Als zij ja zegt dan verteld zij het waarschijnlijk ook wel hier. Denk je niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet, is iets tussen haar en jou
maar als ze JA zegt mogen we t dan wel weten?
Pffff. Alsjeblieft Tijn. Luister hier niet naar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon iets korts en simpels
Wat je voelt (en dan niet meteen te diep maar gewoon luchtig)
Ja in topics posten kost me al al mn energie pfffquote:
Zullen we eerst een pizza eten en dan neuken, of houd je niet van pizza?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je het grappetje wel goed vertellen.
Niet? waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff. Alsjeblieft Tijn. Luister hier niet naar!
Jemig MNR waar heb jij de laatste tijd toch last van !?! JoeyT , Collega op het werkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Wat ben je toch ook een vleier he?
Ik jou ook!!![]()
je kan dr natuurlijk ook een linkje sturen naar dit stukje topicquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.Echt al dit gedoe ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Je bent me altijd voorquote:
Ik weet het toch ook allemaal nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zullen we eerst een pizza eten en dan neuken, of houd je niet van pizza?
Je leest toch al mee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan dr natuurlijk ook een linkje sturen naar dit stukje topic
en anders wacht je even tot ze online is en meekletst en als ze iets zegt waar je op kan antwoorden doe je dat via pm en pm't gewoon eerst wat heen en weer en dan komt ook vanzelf de gelegenheid om dr dan te vragen!
trouwens pm is verder t zelfde als hier hoor, en hier kan je schrijven dus in pm ook!
alleen leest niet iedereen het
amen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu moed aan het verzamelen, het hier uitspreken is al weer een stapje verder
nu moet ie nog haar pm aanklikken en dan typen wat hij wil vragen, dan stijf de ogen dicht knijpen en zonder verder nadenken op versturen klikken
niet iedereen kan dat even makkelijk maar ik weet dat tijn t wel kan uiteindelijk!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja in topics posten kost me al al mn energie pfff
You go girl!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet het toch ook allemaal niet
Ik ben een meisje ik gooi mn dikke tetten gewoon in de strijd
Misschien moet ik het gewoon proberen. Nee heb en ja kan je krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu moed aan het verzamelen, het hier uitspreken is al weer een stapje verder
nu moet ie nog haar pm aanklikken en dan typen wat hij wil vragen, dan stijf de ogen dicht knijpen en zonder verder nadenken op versturen klikken
niet iedereen kan dat even makkelijk maar ik weet dat tijn t wel kan uiteindelijk!
Ik PM niet met mannenquote:
Het 'aandacht van leuke mannen'-syndroom. Altijd lastig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jemig MNR waar heb jij de laatste tijd toch last van !?! JoeyT , Collega op het werk
dat zei ik alquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon proberen. Nee heb en ja kan je krijgen.
Idd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt hm niet. Slomequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh niet iedereen leest alles terug hoor!
Je kon alleen maar achteruit rijden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Adolecens het volgende:
en ik ben weer thuis, nieuwe vooruit erin!
De derde
Dat in combinatie met pizza is onmogelijk te weerstaan!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
NEE!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan dr natuurlijk ook een linkje sturen naar dit stukje topic
en anders wacht je even tot ze online is en meekletst en als ze iets zegt waar je op kan antwoorden doe je dat via pm en pm't gewoon eerst wat heen en weer en dan komt ook vanzelf de gelegenheid om dr dan te vragen!
trouwens pm is verder t zelfde als hier hoor, en hier kan je schrijven dus in pm ook!
alleen leest niet iedereen het
ik snap m welquote:
Zou kuneen, sommigen houden zoiets liever wat minder opvallend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij ja zegt dan verteld zij het waarschijnlijk ook wel hier. Denk je niet.
Je quote niet goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kon alleen maar achteruit rijden?
auto eerder een klapper gemaakt? ruit onder spanning?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef Adolecens het volgende:
en ik ben weer thuis, nieuwe voorruit erin!
De derde
Ik ga iedere vrouw uit dit topic nu een PM sturen zodat ze zich allemaal een rolberoerte schrikken als ze die (1) naast dat PM envelopje zien staan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
Idd!
En nu snel doen anders krijg je straks weer koud water vrees (of hoe zeg je dat)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga iedere vrouw uit dit topic nu een PM sturen zodat ze zich allemaal een rolberoerte schrikken als ze die (1) naast dat PM envelopje zien staan.
vond ik eigenlijk een gemeen berichtje, wie weet begint er een wel stiekem te juichen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga iedere vrouw uit dit topic nu een PM sturen zodat ze zich allemaal een rolberoerte schrikken als ze die (1) naast dat PM envelopje zien staan.
En ik probeerde me nog in te houden om door middel van logische deductie op de naam uit te komenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap m wel
maar aangezien ik tijn morgen al ga zien zal hij mij niet bedoelen
net zo min als cue, venco of knuff
[..]
Dat ligt aan FOK!quote:
Ik heb de neiging andere auto's totalloss te rijden, als ze me geen voorrang verlenenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
auto eerder een klapper gemaakt? ruit onder spanning?
Meneer is wakker.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kon alleen maar achteruit rijden?
[..]
Echt... Mannen die op advies van vrouwen afgaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee.
Iemand een persoonlijk bericht sturen is toch iets anders dan op iemand reageren in een topic.
Dat plus bonus kans op een date. Als je er maar genoeg stuurt...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was maar een grapje...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
vond ik eigenlijk een gemeen berichtje, wie weet begint er een wel stiekem te juichen!
das je goed rechtquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb de neiging andere auto's totalloss te rijden, als ze me geen voorrang verlenen
[..]
Vrouwen zeggen het ene maar bedoelen wat andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt... Mannen die op advies van vrouwen afgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |