En wat je leest moet je wel 'letter'lijk nemen.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien dat die van jou wat meeropgerekt is, maar de meeste vrouwen hebben er niet zo veel ervaring mee.
Wat moet ik vertellen? Dat ik bescheiden ben of moet ik vertellen wie ik op het oog heb.quote:
Ado welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht niet meteen aan anaal meneer...
wie, wat, waar, waarom en vooral hoe ga je het aanpakkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Dat ik bescheiden ben of moet ik vertellen wie ik op het oog heb.
Het oog natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Dat ik bescheiden ben of moet ik vertellen wie ik op het oog heb.
Nou ja na keer 3 had ik dus gewoon de wekker maar uitgezetquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een aantal maal teveel? of blijft hij wel stug doorgaan met wekken?
ga je morgen trouwens mee? (want dan is er WEER ene die naar de kapper is geweest en ikke niet)
Ouderwetse gezelligheid he...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef dawg het volgende:
Joe is er weer hoor, sinds een paar dagen.
Ja dat heb ik dus nog niet echt. Ik heb nog niet echt veel succes gehad in het verleden met mij aanpak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar zoals Liefie zegt. Vertelll
Plan van aanpak?
en: wanneer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie, wat, waar, waarom en vooral hoe ga je het aanpakken
Nou vertel dan ff wie het is, waar ken je dr van etc.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus nog niet echt. Ik heb nog niet echt veel succes gehad in het verleden met mij aanpak.
Waar maak je dat nou weer uit op?quote:
haha slimme actie van jequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja na keer 3 had ik dus gewoon de wekker maar uitgezeten schrok ik gelukkig nog net optijd wakker
![]()
En of ik morgen mee ga ligt er ff aan of ik de auto mee kan krijgen
Uit zn PM'squote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar maak je dat nou weer uit op?
geen smeerlap hoor, hij staat gewoon voor veel dingen open
Ja ik heb doorgekregen dat je subtiel moet beginnen.quote:
20-50quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Nexie het volgende:
Oh ja morgen is zo'n singles feest toch? Ik zag er hier en daar wat posts over langskomen in de vorige topics. Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk bij zoiets?
Hanenkamquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
En wat was je vorige plan van aanpak dan?
er kunnen 2200 mensen komen de leeftijd zal varieren tussen de 18 en 99 ofzo!?!?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef Nexie het volgende:
Oh ja morgen is zo'n singles feest toch? Ik zag er hier en daar wat posts over langskomen in de vorige topics. Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk bij zoiets?
Ze komt ook op Fok! dus misschien is daarom handig als ik niet vertel wie het is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie, wat, waar, waarom en vooral hoe ga je het aanpakken
Je hebt wel in levende lijve contact met dr?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt ook op Fok! dus misschien is daarom handig als ik niet vertel wie het is.
Hoe ik het ga aanpakken geen idee? Ik ben niet goed in dat soort dingen.
heb ik nou wat gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt ook op Fok! dus misschien is daarom handig als ik niet vertel wie het is.
Waar het hart vol van isquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik nou wat gemist?
ga je iemand versieren/ het hof maken/ neuken?
Op een onhandige manier iemand mee uitvragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef rhubarbje het volgende:
En wat was je vorige plan van aanpak dan?
hey hey hey ik heb t niet gevolgd en lees over plan van aanpak enzo vandaar!?!? gaat t om heel wat anders dan??quote:
Ja dat laatste zei je alquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffie is sowieso smerig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke noted. Vrouwen geen koffie meer aanbieden.
Voor de rest
Mannen komen er ook mee weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het er één die je wel zou willen bespringen (zoiets kreeg ik gisteren nog mee, geloof ik, of anders wens je hem iig een beurt toe) en anderszijds dus een erg ernstige man (ergo: sufkut, maar dat is mijn associatie dan, zo even vanuit de heup geschoten).
En dat rijmt dan niet, vandaar het enorme dilemma.
[..]
Oneerlijk dat vrouwen daar altijd mee kunnen wegkomen.![]()
![]()
Doe het dan ook op een handige manier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een onhandige manier iemand mee uitvragen.
Nee, helaas niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt wel in levende lijve contact met dr?
oh dan zou ik je adviseren om het handig te doen ipv onhandigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en hoe onhandig is onhandig?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen iemand te versieren die op Fok! zit. En daarna volgen hopelijk die andere dingen vanzelf.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik nou wat gemist?
Is het een levend meisje?quote:
Maar je kent haar ook van FOK! Of je ziet haar ook wel eens lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen iemand te versieren die op Fok! zit. En daarna volgen hopelijk die andere dingen vanzelf.
Alleen daar ben ik niet zo goed in dus misschien hebben jullie nog wat tips.
komt ze ook in singles?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga proberen iemand te versieren die op Fok! zit. En daarna volgen hopelijk die andere dingen vanzelf.
Je linkje werkt hier niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef Duimelot het volgende:
mijn favoriete vrouw
http://i423.photobucket.com/albums/pp318/Ron7720/?action=view¤t=PaaldansVerrassingMislukt.flv
Het gaat om de gedachte er achter he voor als we geen single meer zijn
Je hebt haar ook op msn of zo? en jullie kletsen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben sociaal onhandig dus dat zal nog een hele klus worden voor mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan zou ik je adviseren om het handig te doen ipv onhandig
al heeft onhandigheid soms ook zn charmes.....
gewoon VRAGEN! nee heb je en JA kun je krijgen
niet geschoten is altijd mis
en meer van die uitspraken
Wie is het? Van MB.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komt ze ook in singles?
want dan is de helft van je werk nu natuurlijk al gedaan he
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik nou wat gemist?
Jeetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt haar ook op msn of zo? en jullie kletsen?
Dan gewoon iets van jeetje ik vind dat kletsen met jou altijd zo gezellig!
Misschien moeten we het eens doen bij een drankje of zo? cocktailtje?
En dan geen jeetje zeggen want dat staat alleen bij mij leuk en niet zo bij mannen
Raad maar.quote:
Is het een 'makkelijk' meisje?quote:
Met andere woorden je bent gewoon nog niet die gast tegen gekomen die je de principes laat vergetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en mijn hart is nog vol principes al baal ik er soms wel van
Joh dan zeg nou gewoon wie het isquote:
En dat zeg je nu!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan geen jeetje zeggen want dat staat alleen bij mij leuk en niet zo bij mannen
Mn PM staat vol met drquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die doet t geloof iok wel goed bij de meeste mannen, vandaar
Ik heb haar msn niet. En trouwens ik krijg msn niet eens geïnstalleerd op mijn computer. Waarom dat zo is weet ik niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hebt haar ook op msn of zo? en jullie kletsen?
Dan gewoon iets van jeetje ik vind dat kletsen met jou altijd zo gezellig!
Misschien moeten we het eens doen bij een drankje of zo? cocktailtje?
lang leve internet je zou dr gewoon kunnen pm'enquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben sociaal onhandig dus dat zal nog een hele klus worden voor mij.
Jij en Joey kunnen het hebben Qquote:
Niet vreemd toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
oke dan heb je dat nu geregeld of juist verpest!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb haar msn niet. En trouwens ik krijg msn niet eens geïnstalleerd op mijn computer. Waarom dat zo is weet ik niet.
Misschien moet ik haar gewoon een PM sturen.
M.a.w je bent dus gewoon een beetje te voorbarig geweest met je uitspraakquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb haar msn niet. En trouwens ik krijg msn niet eens geïnstalleerd op mijn computer. Waarom dat zo is weet ik niet.
Heb je wel een wederzijdse klik met haar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wie wie wie wie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat kan je de dingen toch altijd goed verwoorden voor mequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent gewoon nog niet die gast tegen gekomen die je de principes laat vergeten
Ik weet niet of dat nu wel zo goed idee is als ik vertel wie het is. Daar heb ik het verleden wel een nare ervaringen mee gehad dus daarom doe ik dat niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Joh dan zeg nou gewoon wie het is
Dat is iid het halve werk
Als ze jou ook ziet zitten dan komt het gesprek er vanzelf op
En als ze er nu niet is gok ik dat heus wel iemand zo aardig is om het even door te vertellen aan haar
Nou dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
M.a.w je bent dus gewoon een beetje te voorbarig geweest met je uitspraak
Dan moet je dat gewoon niet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu wel zo goed idee is als ik vertel wie het is. Daar heb ik het verleden wel een nare ervaringen mee gehad dus daarom doe ik dat niet.
vroeger ben ik er achter gekomen dat meisjes het leuker vinden als je ze aanspreekt en zegt dat je ze leuk vind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat dus
En het hier zeggen (en nee dat zeg ik heus niet om je op te naaien omdat ik het zo graag wil weten
Als het haar dan ter oren komt dan weet ze het iig en dan kan ze beslissen werk van je te maken of niet, maar dan weet jij ook weer genoeg)
Iedereen zit hier in het zelfde schuitje dus ik vertrouw er op dat ze je heus niet gaan plagen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu wel zo goed idee is als ik vertel wie het is. Daar heb ik het verleden wel een nare ervaringen mee gehad dus daarom doe ik dat niet.
dat hoeft helemaal niet, is iets tussen haar en jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet toch ergens beginnen. Niks voorbarig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
M.a.w je bent dus gewoon een beetje te voorbarig geweest met je uitspraak
True.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger ben ik er achter gekomen dat meisjes het leuker vinden als je ze aanspreekt en zegt dat je ze leuk vind.
dan dat ze via via te horen krijgen dat je haar leuk vind en iedereen het weet behalve zij
Ja maar als ie dat dus niet durft...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger ben ik er achter gekomen dat meisjes het leuker vinden als je ze aanspreekt en zegt dat je ze leuk vind.
dan dat ze via via te horen krijgen dat je haar leuk vind en iedereen het weet behalve zij
gelukkig, ik wist het!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!
Ik heb ook met bijna niemand gepmt wil niet zeggen dat ik hier geen ontzettend aardige mensen tussen vind zitten
Inderdaad niet vertellen wiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tussen de regels door lezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat kan je de dingen toch altijd goed verwoorden voor me
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor!
Ik heb ook met bijna niemand gepmt wil niet zeggen dat ik hier geen ontzettend aardige mensen tussen vind zitten
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kun je het altijd nog beter anders doen dan via viaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar als ie dat dus niet durft...
moeten we hem aanmoedigen dit via de pm te doen....quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
OK ok. Ik vind je leukquote:
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lang leve internet je zou dr gewoon kunnen pm'en
of als je dr op msn hebt daar vragen!
ik weet niet hoe diepgaand jullie contact is natuurlijk, als je dr eigenlijk verder nooit gesproken hebt (via internet) zou een eerste stap zijn om dat te doen, dus es pm'en en dr msn vragen.
als je die dus wel hebt 'gewoon' vragen
je moet gewoon aan jezelf vragen: wat is nu het ergste wat kan gebeuren!?
ze zou NEE kunnen zeggen, ze zou misschien zelfs erom kunnen lachen.
Dat is niet wat je hoopt maar dan weet je wel hoe je er voor staat en kan je je energie in een ander meisje steken!
En wie weet zegt ze wel, ja leuk!
Maak er dan meteen werk van en probeer ook echt wat te plannen voor t verwaterd en je weer opnieuw moed moet verzamelen om te vragen!
Ja! Waarom PMen wij niet met elkaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het hoeft ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
moeten we hem aanmoedigen dit via de pm te doen....
met tips e.d erbij.
maar niet zeggen dat ie het in het topic moet posten IMHO
Luister maar naar Joey.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.Echt al dit gedoe ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Volgens mij is hij nu moed aan het verzamelen, het hier uitspreken is al weer een stapje verderquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hahahaha!quote:
Aangezien het een singles poster is zou "daten?" wellicht al voldoenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou wel een PM maar ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar in moet zetten.Echt al dit gedoe ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
Gewoon iets korts en simpelsquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
"Principes". Die heb ik vaker gehoord. Die kunnen als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en mijn hart is nog vol principes al baal ik er soms wel van
Dr dikke tetten zitten in de weg.quote:
Zo is mijn eerste "relatie" begonnen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Wat ben je toch ook een vleier he?
Ik jou ook!!![]()
Je bent gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe deze storyline houd me helemaal van het leren van de codecissie procedure af!
Moet je het grappetje wel goed vertellen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe onhandig is onhandig?
Al stotterend of meer zo van hou je van pizza of zullen we meteen neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |