Dus als ie zichtbaar is voor vrienden van vrienden, is er niks aan de hand?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je profiel niet openbaar zichtbaar is kan ie niet geïndexeerd worden.
Ik zou beginnen met het schrijven van 'sense'.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
'common sence'ik weet wat het inhoudt (duh), maar hoe vertaal je dat naar het Nederlands?
![]()
Common sense zal het zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
'common sence'ik weet wat het inhoudt (duh), maar hoe vertaal je dat naar het Nederlands?
![]()
ik ben zo gewend om Engelse te lezen, dat 't naar het Nederlands omzetten echt lastig is, maar dan zie je de vertaling en denk je "oh jaaaa.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef Nielez het volgende:
[..]
Common sense zal het zijn..
Gezond verstand
dat is niet waar want ik heb m ook annoniem maar moest die optie alsnog uitvinkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je profiel niet openbaar zichtbaar is kan ie niet geïndexeerd worden.
Achternaam heb ik altijd al uit staan gelukkig. Of nouja, hij staat op 'alleen vrienden', minder zichtbaarheid kan niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
Vanaf 30 jan zal Hyves de namen van alle 8.073.489 gebruikers aan Google vastknopen.
Privacy op internet is heel belangrijk..
Dus wat te doen : ga naar menu, en dan naar privacy,, op de 6e regel staat achternaam. Dan moet je het vinkje wat op de zelfde regel staat weghalen en vervolgens weer op opslaan drukken.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je je druk maken of mensen je kunnen vinden op Internet?
/care
kijk er nog maar even naar, want het is echt een optie wil je je naam laten vinden bij googlequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Achternaam heb ik altijd al uit staan gelukkig. Of nouja, hij staat op 'alleen vrienden', minder zichtbaarheid kan niet.
Screenshot dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk er nog maar even naar, want het is echt een optie wil je je naam laten vinden bij google
En waar staat dat dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
Als kennis oneindig is, dan zijn de representaties van die kennis toch ook oneindig?
maar er staat dat representaties eindig zijn en kennis oneindig is
Niet zo naïef, dat ben je nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je je druk maken of mensen je kunnen vinden op Internet?
/care
BAM terug op de grond mobloquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet zo naïef, dat ben je niet.
Alvast een spoiler over de cupsize?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over tetten gesproken! Miss D_K staat half-naakt op de cover van de volgende ANS.
Ik wel!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er iemand naar hardbass 14 feb (waarschijnlijk niet, maar misschien leest houniet mee)
Schotland!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef DJKoster het volgende:
Hallo Nijmegen vriendjes![]()
Waar is Yashaaaa?
Ja, zij wel.quote:
Ow ja.. inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey DJ, die zit in Edinburgh momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |