Ja, dat gebeurd ook. Maar niet structureel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij was het vorige week nog 25
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef Techno het volgende:
Bij mijn huidige baan heb ik er geen last van. Maar dat is in het bedrijfsleven wel anders geweest. Overigens lijkt het me wel een beetje suf om voor een gesprek met een onbekende je leeftijd expliciet te vermelden, dat doet toch geen hond?
[..]
Zoals ik daarstraks al zei, you bastardquote:
Neuj, it was the first thing came to mind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
@TT: is men wat lichtgeraakt vandaag?
niks van gemerkt in het topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Nope dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
niks van gemerkt in het topic.
MNR?
Collega: "Lekker weertje vandaag he"quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Collega: "Lekker weertje vandaag he"
Techno: "Hey pik, besef wel ff dat ik 39 ben he"
Collega:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
Collega:
gastquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Collega:
Dan was het mijn associatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef MNR het volgende:
Neuj, it was the first thing came to mind.
A dirty mind is joy forever.quote:
Leeftijd is juist het minst relevant, vind ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?
Vandaag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Nope.quote:
Nou ja, nóg meer dan normaal, bedoel ik. Uiteraard.quote:
Hehehe... Toch vind ik het altijd weer fijn om bevestigd te krijgen dat vrouwen ook zo denken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope.
Zag hem vanmorgen lopen, dacht erover na en dacht: neh
Al kan ie wel een goeie beurt gebruiken, mijn God wat kan die man ernstig zijn.
Mij niet. Uiteraard. Maar het leek alsof je wel een goede aangever kon gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Garisson72 het volgende:
En sinds wanneer moet ik jou dat uitleggen!
Verder lezen dan je neus lang isquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef Netsplitter het volgende:
[Singles] zijn net prullebakken. Trap op hun teen en ......
tering cliffhangers......
Joequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe... Toch vind ik het altijd weer fijn om bevestigd te krijgen dat vrouwen ook zo denken.
Seksuele intimidatie my ass
wat voor beeld moet ik me hier nou weer bij vormen...?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
Dat weet ik.quote:
Chrisquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Joehoe is het met je vriendin?
.
Dat zijn de beste om mee te sleurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Adolecens het volgende:
Ow jee!!! Mijn systeem slaat op tilt!! Mijn Fok!! Abbo is weer volop aan het draaien!!![]()
Goed, dat was het lullige voor vandaag, up you go.![]()
Ik zit te wachten bij Carglass nu, totdat m'n auto weer klaar is en er zijn geen leuke vrouwen hier. Ja er zit een blonde bimbo van midden 20 met haar uggs een beetje rondjes te draaien in haar haar en nog net geen kauwgom bellen te blazen... Misschien die even mee de auto in sleuren zo
Is ze al/nog zwanger?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ChrisJa nog steeds helemaal goed he
![]()
En met WM?
Blij dat ik daar iig nog op kan vertrouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef Litpho het volgende:
Mij niet. Uiteraard. Maar het leek alsof je wel een goede aangever kon gebruiken.
Nee, meisje dat ik op de wc had geneukt trws welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is ze al/nog zwanger?.
Goh, WM, goede vraag. Geen idee?
Wow, dus je wordt papaquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, meisje dat ik op de wc had geneukt trws wel
Hahaha! Hoor jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe... Toch vind ik het altijd weer fijn om bevestigd te krijgen dat vrouwen ook zo denken.
Seksuele intimidatie my ass
Van iemand die ernstig is? (ik volg je even niet)quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat voor beeld moet ik me hier nou weer bij vormen...?
ook niet uit pure naastenliefde dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope.
Nee gelukkig is t niet van mij. Anders hadden we weer ff de stofzuiger moeten pakken he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wow, dus je wordt papa. Gefeliciteerd
!
Nope, ook niet uit pure naastenliefdequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook niet uit pure naastenliefde dan?
Neh?? Jeetje.. sorry hoor!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope.
Vragen staat netterquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:03 schreef Adolecens het volgende:
Ow jee!!! Mijn systeem slaat op tilt!! Mijn Fok!! Abbo is weer volop aan het draaien!!![]()
Goed, dat was het lullige voor vandaag, up you go.![]()
Ik zit te wachten bij Carglass nu, totdat m'n auto weer klaar is en er zijn geen leuke vrouwen hier. Ja er zit een blonde bimbo van midden 20 met haar uggs een beetje rondjes te draaien in haar haar en nog net geen kauwgom bellen te blazen... Misschien die even mee de auto in sleuren zo
Gelukkig, ik kan wel tegen een stootje (inmiddels)quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee gelukkig is t niet van mij. Anders hadden we weer ff de stofzuiger moeten pakken he.![]()
Nee hoor chris, ben je beetje aan het pagen. Ik vind jou
Hahaha, wat trekken jullie het lekker uit de context.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neh?? Jeetje.. sorry hoor!!![]()
"Al kan hij wel een goeie beurt gebruiken" Dus je wilde hem eigenlijk een plezier doen en niet eens jezelf?
Hee, maf dan altijd nog hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope, ook niet uit pure naastenliefde
Gekke vrouw
Oke noted. Vrouwen geen koffie meer aanbiedenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Hoor jou
Nou ik ben nog nooit seksueel geintimieerd maar heb meegemaakt dat een kerel opeens naast mijn bureau stond (ik zat afgeschermd in een ruimte te werken) en zei: "zeg, wanneer gaan wij eens een kopje koffie drinken?".[ Ik kan je melden dat dat niet prettig voelt als hij opeens zo dichtbij komt en je geen andere mensen direct om je heen hebt.
Maar afgezien daarvan: ja, vrouwen denken ook zo, tenminste ikke. Ik werk de hele dag tussen de mannen, wat denk jij dan? Dat ik van steen ben?
En als je een mooie reet hebt, staar ik er graag naar.
OMG ze begint ook nog eens te praten nu, ze belt een breezervriendinnetje op "Eeeey skatje!! Gefeiliciteerd met je verjaardag he! Mwah mwah mhwa!" en begint de telefoon af te lebberen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn de beste om mee te sleuren
Bij nette vrouwen jaquote:
ik ken het gevoel dat mensen dingen uit hun verband trekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat trekken jullie het lekker uit de context.
Ik ga ff lunchen.
Ciao!
Aan de ene kant is het er één die je wel zou willen bespringen (zoiets kreeg ik gisteren nog mee, geloof ik, of anders wens je hem iig een beurt toe) en anderszijds dus een erg ernstige man (ergo: sufkut, maar dat is mijn associatie dan, zo even vanuit de heup geschoten).quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Van iemand die ernstig is? (ik volg je even niet)
Oneerlijk dat vrouwen daar altijd mee kunnen wegkomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef MNR het volgende:
En als je een mooie reet hebt, staar ik er graag naar.
Hey lekker... je hebt hagelslag gegeten vanochtendquote:
Ze wil m laten lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het er één die je wel zou willen bespringen (zoiets kreeg ik gisteren nog mee, geloof ik, of anders wens je hem iig een beurt toe) en anderszijds dus een erg ernstige man (ergo: sufkut, maar dat is mijn associatie dan, zo even vanuit de heup geschoten).
En dat rijmt dan niet, vandaar het enorme dilemma.
Het zou jou ook totaal niet staan!quote:
Wie zegt dat het hagelslag was misschien wat het wel chocopasta.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hey lekker... je hebt hagelslag gegeten vanochtend
wel een bimbo?quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het zou jou ook totaal niet staan!
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Jij had mijn favo vrouw in t vorige topic gemist he?
Hier nog eens dan
[ afbeelding ]
Julianne Nicholsonquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?
Een mooie vrouw. Ik heb haar alleen niet onthouden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Ik wil haar
haha hoezo twijfel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, ik twijfel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Jij had mijn favo vrouw in t vorige topic gemist he?
Hier nog eens dan
[ afbeelding ]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en adoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Ik wil haar
Helemaal niet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...
Dat maakt mij niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en ado
Zelf sla je overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en ado
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wiltquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.
Moet je d'r nog alles uitleggen en sturen.
Ik wil haar ook wel alleen andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.
Moet je d'r nog alles uitleggen en sturen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wilt
/ja, daar zat ik ook al naar te kijken, of ze is zwanger, of heeft een laaghangende bierbuik of de tieten hebben last van een enorme zwaartekracht of ze heeft zich nog nooit geschoten en het schaamhaar staat als een bos wachten om gekapt te worden!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Ze zitten gewoon op dr navel
Het gaat om dr koppiequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
/ja, daar zat ik ook al naar te kijken, of ze is zwanger, of heeft een laaghangende bierbuik of de tieten hebben last van een enorme zwaartekracht of ze heeft zich nog nooit geschoten en het schaamhaar staat als een bos wachten om gekapt te worden!
oh nog een die daar op letquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat om dr koppie
De rest let ik niet eens op om eerlijk te zijn
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.quote:
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ben al iemand anders op het oog.
daar heb ik er al een van, nog eentje is niet leuk, ben je meer bezig met instrueren dan aan het genieten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wilt
Die van jouw filmpje is wat TE, maar jeetje, een beetje een buikje, of weinig tieten boeit me niet zo hoorquote:
Wat ben je op dr oog?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.
Pfff luie flikker. "Draai je om, Buk, Bijt op je lippen". Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar heb ik er al een van, nog eentje is niet leuk, ben je meer bezig met instrueren dan aan het genieten!
GMTA :Aquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.
Bijt op je lippen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff luie flikker. "Draai je om, Buk, Bijt op je lippen". Zo moeilijk is het niet.
hahaha is ook niet echt de vrouw van mijn dromen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die van jouw filmpje is wat TE, maar jeetje, een beetje een buikje, of weinig tieten boeit me niet zo hoor
Wat een boefje is het ook.quote:
vertelquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben heel bescheiden. Ik sla deze ronden wel over. En trouwens ik ben al iemand anders op het oog.
Mensen die alles letterlijk nemen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk voor die andere persoon.
Misschien dat die van jou wat meeropgerekt is, maar de meeste vrouwen hebben er niet zo veel ervaring meequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bijt op je lippen?
Doe je dr zo'n pijn dan?
een aantal maal teveel? of blijft hij wel stug doorgaan met wekken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef mrbox het volgende:pfff wat een duffe dag, kwam ik ook bijna telaat bij de kapper omdat ik een aantal maal de snooze functie gebruikte van de wekker
Maar zoals Liefie zegt. Vertelllquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die alles letterlijk nemen.
Ik reageer gewoon op wat ik lees.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen die alles letterlijk nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |