Spontaan heb ik nooit gezegd! Strijken kan je ook niet, ramen lappen ook niet...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das een terugkerend iets
en daarna komt: je bent ook wel lief hoor, en spontaan en ehm... je neukt lekker
en je bent leuk om te zien
en je bent niet dom
Ennuh
Je neukt lekker
Maar ik ben niet bang dat ik een creep signaal afgeefquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
staren?? En de vrouw in kwestie het gevoel geven dat je een creap bent die haar met zijn ogen uitkleedt?!
Toch geen Belgische of Oostenrijkse kelder mag ik hopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
De kelder of de sex? Lijkt me een groot compliment toch!
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoequote:
Will do.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoe
Lijkt me erg lachen.
Ik ben wel lief en ik neuk lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Spontaan heb ik nooit gezegd! Strijken kan je ook niet, ramen lappen ook niet...![]()
Maar verder ben je wel lief
Je moet er ook niet zoveel bij stilstaan. Het komt allemaal zo krampachtig over anders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij is er wel een klik tussen ons. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik snap dat soort dingen namelijk niet echt.
Q. is ook een player hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Als jij een keer zo'n meet ziet, zoek maar contact met me op. Ga ik daar wel met jou naartoe
Lijkt me erg lachen.
Heyquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me erg lachen.
Kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel lief en ik neuk lekker
De basis is goed dus! Wat wil je nog meer dan?! *Zucht* vrouwen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik ben niet bang dat ik een creep signaal afgeef.
quote:Bovendien kleed ik haar toch uit met mn ogen![]()
Gewoon even zonder gevoelens denken. Je weet diep in jezelf altijd wel of het goed zit of niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij is er wel een klik tussen ons. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik snap dat soort dingen namelijk niet echt.
Volgens mij zitten we hier gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch geen Belgische of Oostenrijkse kelder mag ik hopen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De basis is goed dus! Wat wil je nog meer dan?! *Zucht* vrouwen...
als je nou ook nog kan koken!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Trust I knowquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zoveel bij stilstaan. Het komt allemaal zo krampachtig over anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |