Dus als ie zichtbaar is voor vrienden van vrienden, is er niks aan de hand?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je profiel niet openbaar zichtbaar is kan ie niet geïndexeerd worden.
Ik zou beginnen met het schrijven van 'sense'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
'common sence'ik weet wat het inhoudt (duh), maar hoe vertaal je dat naar het Nederlands?
![]()
Common sense zal het zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
'common sence'ik weet wat het inhoudt (duh), maar hoe vertaal je dat naar het Nederlands?
![]()
ik ben zo gewend om Engelse te lezen, dat 't naar het Nederlands omzetten echt lastig is, maar dan zie je de vertaling en denk je "oh jaaaa.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Common sense zal het zijn..
Gezond verstand
dat is niet waar want ik heb m ook annoniem maar moest die optie alsnog uitvinkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je profiel niet openbaar zichtbaar is kan ie niet geïndexeerd worden.
Achternaam heb ik altijd al uit staan gelukkig. Of nouja, hij staat op 'alleen vrienden', minder zichtbaarheid kan niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
Vanaf 30 jan zal Hyves de namen van alle 8.073.489 gebruikers aan Google vastknopen.
Privacy op internet is heel belangrijk..
Dus wat te doen : ga naar menu, en dan naar privacy,, op de 6e regel staat achternaam. Dan moet je het vinkje wat op de zelfde regel staat weghalen en vervolgens weer op opslaan drukken.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je je druk maken of mensen je kunnen vinden op Internet?
/care
kijk er nog maar even naar, want het is echt een optie wil je je naam laten vinden bij googlequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Achternaam heb ik altijd al uit staan gelukkig. Of nouja, hij staat op 'alleen vrienden', minder zichtbaarheid kan niet.
Screenshot dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk er nog maar even naar, want het is echt een optie wil je je naam laten vinden bij google
En waar staat dat dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als kennis oneindig is, dan zijn de representaties van die kennis toch ook oneindig?
maar er staat dat representaties eindig zijn en kennis oneindig is
Niet zo naïef, dat ben je nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je je druk maken of mensen je kunnen vinden op Internet?
/care
BAM terug op de grond mobloquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo naïef, dat ben je niet.
Alvast een spoiler over de cupsize?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over tetten gesproken! Miss D_K staat half-naakt op de cover van de volgende ANS.
Ik wel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er iemand naar hardbass 14 feb (waarschijnlijk niet, maar misschien leest houniet mee)
Schotland!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Hallo Nijmegen vriendjes![]()
Waar is Yashaaaa?
Ja, zij wel.quote:
Ow ja.. inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey DJ, die zit in Edinburgh momenteel.
Ik ook, maar dan de bus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Dupje het volgende:
En nu ga ik naar bed, morgen 07:09 uur de trein
En wat was dit een saai avondje Nijmegen topic zeg!
Ik verdenk Dennis, jij?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Nielez het volgende:
Wie is de mol gekeken.
Om de een of andere reden herken ik heel veel van Sander in Sebastiaan.
Alsof Sebastiaan een oudere Sander is ofzo.
quote:Je achternaam wordt niet weergegeven in Google
Is dat alles? En die link van eerder dan? Daar kwam je echt op een aparte pagina, maar die kan ik helemaal niet tevoorschijn krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Inloggen en dan naar deze link gaan en alle opties ff afgaan:
http://www.hyves.nl/profielbeheer/privacy/algemeen/
edit - bij achternaam staat er bij mij:
[..]
Wat wil je nog meerquote:Mijn hele hyve deactiveren & alleen zichtbaar maken voor:
Heb je mijn link niet gezien?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat alles? En die link van eerder dan? Daar kwam je echt op een aparte pagina, maar die kan ik helemaal niet tevoorschijn krijgen
Ikke?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Nielez het volgende:
Wie is de mol gekeken.
Om de een of andere reden herken ik heel veel van Sander in Sebastiaan.
Alsof Sebastiaan een oudere Sander is ofzo.
Jawel, die bedoel ik juist. Via normale Hyveslinks kan ik die helemaal niet vinden?quote:
Nee, die hebben ze weggefiegelierd, de eikels.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, die bedoel ik juist. Via normale Hyveslinks kan ik die helemaal niet vinden?
Iets meer dan D_K's hand!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Alvast een spoiler over de cupsize?
Zou dat ook voor vrijdag gelden, zaterdag in huis?quote:Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis
Bij Bol gelden die levertijden sowieso nooit. Tot nu toe hebben ze bij mij nog nooit volgens die levertijden geleverd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou dat ook voor vrijdag gelden, zaterdag in huis?
Ik heb een t-shirt van jouw usericonquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo vandaag ziekenhuis, morgenvroeg ziekenhuis dat gaat lekker hier
Jij hebt 'De_Kardinaal' op je shirt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt van jouw usericon
Hij was zo voorspelbaar dat ik 'm niet eens wilde makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij hebt 'De_Kardinaal' op je shirt?
Dat zal je vriendje leuk vindenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:27 schreef morgane het volgende:
Ik ga ook naar bed, met Harry Potter deel 3
Bij mij altijd juist heel goed!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij Bol gelden die levertijden sowieso nooit. Tot nu toe hebben ze bij mij nog nooit volgens die levertijden geleverd.
Swarmi die het 's avonds laat over 'stiekem' heeft... dat is verdachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bij mij altijd juist heel goed!
En ik ben de hele week niet op msn geweest merk ik
swarmahoer | | heeft verzonden 26-1-2009 22:58:
ben je dr stiekem ?
Dus, enig idee nog waar dat over ging?
Geinig conceptquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
zo ik ben ook weer in nijmegen terug
was weer n leuke dag op school, info over premasters gekregen, dat wil ik dus niet doen
mogelijkheden voor minors, daar lijken me er 2 leuk van, change management en nog iets
daarna lekker in breda gaan uit eten, super lache restaurant elke tafel had een touch screen waarop je zelf je eten kon bestellen en best of all je kon chatten met andere tafels
Damn, da's serious shit. In Nijmegen gebeurd?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
Kom ik net thuis blijkt dat mijn huisgenootje at gunpoint is beroofd
Dat ga je toch niet teruglezen? Hoe zonde van je tijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef swarmahoer het volgende:
nu ff de she rel lezen, ruzie met boswachter ofzo? naja lees t zo wel
Precies.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:51 schreef LastRequest het volgende:
Beter lees je dit topic terug, ik heb 2x iets voor je gepost
Danku!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies.
Wie is er nou belangrijker, swarmi? LR of SHE?.
Maar ik ga er ook werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik weet niet meer wat ik op msn wilde vragen en leuk dat je naar hardbass gaat
Jup, berg en dalse weg... Maar ze houdt zich er behoorlijk rustig onderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geinig concept.
[..]
Damn, da's serious shit. In Nijmegen gebeurd?
Dat is freakyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, berg en dalse weg... Maar ze houdt zich er behoorlijk rustig onder
Kan goed nog komen. De volgende keer dat ze in d'r eentje over straat gaat en een 'verdacht' groepje tegenkomt, kan de angst toeslaan. Hoeft niet, maar is zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, berg en dalse weg... Maar ze houdt zich er behoorlijk rustig onder
Werken op Hardbass? Wanneer was dat ook alweer? Ik ben altijd in voor het betere (en leuk verdienende) beunwerkquote:
Eerlijk gezegd vind ik het nu wel een beetje eng, aangezien ik daar woon en hardloop 's avonds..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan goed nog komen. De volgende keer dat ze in d'r eentje over straat gaat en een 'verdacht' groepje tegenkomt, kan de angst toeslaan. Hoeft niet, maar is zeker mogelijk.
14 feb, Valentine'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Werken op Hardbass? Wanneer was dat ook alweer? Ik ben altijd in voor het betere (en leuk verdienende) beunwerk.
niet dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:23 schreef Mikkie het volgende:
Werken op Hardbass? Ik ben altijd in voor het betere (en leuk verdienende) beunwerk.
Dat boek heb ik van de week ook bij Selexyz zien liggen ja. Leek me wel geinig. Risico aan het boek is alleen het perspectief. Vanuit marketingoogpunt natuurlijk slim gedaan om het boek nu uit te brengen, maar ik vind het wel opvallend. Bij Obama is het een actueel thema, en ineens komt een boek uit hoe zielig de mensen in Guantanamo zijn. Ik ben bang dat dit een erg subjectieve weergave is van het systeem. Nadeel is ook weer dat je waarschijnlijk van de Amerikanen zelf geen objectieve weergave zal krijgen, maar het is wel een nuance die je in je achterhoofd moet houden. Laat maar horen wat je er van vondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, ik bestel altijd "populaire" dingen bij Bol dus die zijn op voorraad, geen problemen met levertijd. Nu een iPod, het boek "als de dollar valt" en 't boek "de hel van guantanamo"
.
mogguh
Op heel soms een spel na, bestel ik nooit 'populaire' dingen. 'Populaire' boeken zijn geschreven voor plebejers, gepeupel, de massa!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, ik bestel altijd "populaire" dingen bij Bol dus die zijn op voorraad, geen problemen met levertijd. Nu een iPod, het boek "als de dollar valt" en 't boek "de hel van guantanamo"
.
mogguh
Ach, ja dat heb ik ook met mijn ziekte. Uiteindelijk accepteer je toch je handicap en leer je er mee leven.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Sander het volgende:
Ik kan heel goed leven met het feit dat ik zo gemiddeld ben als het maar kan.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal @ tentamen
Tja, heb het hele semester dus geen zak gedaan. Ik moet dus nog alles doen. Maar dat mik ik zondag wel even in elkaar. Dat tentamen heb ik toch gemaakt zonder één college ervan te hebben gevolgd of ervoor geleerd te hebben. Het gaat er mij meer om dat ik mag herren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Dan heb je nog wat te doen vandaag. Ik ga straks richting uni om ook een tentamenopdracht te maken: flink essay eruit persen (×2).
Wat voor bloedgroep heb je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:22 schreef Mikkie het volgende:
Oh en ik moet nog naar de bloedbank vanmiddag, even een halve kilo afvallen in tien minuten.
0-positief. Dus ik ben useable voor veel mensenquote:
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
0-positief. Dus ik ben useable voor veel mensen.
Misschien ben jij inmiddels wel gedeeltelijk door mij in leven gehouden dan, met al je operatiesquote:
QFT!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Falen door weinig posten en dan niet eens tentamens halen, mensen schaam jullie.
So truequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
QFT!
Ik heb ook O positief.. gave mensen he
Dude, srslyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
Kom ik net thuis blijkt dat mijn huisgenootje at gunpoint is beroofd
Het duurt zeker nog een uur, dus schuif bij die hond maar een catheter naar binnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:46 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat ze 't snel afmaken, moet straks de hond van mn vriend uitlaten en ik wil niks missen
Opnemen van sportwedstrijden zuigt aarschquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef morgane het volgende:
Doorgaans kunnen honden dat niet needammit...ik neem het wel op ofzo
Neuh wel net iets beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef Mikkie het volgende:
Wouter Hamel? Is dat net zoiets als Wolter Kroes en Grad Damen?
domme vraag maar gaat zon ding je pisbuis in danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het duurt zeker nog een uur, dus schuif bij die hond maar een catheter naar binnen.
Dat dacht jij dan? Een tuitje er omheen ofzo? Nee mên, zo'n catheter is verre van grappig. Het inbrengen is, naar ik heb gehoord, net alsof iemand met zooi naalden je lul aan het doorboren is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
domme vraag maar gaat zon ding je pisbuis in dan
Waar had je last van dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
net geopereerd, kwam een ''iets'' uit met de grootte van een knikker onderhand
wordt naar de patoloog gestuurd om t te onderzoeken, mn lip is weer dichtgenaaid en doet behoorlijk pijngelukkig zit ik nog niet aan mn paracetamollimiet
Dude, das wel 'n stukje minder jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
net geopereerd, kwam een ''iets'' uit met de grootte van een knikker onderhand
wordt naar de patoloog gestuurd om t te onderzoeken, mn lip is weer dichtgenaaid en doet behoorlijk pijngelukkig zit ik nog niet aan mn paracetamollimiet
Echt, die omschrijvingen altijdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dacht jij dan? Een tuitje er omheen ofzo? Nee mên, zo'n catheter is verre van grappig. Het inbrengen is, naar ik heb gehoord, net alsof iemand met zooi naalden je lul aan het doorboren is..
Wel 75 UE, da's zonde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nadal![]()
Verdasco beter gespeeld, dat wel.
nee t is steriel gebleven hequote:
als je mijn gezicht er maar buiten laatquote:
Heeft 'ie niet onder begeleiding van dit prachtige lied:quote:
En dat natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sterkte swarmi, klinkt niet fijn.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
t ziet er heel mooi uit, heb ook nog wat strepen op mn bakkes staan
zou zo een uitspraak van een van mikkie's ergernissen kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Jonge, dynamische bedrivjen zijn voor van die burgerlullen die op hun 25e al trouwen met een trol van een wijf, een leasebak rijden met een tweeling achterin de kinderzitjes met ANWB-keurmerk, zondags voetballen 'met de jongens', de golden retriever in het bos uitlaten en houden van een goed glas wijn en uitwaaien op het strand.
Ze houden ook van begrafenissen met koffie en cake.
Pas maar op dan, het begint allemaal met even lekker squashen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou zo een uitspraak van een van mikkie's ergernissen kunnen zijn
nouja daardoor heeft hij iig geen tijd om aan zn omschreven profiel te voldoenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:59 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Pas maar op dan, het begint allemaal met even lekker squashen.![]()
![]()
Probleem dat ik trouwens heb met zulke uitspraken is dat als je bijvoorbeeld in de geschiedenis van een user als eerder gequote kijkt en daar ziet dat WOW en XBox360 games daar behoorlijk naar voren komen dat ik me dan afvraag hoe spannend zijn leven zelf wel niet zal zijn dan als hij die drang lijkt te hebben om de hele tijd de realiteit te ontvluchten.
Oh dat zou wel echt heel zuur zijn, puur doordat op de HAN zo'n stel lamstralen zitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Sander het volgende:
Mjah, het duurt te lang. Heb nu afstudeerbureau gemaild maar mijn begeleider vreest dat het te laat wordt. Dat betekent een half jaar uitstel.
Dat doe ik ook. Maar als de HAN roet in het eten gooit, is omdat het te lang duurt allemaal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
kan je niet zelf in overleg met dat bedrijf een opdracht maken dan
Idd. En dan met het bedrijf waar ik terecht kan. Ze mogen in hun handjes knijpen dat er een student van de HAN heengaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat zou wel echt heel zuur zijn, puur doordat op de HAN zo'n stel lamstralen zit.
Logisch dat je baalt. Kun je niet op de één of andere manier nog invloed uitoefenen? Desnoods zelf drie dagen lang de HAN rondzeulen en iedereen helemaal gek zeuren dat ze alles wat nodig is meteen gaan doen? Stampij maken enzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd. En dan met het bedrijf waar ik terecht kan. Ze mogen in hun handjes knijpen dat er een student van de HAN heengaat.
Maargoed, ms ben ik te vroeg met klagen en komt het allemaal goed. Maar op dit moment baal ik alleen maar.
Het hangt nu van het bedrijf af, maar de HAN wordt ongeduldig. Ik weet nog niet veel, maar waar het dan op gaat uitdraaien is dat ik gewoon geen goedkeuring krijg, omdat ik te laat ben. Ik heb al een deadline gemist maar dat kon dan nog wel. Maar hoe langer het duurt, hoe moeilijker ze gaan doen. Met afstuderen zijn ze altijd streng. De kans bestaat dan nog steeds dat ik in september alsnog aan de slag kan, maar dat halve jaar er tussen heb ik dan mooi.. vrij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Logisch dat je baalt. Kun je niet op de één of andere manier nog invloed uitoefenen? Desnoods zelf drie dagen lang de HAN rondzeulen en iedereen helemaal gek zeuren dat ze alles wat nodig is meteen gaan doen? Stampij maken enzo?
Ik vind het eerlijk gezegd al gek dat jij nu nog mag, er zijn al mensen die nu een half jaar studievertraging hebben omdat ze twee weken geleden (de officiele deadline) nog niet alles rond hadden.. Bij mij was het daarom ook vreselijk gezeik, waardoor ik nu een stage aangenomen heb waarvan ik niet zeker weet of het wel echt chill is.. maarja heb ik iig iets. Dus ze matsen je sowieso al, al is dat een schrale troost.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Sander het volgende:
Mjah, het duurt te lang. Heb nu afstudeerbureau gemaild maar mijn begeleider vreest dat het te laat wordt. Dat betekent een half jaar uitstel.
Uhuh, het zou al heel wat zijn dat ze nu wachten. Maargoed, met een buitenlandse stage/afstudeerplaats zijn ze wel vaker soepeler. Maargoed, we zullen zien. Maandag weet ik meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd al gek dat jij nu nog mag, er zijn al mensen die nu een half jaar studievertraging hebben omdat ze twee weken geleden (de officiele deadline) nog niet alles rond hadden.. Bij mij was het daarom ook vreselijk gezeik, waardoor ik nu een stage aangenomen heb waarvan ik niet zeker weet of het wel echt chill is.. maarja heb ik iig iets. Dus ze matsen je sowieso al, al is dat een schrale troost.
Mijn ervaring is juist dat ze dan strenger zijn, met een buitenlandse stage moet je in principe al meer dan een half jaar van tevoren aankomen, wil het goedgekeurd worden. Ben benieuwd maandag!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh, het zou al heel wat zijn dat ze nu wachten. Maargoed, met een buitenlandse stage/afstudeerplaats zijn ze wel vaker soepeler. Maargoed, we zullen zien. Maandag weet ik meer.
Meh, ik zie het wel. Vind het alleen vervelend om het naar mijn stagebedrijf te moeten communiceren. Als het geen uitstel betekent (naar september) zal het afstel worden en dat zou ik wel erg jammer vinden. Mocht ik nu echter een half jaar "vrij" hebben weet ik niet of ik dat wel heel erg vervelend ga vinden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze dan strenger zijn, met een buitenlandse stage moet je in principe al meer dan een half jaar van tevoren aankomen, wil het goedgekeurd worden. Ben benieuwd maandag!
Dan begint mijn stage al
Iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:16 schreef Mikkie het volgende:
Matig mên...vooral ook omdat je nu niks anders kan dan afwachten.
Het bedrijf moet er maar op zitten te wachten dat er nu ineens een half jaar uitstel komt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef LastRequest het volgende:
Waarom zou het niet in september mogen?
Dan heb je rustig de tijd om alles te regelen, ik zie niet in waar dan een probleem kan zitten.
En ik had hetzelfde gevoel als jij; ik dacht ik kan best een half jaartje vrij/werken gebruiken.. alleen kwam het qua vervolgstudie niet goed uit dus ben er toch maar voor gegaan.
Ooh ik dacht begrepen te hebben dat zij dat oké vonden. Nu begrijp ik em!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Het bedrijf moet er maar op zitten te wachten dat er nu ineens een half jaar uitstel komt.
Kun je geen ibuprofen nemen? Die werken bij mij altijd veel beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:18 schreef swarmahoer het volgende:
pffff.. mag maar 6 paracetamolpillen per dag max.. heb er nu al 3 opals een dag 24 uur is dan heb ik wel n probleem want t doet gewoon pijn
kan dat er nog achteraan na die 6 of nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je geen ibuprofen nemen? Die werken bij mij altijd veel beter.
wat een suprisequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef Mikkie het volgende:
Puntje bij paaltje: ik heb vandaag geen zak aan die opdracht gedaan. Dat wordt een druk weekend.
Nee niet er achteraan. Wel in plaats van. En die zes is een kneuzenrichtlijn, is foolproof voor iedereen. Als je lichaam een beetje wat gewend is kun je er makkelijk 8 of 10 nemen. Je moet dat alleen niet stelselmatig doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan dat er nog achteraan na die 6 of niet?
Ja, gewoon dom, maar drukke weken gehad ivm de tentamens en daarna meteen werken. Komende week ook veel werken dus kon wel een rustdagje gebruiken eigenlijk. Ik vrot die opdracht van 't weekend of volgende week wel ergens tussendoor.quote:
Bron is eigen ervaring.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
bron? voordat ik me dood eet dalijk
Kun je iets specifieker zijn? Ik ben echt enorm benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat bij jou!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
van te veel mentos krijg ik altijd zon leuke gasontwikkeling
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik ben echt enorm benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat bij jou!
You go girl mên!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef Sander het volgende:
Ik ga straks de stad in, en *damn* ik heb er zin in. Ondanks werk morgen, ondanks dat gezeik met mijn afstuderen. Alle tentamens gehad, en ik hoef denk ik niks te herren. 30 studiepunten in 5 maandenIk ga dus lekker drinken, kletsen, gezellig doen. En ik ga mooie kleertjes aandoen, lekker geurtje op en de toffe bink uithangen. Zo.
Bwehehe... lepra-wannabequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef swarmahoer het volgende:
word bier met een rietje voor mij morgen
heb net proberen te eten maar gaat best klote want ik krijg mn mond niet zo ver openen vla met een rietje lukt ook al niet want zoveel zuigkracht kan ik niet zetten
Je probeert gewoon weer zo snel mogelijk van dat werk af te zijn?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister een parkeerbon, vandaag een spiegel van een auto af geredenmijn baas zal vast blij met me zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |