quote:
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuurquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je ogen, zal ik er ook eentje van mijn diepblauwe ogen terugsturen
Eigenlijk bien hequote:
Straks remt hij je ook af ipv te motiveren, bij het alleen al zien van hem!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Stuur maar een foto van je ogen, zal ik er ook eentje van mijn diepblauwe ogen terugsturen
Dan zit er een foto van jouw borstkas in mjin PM boxquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuur
Inderdaad. Jij hebt gelijk.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:
Ik ken Q. IRL alquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks remt hij je ook af ipv te motiveren, bij het alleen al zien van hem!![]()
Scherpquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
en als ik dan een foto van mijn borstkas stuur
Will doquote:
Klopt. Is dan ook jaren geleden dat ik Spaans had op school.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
Eigenlijk bien heVan estoy bien gracias
Vandaar dat Fok! zoveel problemen heeft de laatste tijd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon een foto in m'n fobo hoor, maar jij niet.
owquote:
Is het auto?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
Will do
Als het niks wordt. Dan kom ik hier uit huilen.
Dat is door jou ge-etter Adoquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar dat Fok! zoveel problemen heeft de laatste tijd...
Ik denk het ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |