quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wilt
/ja, daar zat ik ook al naar te kijken, of ze is zwanger, of heeft een laaghangende bierbuik of de tieten hebben last van een enorme zwaartekracht of ze heeft zich nog nooit geschoten en het schaamhaar staat als een bos wachten om gekapt te worden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Ze zitten gewoon op dr navel
Het gaat om dr koppiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
/ja, daar zat ik ook al naar te kijken, of ze is zwanger, of heeft een laaghangende bierbuik of de tieten hebben last van een enorme zwaartekracht of ze heeft zich nog nooit geschoten en het schaamhaar staat als een bos wachten om gekapt te worden!
oh nog een die daar op letquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat om dr koppie
De rest let ik niet eens op om eerlijk te zijn
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.quote:
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ben al iemand anders op het oog.
daar heb ik er al een van, nog eentje is niet leuk, ben je meer bezig met instrueren dan aan het genieten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wilt
Die van jouw filmpje is wat TE, maar jeetje, een beetje een buikje, of weinig tieten boeit me niet zo hoorquote:
Wat ben je op dr oog?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.
Pfff luie flikker. "Draai je om, Buk, Bijt op je lippen". Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar heb ik er al een van, nog eentje is niet leuk, ben je meer bezig met instrueren dan aan het genieten!
GMTA :Aquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.
Bijt op je lippen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff luie flikker. "Draai je om, Buk, Bijt op je lippen". Zo moeilijk is het niet.
hahaha is ook niet echt de vrouw van mijn dromen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die van jouw filmpje is wat TE, maar jeetje, een beetje een buikje, of weinig tieten boeit me niet zo hoor
Wat een boefje is het ook.quote:
vertelquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.
Mensen die alles letterlijk nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.
Misschien dat die van jou wat meeropgerekt is, maar de meeste vrouwen hebben er niet zo veel ervaring meequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijt op je lippen?
Doe je dr zo'n pijn dan?
een aantal maal teveel? of blijft hij wel stug doorgaan met wekken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef mrbox het volgende:pfff wat een duffe dag, kwam ik ook bijna telaat bij de kapper omdat ik een aantal maal de snooze functie gebruikte van de wekker
Maar zoals Liefie zegt. Vertelllquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die alles letterlijk nemen.
Ik reageer gewoon op wat ik lees.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die alles letterlijk nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |