OMG ze begint ook nog eens te praten nu, ze belt een breezervriendinnetje op "Eeeey skatje!! Gefeiliciteerd met je verjaardag he! Mwah mwah mhwa!" en begint de telefoon af te lebberen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn de beste om mee te sleuren
Bij nette vrouwen jaquote:
ik ken het gevoel dat mensen dingen uit hun verband trekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, wat trekken jullie het lekker uit de context.
Ik ga ff lunchen.
Ciao!
Aan de ene kant is het er één die je wel zou willen bespringen (zoiets kreeg ik gisteren nog mee, geloof ik, of anders wens je hem iig een beurt toe) en anderszijds dus een erg ernstige man (ergo: sufkut, maar dat is mijn associatie dan, zo even vanuit de heup geschoten).quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef MNR het volgende:
Van iemand die ernstig is? (ik volg je even niet)
Oneerlijk dat vrouwen daar altijd mee kunnen wegkomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef MNR het volgende:
En als je een mooie reet hebt, staar ik er graag naar.
Hey lekker... je hebt hagelslag gegeten vanochtendquote:
Ze wil m laten lachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het er één die je wel zou willen bespringen (zoiets kreeg ik gisteren nog mee, geloof ik, of anders wens je hem iig een beurt toe) en anderszijds dus een erg ernstige man (ergo: sufkut, maar dat is mijn associatie dan, zo even vanuit de heup geschoten).
En dat rijmt dan niet, vandaar het enorme dilemma.
Het zou jou ook totaal niet staan!quote:
Wie zegt dat het hagelslag was misschien wat het wel chocopasta.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hey lekker... je hebt hagelslag gegeten vanochtend
wel een bimbo?quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het zou jou ook totaal niet staan!
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Jij had mijn favo vrouw in t vorige topic gemist he?
Hier nog eens dan
[ afbeelding ]
Julianne Nicholsonquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?
Een mooie vrouw. Ik heb haar alleen niet onthouden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op een ex van me, wie is het?
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Ik wil haar
haha hoezo twijfel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, ik twijfel
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Jij had mijn favo vrouw in t vorige topic gemist he?
Hier nog eens dan
[ afbeelding ]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en adoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson
Ik wil haar
Helemaal niet!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...
Dat maakt mij niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vraag er wel een stel reserve tieten bij, want ze is ze nu ook al vergeten...
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en ado
Zelf sla je overquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een trio. Jij, Julianne en ado
Zie het zo. Ze durft geen nee te zeggen, dus je kan doen met dr wat je wiltquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.
Moet je d'r nog alles uitleggen en sturen.
Ik wil haar ook wel alleen andersquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet, ze lijkt mij wat te lief en verlegen.
Moet je d'r nog alles uitleggen en sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |