Helaas die is ook al van mij.quote:
Maybe. Maybe not.quote:
dus je gaat nu echt concreet doen, en spijkers met koppen enzo, Tijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Will do
Als het niks wordt. Dan kom ik hier uit huilen.
en ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas die is ook al van mij.
Uiteraard achter MNR.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helaas die is ook al van mij.
Uiteraard achter MNR.
denk je ff scherp te zijn, krijg je dat als antwoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zit er een foto van jouw borstkas in mjin PM box
Terwijl mijn verjaardag het vorige week zonder verrijking van enkele mede Fok!stertjes aan me voorbij ging!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze was zelfs op mijn laatste verjaardag..
Over wie heb je het Rip?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Ripley het volgende:
Is dat zo'n lekker wijf?
Ik ga eens even checken
Ik doe het nooit goed bij moeders.quote:
je weet de leeftijd van haar dochters?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed bij moeders.
Misschien omdat ik op hun dochters geil
Ach nu weet je het weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt. Is dan ook jaren geleden dat ik Spaans had op school.
Je zoekt problemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed bij moeders.
Misschien omdat ik op hun dochters geil
Heequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Terwijl mijn verjaardag het vorige week zonder verrijking van enkele mede Fok!stertjes aan me voorbij ging!
Ze worden ooit 16 of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
je weet de leeftijd van haar dochters?
Jij was ook niet op mijn verjaardag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Ik ben ook een fokster hoor
En mijn dochters zijn te jong Joey
Dan liggen ze nog aan de ketting, loop een deurtje verder wil je.quote:
Je vroeg me ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij was ook niet op mijn verjaardag!
Heb ik daar een snaartje geraaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan liggen ze nog aan de ketting, loop een deurtje verder wil je.
Ze rijdt wel lekker, meer nietquote:
Ja, ik denk het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus je gaat nu echt concreet doen, en spijkers met koppen enzo, Tijn?![]()
Hogelijk benieuwd.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker laten lullen tijn, al wil je het niet zeggen gewoon niet op ingaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |