten...
Ja, als mijn baas dat nou ook eens zou doen, heb er maar 5% bij gekregen dit jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die werkt tegen de economische crisis!
Ik denk niet dat ik zo veel ervaring heb dat ik knuffel kan overtuigen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet ben jij wel de man die haar kan overtuigen van haar ongelijk.
Een meisje dat twijfelt over haar eigen bimbo heid?quote:
Door dat soort lutsers gaat de verzekering dus weer omhoogquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die werkt tegen de economische crisis!
Zou je er ook last van hebben als ik jou die aandacht zou geven?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig MNR waar heb jij de laatste tijd toch last van !?! JoeyT , Collega op het werk
En je was weg?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk niet dat ik zo veel ervaring heb dat ik knuffel kan overtuigen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een meisje dat twijfelt over haar eigen bimbo heid?
Uiteraard!!
Dus dat maakt het toch spannend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je jezelf en je posts vanaf nu onder een microscoop hebt geplaatst he, vooral als je op vrouwelijke users reageert.
Wil je zeggen dat jij je Saabje verzekerd hebt?!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Door dat soort lutsers gaat de verzekering dus weer omhoog
die mensen die geen voorrang verlenen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Door dat soort lutsers gaat de verzekering dus weer omhoog
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou je er ook last van hebben als ik jou die aandacht zou geven?
Is niet handig ijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat maakt het toch spannend.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou je er ook last van hebben als ik jou die aandacht zou geven?
Hmmzz, dat is discutabel als er dit soort afspraken gemaakt wordenquote:
Ik nietquote:
Hoe bedoel je weg?quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij je Saabje verzekerd hebt?!![]()
De dagwaarde zal nog lager zijn, als de voorrijkosten van de taxateur toch?!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmmzz, dat is discutabel als er dit soort afspraken gemaakt worden
Daarom ga ik zo maar een PM sturen naar een bepaald persoon.quote:
quote:
Pas na mn tentamens....quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wanneer dan? Volgende week?
Zolang je dat maar weetquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard, waarom dacht ik anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |