True.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger ben ik er achter gekomen dat meisjes het leuker vinden als je ze aanspreekt en zegt dat je ze leuk vind.
dan dat ze via via te horen krijgen dat je haar leuk vind en iedereen het weet behalve zij
Ja maar als ie dat dus niet durft...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger ben ik er achter gekomen dat meisjes het leuker vinden als je ze aanspreekt en zegt dat je ze leuk vind.
dan dat ze via via te horen krijgen dat je haar leuk vind en iedereen het weet behalve zij
gelukkig, ik wist het!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!
Ik heb ook met bijna niemand gepmt wil niet zeggen dat ik hier geen ontzettend aardige mensen tussen vind zitten
Inderdaad niet vertellen wiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu wel zo goed idee is als ik vertel wie het is. Daar heb ik het verleden wel een nare ervaringen mee gehad dus daarom doe ik dat niet.
Gewoon tussen de regels door lezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat kan je de dingen toch altijd goed verwoorden voor me
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!
Ik heb ook met bijna niemand gepmt wil niet zeggen dat ik hier geen ontzettend aardige mensen tussen vind zitten
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kun je het altijd nog beter anders doen dan via viaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ie dat dus niet durft...
moeten we hem aanmoedigen dit via de pm te doen....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
OK ok. Ik vind je leukquote:
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lang leve internet je zou dr gewoon kunnen pm'en
of als je dr op msn hebt daar vragen!
ik weet niet hoe diepgaand jullie contact is natuurlijk, als je dr eigenlijk verder nooit gesproken hebt (via internet) zou een eerste stap zijn om dat te doen, dus es pm'en en dr msn vragen.
als je die dus wel hebt 'gewoon' vragen
je moet gewoon aan jezelf vragen: wat is nu het ergste wat kan gebeuren!?
ze zou NEE kunnen zeggen, ze zou misschien zelfs erom kunnen lachen.
Dat is niet wat je hoopt maar dan weet je wel hoe je er voor staat en kan je je energie in een ander meisje steken!
En wie weet zegt ze wel, ja leuk!
Maak er dan meteen werk van en probeer ook echt wat te plannen voor t verwaterd en je weer opnieuw moed moet verzamelen om te vragen!
Ja! Waarom PMen wij niet met elkaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het hoeft ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
moeten we hem aanmoedigen dit via de pm te doen....
met tips e.d erbij.
maar niet zeggen dat ie het in het topic moet posten IMHO
Luister maar naar Joey.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.Echt al dit gedoe ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Volgens mij is hij nu moed aan het verzamelen, het hier uitspreken is al weer een stapje verderquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahahaha!quote:
Aangezien het een singles poster is zou "daten?" wellicht al voldoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.Echt al dit gedoe ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Gewoon iets korts en simpelsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
"Principes". Die heb ik vaker gehoord. Die kunnen als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en mijn hart is nog vol principes al baal ik er soms wel van
Dr dikke tetten zitten in de weg.quote:
Zo is mijn eerste "relatie" begonnen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Wat ben je toch ook een vleier he?
Ik jou ook!!![]()
Je bent gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe deze storyline houd me helemaal van het leren van de codecissie procedure af!
Moet je het grappetje wel goed vertellen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe onhandig is onhandig?
Al stotterend of meer zo van hou je van pizza of zullen we meteen neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |