Er gaan er vanhieruit al zowieso een heel aantal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef Noshiba het volgende:
Oproep Ajax aan supporters
Amsterdam, 29 jan 2009
Ajax roept zijn supporters op om aanstaande donderdag niet af te reizen naar Rotterdam voor de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax.
Het bekerduel vindt weliswaar plaats in stadion de Kuip, maar er zal slechts één tribunedeel geopend zijn voor het publiek. Daarom adviseert Ajax zijn supporters deze wedstrijd niet te bezoeken.
Waar kan je je druk om maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Ruilbeurs in 't home zaterdag?
Als ze maar dokken hoor, ik heb jaren geleden de hoop opgegeven dat mijn helden principes hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
Rijkaard naar psv, laat me niet lachen zeg.
quote:Silva en Lindgren beschikbaar tegen Heerenveen
Ajax-trainer Marco van Basten kan komende zaterdag in de wedstrijd tegen sc Heerenveen weer een beroep doen op Bruno Silva en Rasmus Lindgren, zo meldt AT5.
Het tweetal moest de wedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen zondag nog laten schieten. Zowel Silva als Lindgren trainde donderdag echter gewoon weer mee met de A-selectie van de Amsterdammers.
Of Eyong Enoh inzetbaar is tegen Heerenveen, is daarentegen nog maar zeer de vraag. De Kameroener liep vorige week een spierverrekking in het bovenbeen op en moest hierdoor het treffen met FC Groningen aan zich voorbij laten gaan.
Aanvaller Dario Cvitanich keert tegen de Friezen terug van een schorsing.
Schitterendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Noshiba het volgende:
wat heeft sno gedaan dan? Dat heb ik even gemist!
Idd, wat een figuurquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten..
Briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Fantastischquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Is het ook nog een duitse kakkerlakquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten..
Dat is wel INCLUSIEF winstpremies mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Luque Deja-vu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Echt, wat een enorme miskoop is dat zeg.
Echt hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Echt, wat een enorme miskoop is dat zeg.
Zoals gezegd, die 1,1 klopt sowieso niet omdat daarbij nog een halfjaar Celtic inbegrepen zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is wel INCLUSIEF winstpremies mag ik hopen.
Wat een salaris voor zo'n Snöe voetballer.
Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
MvB's persoonlijke keuze, net als Oleguer.. nuff said.
Als hij maar niet Ronald Koeman achterna gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.
Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marcoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.
Sja, dat was de topscorer van Argentinie, die gok had ik ook wel genomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marco
Die had Van 'T Schip toch gescout?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marco
Vermaelen/Beerens was uit niet zo'n succes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef navigator het volgende:
Ik zou wel graag Vermaelen op Beerens zien ipv Schilder. En dan W & W centraal Silva rechtsback.
Ik vraag me af waarom Cvitanich niet al lang weg gekaapt was door een topclub, het zou mij verbazen als dat door z'n lengte komt. Hoe lang hij is doet er toch niet zoveel toe, zo lang hij maar scoort of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat was de topscorer van Argentinie, die gok had ik ook wel genomen..
Enoh kwam ook door MvB toch? dan staat het 2-2.
Vooralsnog kan hij me wel bekoren ja. Moest ff inkomen natuurlijk, maar wat ik gezien heb is wel positief. Hopen dat ie idd vast zij goaltjes mee kan pikken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Cvitanich niet al lang weg gekaapt was door een topclub, het zou mij verbazen als dat door z'n lengte komt. Hoe lang hij is doet er toch niet zoveel toe, zo lang hij maar scoort of niet?
Helaas waar ja. Er zullen vast nog wel ergens mensen met clubgevoel rondlopen, maar dat wordt steeds minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze maar dokken hoor, ik heb jaren geleden de hoop opgegeven dat mijn helden principes hebben.
Het is niet anders. Kluivert in een PSV shirt was toch ook :auquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Helaas waar ja. Er zullen vast nog wel ergens mensen met clubgevoel rondlopen, maar dat wordt steeds minder.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Niet iedereen valt er overquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef Adidah het volgende:
Het zijn wel een stelletje jankballen dat ze vallen over een grapje van AH.
Spuit11?quote:Ajax heeft met Toby Alderweireld (19) mondeling overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract. De Telegraaf meldt dat de Belg tekent zodra de afspraken op papier zijn gezet een contract tot 2014.
Alderweireld werd dit seizoen samen met Daley Blind door Van Basten overgeheveld naar de A-selectie en kende tegen NEC een sterke invalbeurt. "Toby heeft veel in zich om een heel goede verdediger te worden", complimenteerde zijn trainer hem na dat duel. "Hij is snel, fysiek sterk, opbouwend goed en kan prima zijn man uitschakelen", aldus Van Basten, die één minpuntje waarnam. "Het koppen kan nog beter."
Jij moest schuddebuiken van het lachen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet iedereen valt er over
Misschien handig als je even aangeeft waarom nu blijkt dat Vermaelen en Vertonghen toch al niet de onbelangrijkste spelers voor dit Ajax zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Dvm86 het volgende:
In ieder geval ben ik van mening dat Alderweireld meer potentie dan Vermaelen en Vertonghen heeft.
Dit zou ik zo nog niet durven zeggen. Vermaelen en Vertonghen zijn toch duidelijk ontzettend belangrijk voor Ajax en Belgie. Daar zit ook veel talent in. Vertonghen misschien iets meer dan Vermaelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Spuit11?
In ieder geval ben ik van mening dat Alderweireld meer potentie dan Vermaelen en Vertonghen heeft.
quote:'Ajax toont interesse in 29-jarige Franse spits'
Ajax heeft interesse in Peguy Makanda Luyindula, zo weet Ajax Nieuwslog uit verschillende Franse bronnen op te maken. De spits van Paris Saint-Germain is momenteel met zijn club in onderhandeling om zijn contract te verlengen.
Wanneer de club en de speler er niet uit komen zou naast Ajax ook Olympique Lyon geïnteresseerd zijn de speler over te nemen. De 29-jarige Congolees speelde van 2001 tot 2004 al bij Lyon, in 91 wedstrijden wist hij 33 keer te scoren.
Dit seizoen was de 1.78meter lange spits 3 maal doeltreffend in 17 wedstrijden. In hoeverre dit gerucht op waarheid berust is voor alsnog onduidelijk.
Dan is het meer wat voor feyenooit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoop dat die naar ajax gaat,
Wat een slechte spits is dat zeg
Ik zei potentie, niet dat hij momenteel beter is dan Vermaelen en Vertonghen. De keren dat ik hem zag spelen vond ik zeer indrukwekkend, zeker tegen Inter. Verder is het gewoon een gevoel... voor wat dat waard is (niet veelquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit zou ik zo nog niet durven zeggen. Vermaelen en Vertonghen zijn toch duidelijk ontzettend belangrijk voor Ajax en Belgie. Daar zit ook veel talent in. Vertonghen misschien iets meer dan Vermaelen.
Gabri! HELD!quote:Rob Wielaert hoopt dat de memorabele goal van Gabri op band staat. Rasmus Lindgren, die de groepstraining hervatte, Toby Alderweireld en Siem de Jong lachen nog na van het ongelooflijk fraaie wat zij zagen van de Spanjaard. Trainer Marco van Basten waardeerde de goal met liefst driedubbele punten.
[..]
Gabri doet nog even voor hoe hij luttele tellen eerder op fabelachtige wijze scoorde. Met een perfecte omhaal joeg hij de bal in het net. Maar voorlopig zal niemand die treffer van hem vergeten.
Vermaelen was juist diegene die er niks van bakte tegen Beerens..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Schilder tegenover Beerens....dat wordt een net zo groot als Urby toen tegenover hem in Heerenveen denk ik.
Doe dan maar Vermaelen als linksback ja. Van der Wiel en Robbie eenmalig centraal, Bruno als rechtsback.
Stond Urby toen niet linksback?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vermaelen was juist diegene die er niks van bakte tegen Beerens..
Kan me ook goed herinneren dat Urby veel meer Beerens had te maken. De 4-2 ontstond immers doordat hij Beerens liet lopen en Van der Wiel moest ingrijpen met een pingel als gevolg.quote:Vermeer; Silva, Van der Wiel, Vermaelen, Emanuelson; Enoh, Sarpong, Vertonghen; Suarez, Huntelaar, Cvitanich.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:38 schreef w00h00 het volgende:
Gabri in spits ole ole!
[ afbeelding ]
[..]
Gabri! HELD!
Probeer de beelden maar eens terug te vinden. Die zeggen veel meer dan een opstelling op papier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stond Urby toen niet linksback?
edit: wel dus.
[..]
Kan me ook goed herinneren dat Urby veel meer Beerens had te maken.
Zie edit. De 4-2quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Probeer de beelden maar eens terug te vinden. Die zeggen veel meer dan een opstelling op papier.
Ongetwijfeld inclusief extragratis veiligste route dwars door Bunnik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Utrecht-uit kost 20,65 euro. Verkoop start voor voorrang op 31-1 en voor normale uitkaarthouders op 7-2.
Het is overigens, heel apart, een verplichte buscombi.
Hoe kom je aan deze info?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Utrecht-uit kost 20,65 euro. Verkoop start voor voorrang op 31-1 en voor normale uitkaarthouders op 7-2.
SMS-dienst van Ajax.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info?
Ben dan nog niet terug van vakantie, dus moet dan nog even snel iets zien te regelen......!
quote:
Die gast die dit heeft gemaakt is 100% Ajax fanquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Was toch gratis toegang ofzo? Utrecht kwam ook gratis naar de Arena tochquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij scheelt het alleen de zeven euro die het kaartje normaal extra kost.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Was toch gratis toegang ofzo? Utrecht kwam ook gratis naar de Arena toch
Hmm dacht dat het gratis wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:
Alleen het wedstrijdkaartje, de Utrechtsupporters moesten zelf ook voor de trein betalen. Maargoed, ik betaal zelf met liefde die twee tientjes voor de bus...Ook al woon ik op een steenworp afstand van de Galgenwaard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm dacht dat het gratis was![]()
Ben benieuwd vanavond, denk dat ze al tegengehouden worden voordat ze rond de kuip zijn.
21 euro voor de bus, wat een bullshit eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen het wedstrijdkaartje, de Utrechtsupporters moesten zelf ook voor de trein betalen. Maargoed, ik betaal zelf met liefde die twee tientjes voor de bus...Ook al woon ik op een steenworp afstand van de Galgenwaard.
Was dat al helemaal vergeten joh. Vond het al erg goedkoop. Maar ff proberen dan de 7e. Waarschijnlijk nog geen internet dan, dus dat wordt ouderwets naar de sigarenboer.quote:
Ritje naar Utrecht is voor mij een stuk goedkoper dan 21 EUR.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
21 euro voor de bus, wat een bullshit eigenlijk
?quote:Goossens naar FC Twente
donderdag 29 januari, door highlow, amsterdam, 17:52u, highlow.nl
John FC Twente heeft de strijd om John Goossens gewonnen. De linker vleugelspeler heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij de Tukkers, zo meldt Ajax aan highlow.nl Afgelopen week meldden we al dat de Heemstedeling verhuurd zou worden aan NEC, maar naar nu blijkt heeft FC Twente de talentvolle speler gekocht. Ajax heeft dit zojuist bevestigd aan highlow.nl. "Het is heel mooi voor John", vertelt Aron Winter. "Wij hebben jongens die nu staan te trappelen voor die positie."
Hopen voor je dat de primera in Leiden een beetje goed isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Was dat al helemaal vergeten joh. Vond het al erg goedkoop. Maar ff proberen dan de 7e. Waarschijnlijk nog geen internet dan, dus dat wordt ouderwets naar de sigarenboer.
Kunnen we hem over 2 jaar weer terugkopen van Twentequote:Op donderdag 29 januari 2009 18:07 schreef koningdavid het volgende:
Had hem eerder verhuurd dan verkocht denk ik.
Prachtig om in zo'n artikel nieuws te brengen, maar vooral je eigen canard toe te geven.quote:
Iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kunnen we hem over 2 jaar weer terugkopen van Twente
quote:
In een koude Kuip begon de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax met de traditionele hymne "Hamas, hamas, Joden aan het gas". Dit Rotterdamse volkslied werd daarna nog een paar keer vol entousiasme door het Feyenoord-publiek aangeheven. De wedstrijd begon met een aanvallend ingesteld Jong Ajax. Het eerste gevaar kwam via een vrije trap van Kennedy, net buiten de 16. De keeper wist de bal naast te tikken. Twee minuten later kreeg de thuisploeg een eerste mogelijkheid voor het doel van Dennis Gentenaar, maar de Feyenoorders waren te onrustig, waardoor Sno weg kon werken.
wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:52 schreef Silenus het volgende:
Vanavond op het Sportjournaal een item over Ismail Aissati, over hoe het nu met 'm gaat.
Zodat we hem straks kunnen kopen. Niks verkopen aan die lui. Clubs die moeilijk doen als wij aankloppen moet je niks verkopen. Desnoods verhuur je hem aan ADO of zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef versteegrob het volgende:
Klinkt logisch, waarom verkopen? Krijg je weinig voor, verhuur hem dan
Klopt. Tot rotterdam ging het goed, maar daar politiebegeleiding en toen terug naar amsterdam gestuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm dacht dat het gratis was![]()
Ben benieuwd vanavond, denk dat ze al tegengehouden worden voordat ze rond de kuip zijn.
Nee, niet meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
Verwacht er iemand nog een spannende aankoop?
Lijkt me ook het beste, maar volgende keer die kakkies ook niet meer toelaten bij ons.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Klopt. Tot rotterdam ging het goed, maar daar politiebegeleiding en toen terug naar amsterdam gestuurd.
Jong Ajax is sowieso nooit zo succesvol tegen Jong Feyenoord. Al is dat gezien de opstelling vanavond wel weer verklaarbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef denthemen het volgende:
2-0 achter, zonde.. Naja, die competitie winnen ze welJammer dat we nu mensen als DK in het topic krijgen, mensen die zich kapot moeten schamen voor hun club
Nouja dat is dus het rare. Als zij komen worden ze naar het stadion begeleid en krijgen ze een apart vak. En bij ons wordt opgeroepen niet te gaan en word je teruggestuurd als je het wel probeert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lijkt me ook het beste, maar volgende keer die kakkies ook niet meer toelaten bij ons.
Lijkt me een goeie gozer! Echte Ajacied zo te horen en die vrije trappenquote:
Ik mag hopen dat dat niet waar is dus. Verhuren lijkt me top, maar verkopen is écht dom. Straks weer terugkopen voor een paar miljoen zeker. Dit soort spelers moet je zo lang mogelijk zelf houden, die leveren toch niks op bij verkoop. Kan je net zo goed het contract uit laten dienen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:29 schreef toma het volgende:
Ja hoor!
Ga je Goossens aan Twente verkopen. Waar ben je dan mee bezig?
Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.quote:
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.
Ik weet het niet. Moeilijk inschatten. Denk niet dat het een topper wordt, anders had hij vast allang een kans gekregen in het eerste of bij de A-selectie. Zeker bij Ajax. Denk dat er best goede redenen voor zijn waarom dat nooit is gebeurd. Misschien dat verhuren een betere optie was geweest, ja. Maar ja, lastig. Ben benieuwd of hij het redt bij Twente. Kan goed zijn dat zo'n jongen zich elders wel gewoon goed ontwikkelt. We zien het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.
Inderdaad. En Sarpong, Anita en Donald zijn ook niet de nieuwe wereldtoppers als een Sneijder of VdV.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
Dat klopt ook wel maar ik had en heb eigenlijk nog steeds wel vertrouwen in die jongen. Door wat ik van hem gezien en gehoord heb. Maar ze zullen hem ook niet voor niks weg doen ( hoop ik ) als dat zo is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef versteegrob het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-472156/category/sport/
Leuk interview, heb de vertrouwen in!
75% a 80% zit Aisatti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati:
http://player.nos.nl/inde(...)2156/category/sport/
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
GVD, zie nu pas dat we komende dinsdagavond tegen Heracles moeten! Wat is dat voor een achterlijke dag?
Gaat mij nooit lukken met m'n werk om dat te halen
Is natuurlijk meten met 2 matenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Nouja dat is dus het rare. Als zij komen worden ze naar het stadion begeleid en krijgen ze een apart vak. En bij ons wordt opgeroepen niet te gaan en word je teruggestuurd als je het wel probeert.
Te debiel voor woorden dit iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
Sjonge zeg, heb je zo'n talent in huis, hele jeugd opgeleid en dan laat je hem zonder een kans vertrekken naar FC Twente.
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is natuurlijk meten met 2 maten![]()
Maargoed verbaasd me niks
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwen
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?
dat bedoel ik: je gaat er noiet vanuit dat er op dinsdag competitievoetbal is. Misschien Europees, maar ja, daar moet je apart kaarten voor kopen, dus dat heb je wel door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
ik had ze aangekuntquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?
Jariquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als het een zoontje is heb je hem toch wel Luis, Miralem of Urby genoemd he?
Feli!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
quote:Irritaties
Marco van Basten valt op. Niet omdat hij zijn handen amper uit zijn broekzakken haalt - dat is meestal het geval - maar omdat hij op geïrriteerde toon Luis Suarez achter een bal aanstuurt. "Die ga je maar halen," zegt hij stuurs, nadat de frivole aanvaller tijdens een positiespel de bal een zwiep geeft richting het aangrenzende trainingsveld.
Normaal gesproken is dat geen probleem. Van Basten heeft het grillige karakter van Suarez allang geaccepteerd. Zijn speelse ziel. Zijn streken. Dus ook: het wegtrappen van een bal, zo'n honderd meter ver, ook al heeft het ding de zijlijn allang gepasseert.
Eventjes is Van Basten dit soort onbenulligheden zat. Als een schoolkind met strafwerk, rent Suarez gedwee achter zijn bal aan.
Er mag heus wel gelachen worden, vindt Van Basten, maar nu het gat met koploper AZ tot zes punten is gegroeid, geeft hij zijn irritaties de vrije loop.
Eerder tijdens de training had de trainer het elftal al vermanend toegesproken. Het was niet goed wat hij zag, riep Van Basten en hij voegde daar nog iets aan toe - zeldzaam vinnig, zo was van zijn gezicht te lezen - maar een trein raasde voorbij en verstomde zijn woorden. Alleen de spelers hoorden wat hij zei.
Die deden vervolgens beter hun best, maar echt goed werd het nooit, en toch verliet Van Basten het veld zoals hij er twee uur eerder op was gestapt: ijzig kalm, met zijn handen diep in de broekzakken gestoken.
quote:
Sno alleen voor die wedstrijd naar Jong Ajax??quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Feli!
Zes punten achter op AZ, dat is het nieuws. En Silva en Lindgren kunnen weer spelen. Sno naar Jong Ajax.
Sno is z'n afspraken met de medische en technische staf niet nagekomenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sno alleen voor die wedstrijd naar Jong Ajax??
Die 6 punten achterstand had ik helaas nog meegekregen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Lennonquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wilde mijn vrouw niet...
Nee, het mooie kereltje heeft Lennon.
Even een fotootje spammen...
[ afbeelding ]
Congratz! Mooi kereltje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
nee, alles is afgelast wegens onenogheid over voetbalplaatjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog gevoetbald door de beloftes vandaag?
Was zelf voetballen namelijk.
Nee, volgende week pas. Winterstop hè.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Kleintjes blijven altijd zooo cute.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wilde mijn vrouw niet...
Nee, het mooie kereltje heeft Lennon.
Even een fotootje spammen...
[ afbeelding ]
Middelmaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Was Lasse Nilsson niks voor jullie?
Ging niet doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee, is meer een speler voor een club die rond plek #15 staat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Was Lasse Nilsson niks voor jullie?
1 als ik het goed heb gehoord, en vast nog wel wat mensen gewoon met auto'squote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoeveel bussen wilden er vanavond richting Rotterdam komen dan? 1 of meerdere. Vond jong ajax zeer zwak spelen.
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 als ik het goed heb gehoord, en vast nog wel wat mensen gewoon met auto's
Zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, is meer een speler voor een club die rond plek #15 staat.
lijkt mij dat er nog zat kaarten moeten zijn....quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:40 schreef Silaz het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Fiorentina en Heracles beschikbaar? Liefst 428 ofzo. Heb net me rooster gezien en die is ideaal. dus kan mooi blijven pitte in utrecht wss. als ik nog kaarten kan kopen:9
Er is er 1 gegaan inderdaad. Die werd zelfs nog helemaal langs rotterdam alexander gestuurd, waardoor er nog gehoopt werd dat de bus gewoon naar het stadion begeleid werd. Maar uiteindelijk dus toch weer terug gestuurd naar Amsterdam.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!
Hamas hamas joden aan het gasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:41 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel jammer. Was goed geweest voor de sfeer denk ik.Volgende keer maar 'undercover' richting Rotterdam komen!
Van hartequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Aan jou de taak.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:37 schreef peaceman het volgende:
Dank jullie wel... hoop dat ie ook voor ajax wordt!
Feli.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Tja mijn pa is voor feijenoord, dus waar je mee wordt opgevoed, zegt niet altijd alles...quote:
Als je m maar geen jupiler league op vrijdagavond laat kijken. Dalijk wordt ie voor feyenoordquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja mijn pa is voor feijenoord, dus waar je mee wordt opgevoed, zegt niet altijd alles...
http://www.sportwereld.nl(...)_naar_FC_Twente.htmlquote:John Goossens kan naar FC Twente
AMSTERDAM - FC Twente onderhandelt met Ajax over de transfer van aanvaller John Goossens (21). De speler is het al eens over een contract voor 3,5 jaar, maar de clubs moeten het nog eens worden.
Twente rekent erop dat Goossens naar Enschede komt. Ajax laat Zuid-Afrikaan Lewis, die bij de beloften op proef was, terugkeren naar Ajax Cape Town.
Omdat hij geen toekomst heeft bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me onzinbericht, waarom zou Ajax dat in godsnaam doen?
Edit: Staat ook op VI, maar nog steeds: Waarom zou je 1 van je grootste talenten wegdoen?![]()
![]()
Hij heeft al vaker te kennen gegeven weinig perspectief te zien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:10 schreef MaxC het volgende:
Lijkt me onzinbericht, waarom zou Ajax dat in godsnaam doen?
Edit: Staat ook op VI, maar nog steeds: Waarom zou je 1 van je grootste talenten wegdoen?![]()
![]()
Als je Goossens een kans wil geven, op welke positie dan? En wie moet er dan uit?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:22 schreef MaxC het volgende:
Geef hem dan is een kans, vind De Jong, Anita en Zeewier(die ene wedstrijd) dit seizoen erg tegenvallen waarom dan hem geen kans geven?
linksback is ie toch tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je Goossens een kans wil geven, op welke positie dan? En wie moet er dan uit?
Idd, Goossens heeft veel aanvallende impulsen en een goed afstandsschot, ik zou 'm graag bezig willen zien in een thuiswedstrijd tegen een Volendam of a.s. dinsdag tegen Heracles bijv. Maar misschien overschat ik hem wel, aangezien Marco Schilder opstelde.quote:
Dat lees ik ook weleens ja. Toch ga ik er maar vanuit dat hij niet kan verdedigen.quote:
Weet niet of deze vergelijking hier al geplaatst was, maar ik kan hierdoor toch wel weer even lachenquote:Feyenoorders in top100:
24. Giovanni van Bronckhorst – 2.100.000
31. Denny Landzaat – 1.600.000
31. Roy Makaay – 1.600.000
40. Tim de Cler – 1.300.000
42. Kevin Hofland – 1.200.000
53. Theo Lucius – 810.000
58. Henk Timmer – 780.000
61. Jonathan de Guzman – 720.000
88. Luigi Bruins – 450.000
Totaal: 10.560.000 euro 30. Ibrahim Afellay – 1.700.000
Ajacieden in top100:
23. Maarten Stekelenburg – 2.200.000
39. Urby Emanuelson – 1.350.000
44. Evander Sno – 1.100.000
62. Ismail Aissati – 710.000
88. Rob Wielaert – 450.000
95. Dennis Gentenaar – 420.000
Totaal: 6.230.000 euro
Waar staat de complete lijst?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Weet niet of deze vergelijking hier al geplaatst was, maar ik kan hierdoor toch wel weer even lachenLandzaat die misschien een paar wedstrijden gespeeld heeft bijv., om over Lucius en de Cler nog maar te zwijgen qua prestaties.
Overigens vind ik 2.2 miljoen voor Stekelenburg ook best veel.. Ben benieuwd wat Suárez, Sulejmani en Gabri verdienen.
quote:80. Bas Roorda – 500.000
Staan ze tegenwoordig weer online? Vond het altijd zulke relaxte columns, maar nu staan ze nooit meer onlinequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou trouwens fucking eens in de twee weken op dinsdagavond willen spelen. 20.45 Dan in plaats van 20.15 uur.![]()
Staanplaats - Irritaties
[..]
quote:Jong Feyenoord wint met 2-0 van Jong Ajax
Jong Feyenoord heeft donderdagavond ten koste van Jong Ajax de kwartfinale van het bekertoernooi voor beloftenelftallen bereikt. De Rotterdammers versloegen in De Kuip onder het toeziend oog van ruim tweeduizend supporters de Amsterdammers met 2-0. Jordao Pattinama zorgde op slag van rust op schitterende wijze voor de openingstreffer, terwijl Luis Pedro halverwege de tweede helft met een rake kopbal de wedstrijd definitief besliste.
De samenstelling van de twee elftallen die aan de aftrap verschenen, liep behoorlijk uiteen. Waar Jong Feyenoord-trainer Alex Pastoor een verzameling van vijf eerstejaars senioren en zes A-junioren het veld instuurde, trad Jong Ajax aan met onder meer de ervaren Dennis Gentenaar, Kennedy Bakircioglu en Evander Sno.
Ondanks het verschil in leeftijd en ervaring bleef Jong Feyenoord de eerste helft eenvoudig overeind. Slechts via een vrije trap van Bakircioglu na tien minuten spelen werd de Amsterdamse opponent enigszins gevaarlijk. Verder kwamen de Rotterdammers voor de rust verdedigend nauwelijks in de problemen.
Feyenoord wist zelf wel de nodige mogelijkheden te scheppen, zonder Ajax-doelman Gentenaar echt op de proef te stellen. Pedro ontsnapte een paar keer behendig aan zijn directe tegenstander, onder meer ook na ruim twintig minuten. De rappe aanvaller bereikte de vlak voor het Amsterdamse doel staande Pattinama, die daar echter niet meer op gerekend had en zodoende Gentenaar niet in de problemen kon brengen.
Het duurde vervolgens tot vlak voor de rust voordat Feyenoord weer gevaarlijk werd. Het waren wederom Pedro en Pattinama die de hoofdrollen opeisten. Eerst dribbelde Pedro vanaf de achterlijn het zestienmetergebied binnen, waarna Gentenaar zijn inzet makkelijk op kon rapen. Nog geen minuut later had de doelman echter geen antwoord op een wonderschone lob van Pattinama. De aanvaller kreeg de bal door de lucht aangespeeld door Kelvin Leerdam, controleerde de bal knap en tikte de bal op schitterende wijze over de uitkomende Gentenaar.
Door de treffer van Pattinama begon Feyenoord met een 1-0 voorsprong aan de tweede helft, waarin Ajax de Rotterdammers slechts enkele minuten onder druk wisten te zetten. In tegenstelling tot in de eerste helft kwamen de gasten na de onderbreking wel tot kansen, maar de goed keepende Darley had steeds een antwoord.
Feyenoord deed fysiek onder voor hun tegenstander, maar compenseerde dit met werklust en veel strijd. Halverwege de tweede helft kwamen ook de kansen weer. Eerst had Pedro zijn vizier niet op scherp toen Pattinama hem de diepte in stuurde, maar even later na een vrije trap van de ingevallen Ricky van Haaren kopte hij wel raak. De A-junior zette voor vanaf de rechterkant en bediende de volledig vrijstaande Pedro op maat.
De volgende grote kans voor de thuisploeg liet niet lang op zich wachten. Manteiga speelde een paar minuten later Pedro knap vrij, liep zelf goed door en had de bal terug moeten krijgen, maar de maker van het tweede doelpunt ging zonder resultaat voor eigen succes.
Ajax probeerde in de slotfase nog wel iets terug te doen, kwam ook nog een enkele keer in de buurt van het Rotterdamse doel, maar wist Darley niet een keer echt te verontrusten. Feyenoord schoot op haar beurt nog twee keer vanuit de tweede lijn, maar eerst Van Haaren en vervolgens Pattinama zagen Gentenaar redding brengen.
Scoreverloop
42' 1-0 Pattinama
78' 2-0 Pedro
Scheidsrechter: Bakkelo
Geel: Van Stee, Kobussen
Opstellingen
Jong Feyenoord: Darley; Van Stee, Kobussen, Nieveld, Waisapij; Machek, Manteiga, Janota (72’ Van Haaren), Leerdam, Pattinama; Pedro
Jong Ajax: Gentenaar; Kappelhof, Mac Intosch (62’ Sneijder), Van der Meulen, Supusepa; Sno, Schell (46’ Zeegelaar), Danilo da Sousa; Bakircioglu, Manucharyan (46’ Castillion) en Martin
quote:Twente akkoord met Ajacied Goossens
John Goossens vervolgt zijn carrière zeer waarschijnlijk bij FC Twente. De Tukkers hebben een akkoord bereikt met de aanvaller over een contract voor 3,5 jaar, maar zijn nog met Ajax in onderhandeling over de transfersom.
De 21-jarige Goossens is bij Ajax nog niet doorgedrongen tot het eerste elftal, maar desondanks heeft FC Twente veel vertrouwen in de jongeling. De linksbuiten moet coach Steve McClaren aanvallend gezien wat extra opties geven.
FC Twente rekent er volgens het AD op dat het spoedig tot een akkoord komt met Ajax, waarna de transfer definitief afgerond zal worden. Behalve Twente had ook NEC belangstelling voor de jonge Ajacied.
Idd, en enorm veel stennis maken in de media!quote:
110% anti-Twente!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en enorm veel stennis maken in de media!
9 miljoen is een beetje weinig he? Zeker omdat Twente hem wilt. Liever zie ik hem nu alsnog een kans krijgen binnen Ajax 1. Maar dat zal wel niet gebeuren. Beter proberen dan later weer voor enorm hoog bedrag terug kopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en enorm veel stennis maken in de media!
Het zal wel 4-3 worden gezien de "kwaliteiten" van beide verdedigingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vertrouwen in de wedstrijd tegen Heerenveen. En dat zeg ik niet snel.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de nieuwe vlam van Wesley Sneijder
Beetje een plankquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de nieuwe vlam van Wesley Sneijder
Ja ze gaan scheidenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:25 schreef navigator het volgende:
Is Sneijder van zn wijf af dan?
Wat een lelijk spichtwijf trouwens, geeneens een plork wat die beentjes breken al bijna in tween nu ik naar die foto kijk
nu alleen nog dat bedrag op wedstrijddagen waarmaken!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef Noshiba het volgende:
6000 euro per dag voor stekelenburg, doet ie toch iets goed....
Voor een nachtje ok, maar geen vriendinwaardig materiaal helaas.quote:
FOK!mededelingen voor modjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen we het weer een beetje over Ajax hebben?
[VBL-SC #16] In Rotterdam heet de verlosser Maria... is er niet voor niets voor alle huishoudelijke mededelingen en en [CENTRAAL] Voetbalvrouwen #1 voor het plaatjes kijken.
En toch deden ze het hiervoor niet slecht, waarom het er dan gister niet uit kwam? Over 2 weken gewoon winnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer jongens. Maar de verdediging van Jong Ajax is echt dramatisch. 4/5 keer kregen ze de bal ingespeeld en laten ze hem van de voet af stuiteren waardoor de spitsen van Feyenoord gewoon op Gentenaar af konden lopen. Helaas te weinig van geprofiteerd.
Sno en Bakircioglu gelijk weg doen. Wat een drama die gasten zeg.... Nummer 11 van jullie was wel goed. Had een aantal leuke acties en was sterk aan de bal. Ik weet alleen niet wie het was.
Hantuchovaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef DeeBee het volgende:
Hantuchova.
En tsja, dat ze afgetraind is krijg je natuurlijk als het een top-tennister is...
Er wordt een beetje gedaan alsof de nieuwe Sneijder vertrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:51 schreef Silenus het volgende:
Er zijn wel veel mensen die vaak naar Jong Ajax kijken zeg, ongelofelijk.
Goossens werd in het begin van het seizoen 2007-2008 al bij de selectie gehaald, maar heeft het gewoon niet afgedwongen. Net als Javier Martina, haalt gewoon niet het Ajax-niveau. Spijtig.
En pakte vermeer er wel een paar dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef navigator het volgende:
Net ff laatste stukje training meegepakt, zag er wel ontspannen uit, wat goed is denk ik. Partij eindigde met een shoot out waar mijn held Stekel wederom geen bal pakte.
Morgen verwacht ik een vlammend Ajax dat vanaf het begin scherp is, net als tegen NEC.
allemaal!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
En pakte vermeer er wel een paar dan?
Dat gevoel heb ik dus ook, maar misschien moet hij er weer een beetje inkomen...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
Sowieso vind ik Stekelenburg bij alle goals na de winterstop niet echt een heel goede indruk maken. Al werd er tegen NEC ook niet echt heel goed verdedigd ofzo. Maar dat schot van Holla vond ik toch echt niet onhoudbaar.
Als je die opstellingen ziet is het toch ongelooflijk triest dat je nog niet weet te winnenquote:
Triest, triest, triest. Gewoon voor de fucking vierde keer je kruisband naar de tering.quote:John Nieuwenburg komt dit seizoen niet meer in actie. Uit een MRI-scan bleek dat de middenvelder van Haarlem voor de vierde keer in zijn carrière een voorste kruisband van zijn knie heeft beschadigd, aldus RTV Rijnmond.
Mwa het was wel een snoeihard schot wat in de heok ging, jammer dat ze het niet van achter hebben laten zien op tv.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
Sowieso vind ik Stekelenburg bij alle goals na de winterstop niet echt een heel goede indruk maken. Al werd er tegen NEC ook niet echt heel goed verdedigd ofzo. Maar dat schot van Holla vond ik toch echt niet onhoudbaar.
Als keeper kan dat gewoon niet, een fout en je hebt een goal tegen. Als Stekelenburg zaterdag weer een fout maakt zou ik graag Vermeer terug zien in het doel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, maar misschien moet hij er weer een beetje inkomen...
Jezus, wat een bullshit. Bij de volgende hoge bal waarbij Vermeer mistast gaat Stekelenburg er dan weer in? Vermeer heeft prima gekeept, maar Stekelenburg is in alles gewoon nog verder. Dat ie er tegen NEC niet helemaal lekker bij zat kan eens gebeuren, en dat resulteert dan direct in een goal - maar dat staat vast bij een fout van de keeper.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Als keeper kan dat gewoon niet, een fout en je hebt een goal tegen. Als Stekelenburg zaterdag weer een fout maakt zou ik graag Vermeer terug zien in het doel.
Dat idee had ik echt totaal niet. Op de tribune zat ik ook echt te kijken van: 'kansloze poging, domme Holla, hehe.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa het was wel een snoeihard schot wat in de heok ging, jammer dat ze het niet van achter hebben laten zien op tv.
Je hebt gelijk, maar misschien had Stekelenburg eerst even twee of drie potjes in Jong Ajax moeten keepen. Had je dit probleem en dus heel deze discussie ook niet gehad. En Stekelenburg had meer ritme opgedaan.quote:Hij keept al 3 of 4 seizoenen gewoon uitstekend, wordt steeds beter en wordt ook steeds meer een puntenpakkende keeper. Die ga je niet op 1 fout na een maandenlange blessure er weer uittieven.
In de wedstrijd tegen NEC waren beide goals totaal niet onhoudbaar en waren zijn uittrappen om te huilen, tegen Groningen was de bal van Holla ook echt niet onhoudbaar. Dit heeft toch punten gekost in het kampioenschap, ik vind de keepers weinig voor elkaar onder doen maar Vermeer maakte gewoon een zeer goede indruk als vervanger van Stekelenburg.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, wat een bullshit. Bij de volgende hoge bal waarbij Vermeer mistast gaat Stekelenburg er dan weer in? Vermeer heeft prima gekeept, maar Stekelenburg is in alles gewoon nog verder. Dat ie er tegen NEC niet helemaal lekker bij zat kan eens gebeuren, en dat resulteert dan direct in een goal - maar dat staat vast bij een fout van de keeper.
Hij keept al 3 of 4 seizoenen gewoon uitstekend, wordt steeds beter en wordt ook steeds meer een puntenpakkende keeper. Die ga je niet op 1 fout na een maandenlange blessure er weer uittieven.
Oh no!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef kevin6188 het volgende:
Definitief geen Enoh morgen.
Precies. Gelukkig is Lindgren weer fit. Toch een stuk geruststellender dan dat Schilder meedoet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef Wooldoor het volgende:
Dan maar met Lindgren en Gabri
Lindgren is ook prima. Als Bassie, Schilder maar niet opstelt, lijkt me niet zo'n goed idee tegen Beerens.quote:
Het begint toch niet weer he, al die blessures, pffffffff gek wordt je ervanquote:Enoh moet ook duel met Heerenveen laten schieten
Geschreven op vrijdag, 30 januari om 14:51
Ajax gaat zaterdag tegen SC Heerenveen op zoek naar revanche. Eerder dit seizoen liepen de Amsterdammers in Friesland tegen een smadelijke 5-2 nederlaag aan, en dat smetje moet koste wat kost worden weggepoetst. “We zullen zaterdag met alles wat we in ons hebben, proberen het anders te doen”, aldus coach Marco van Basten.
“Die uitslag was voor ons zeer pijnlijk”, blikt de oefenmeester terug. “Het was een nare ervaring. We zullen zaterdag met alles wat we in ons hebben, proberen het anders te doen. Ik denk bovendien dat we verder zijn als toen. We zijn meer een team en het is meer duidelijk bij de spelers wat we willen. Dat moet zich wel vertalen in de wedstrijd.”
Afgelopen week verloor de nummer twee met 1-0 bij FC Groningen, en ook dat duel is Van Basten uiteraard nog niet vergeten. “Collectief hebben we niet kunnen brengen wat nodig was om de wedstrijd in winst om te zetten. We begonnen niet goed en dat is een vreemd mirakel in de sport”, zegt de coach. “In de rust van het duel tegen Groningen heb ik de gemaakte afspraken en de beleving aan de kaak gesteld. Daar was ik ontevreden over. Maar we moeten allemaal de hand in eigen boezem steken.”
Het verschil met AZ is door het puntverlies opgelopen tot zes punten. Het maakt dat Ajax komend weekend verplicht zijn om te winnen. “Er is altijd druk bij Ajax. Dat moet ook als je groot wilt worden. Als we morgen weer punten verliezen zal iedereen begrijpen dat het steeds moeilijker wordt om kampioen te worden. Dus het motto is, winnen.”
Die missie moet worden begonnen zonder Eyong Enoh, die nog altijd last heeft van zijn hamstrings. Jan Vertonghen ontbreekt met een schorsing, maar de jonge Belg is tevens geblesseerd. “Het is afwachten of hij de wedstrijd van dinsdag tegen Heracles haalt”, zo geeft Van Basten aan.
Idd, hoeft Bassie tenminste geen middenvelder in de spits te zettenquote:
Overdrijven is ook een vak. Probleem is gewoon dat het een redelijke keeper is die zich niet doorontwikkelt. Met zijn 26 jaar en in zijn 7e seizoen staat hij nog steeds als eenn juffertje in z´n 5 meter gebied en hou ik mijn hart vast bij elke hoge bal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij keept al 3 of 4 seizoenen gewoon uitstekend, wordt steeds beter en wordt ook steeds meer een puntenpakkende keeper. Die ga je niet op 1 fout na een maandenlange blessure er weer uittieven.
Bruno Silva gepasseerd dus.quote:Lindgren terug in selectie
Amsterdam, 30 jan 2009
Rasmus Lindgren keert voor het duel zaterdagavond tegen sc Heerenveen terug in de wedstrijdselectie van Ajax. Jan Vertonghen mist het duel wegens een schorsing.
Lindgren ontbrak vorig weekeinde nog wegens een blessure. Ten opzichte van vorige week zondag maakt Evander Sno geen deel uit van de selectie. Hij werd voor de duur van een week disciplinair teruggezet naar Jong Ajax.
De volledige selectie van Ajax voor het thuisduel met sc Heerenveen, zaterdag 31 januari 20.45 uur, ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Oleguer
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Silva zal nog wel te geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruno Silva gepasseerd dus.
Lijkt me Stekelenburg - Van der Wiel - Wielaert - Vermaelen - Schilder - Gabri - Sulejmani - Lindgren - Suarez - Cvitanich - Emanuelson te worden.
Of eventueel Lindgren een linie naar achter, en Siem de Jong toch in de basis.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef Tvduijn het volgende:
Ik snap dat gezeur op Stekelenburg echt niet, hij heeft het laatste jaar uitstekend gekeeped en op een aantal momenten ajax op de been gehouden.
En dan heb ik nog niet over een aantal penalty's die hij gestopt heeft.
quote:Kijk daar eens wat er op de mat valt: de nieuwe Meersche Helden. Morgen te koop rond het stadion voor twee doekoe, kudo, pleuro of hoe je de Europese munteenheid ook wil noemen. Deze keer een lang interview met onze eerste doelman Maarten Stekelenburg. Opvallende uitspraken? Ook Maarten maakt bij penalty's gebruik van een boekje. “Als ik de statistieken moet geloven heb ik vorig seizoen elke penalty die we kregen tegengehouden. Ik hield er een paar tegen achter elkaar. Ik heb gebruik gemaakt van zo'n boekje: welke speler graag in welke hoek schiet. Bij Heracles-uit klopte dat. Bij AZ-uit stond dat El Hamdaoui in de rechterhoek van mij zou schieten. Waarom ik dan toch naar links dook, weet ik niet. Maar ik had 'm wel!”
Bron: Ajaxquote:Café Ajax Life opent de deuren
Ajaxsupporters kunnen vanaf zaterdagavond aanstaande, rondom de wedstrijd Ajax - sc Heerenveen, in een gezellige Amsterdamse sfeer borrelen in Café Ajax Life. Het café wordt één uur voor de wedstrijd geopend en blijft tot één uur na de wedstrijd toegankelijk voor publiek. Het café is gerealiseerd door de Supportersvereniging Ajax, Amsterdam ArenA, Vak 111 en AFC Ajax. Door dit initiatief kunnen stadionbezoekers de wedstrijd met elkaar voor- en nabespreken. Het café is voorlopig alleen bereikbaar voor supporters op de eerste ring Noord en Oost.
Het zijn iig altijd geniale wedstrijdenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
Raar eigenlijk dat het altijd over die wedstrijd en die tegen AZ gaat, terwijl je eigenlijk nooit iemand hoort over Huntelaar in de laatste minuut tegen PSV.
Dat scheelt iigquote:Heerenveen mist zieke Elm tegen Ajax
SC Heerenveen-coach Trond Sollied kan zaterdagavond niet over Viktor Elm beschikken. De Zweedse aanvaller is ziek en zal achterblijven in Friesland.
En weer de mits in gaan door alles te gaan zitten verschuiven omdat alleen Vertonghen er niet is. Ik zou zo spelen:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruno Silva gepasseerd dus.
Lijkt me Stekelenburg - Van der Wiel - Wielaert - Vermaelen - Schilder - Gabri - Sulejmani - Lindgren - Suarez - Cvitanich - Emanuelson te worden.
Of eventueel Lindgren een linie naar achter, en Siem de Jong toch in de basis.
Alderweireld zou ik persoonlijk vervangen door Oleguer, oa met de uefa-cup wedstrijden voor de deur...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
En weer de mits in gaan door alles te gaan zitten verschuiven omdat alleen Vertonghen er niet is. Ik zou zo spelen:
--------------------Stekelenburg------------------------
van der Wiel - Wielaert - Alderweireld - Vermaelen
----------Gabri-------------------Lindgren---------------
---------------------Sulejmani-----------------------------
Suarez------------Cvitanich --------------Emanuelson
Wie wil je er dan uithalen van daarvoor?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:09 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou Sulejmani altijd op de flank neerzetten, daar is hij verreweg het gevaarlijkst.
Gewoon De Jong op 10 plempen.
Urbyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie wil je er dan uithalen van daarvoor?
Urby.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie wil je er dan uithalen van daarvoor?
Zal best, maar ik denk toch echt dat Sulejmani beter op die positie tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie hebben niet in de gaten dat Urby aan een van zijn beste seizoenen bezig is?
Dat denk ik ook, maar zolang Aissati niet fit is Urby op 10. Daarna mag hij Isi het uitvechten met Urby. Je moet op elke positie de best mogelijke speler neerzetten naar mijn mening. Niet als iemand beter bezig is dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal best, maar ik denk toch echt dat Sulejmani beter op die positie tot zijn recht komt.
Sulejmani op 10 is pure kapitaalvernietiging.
Een Sulejmani in vorm op de vleugels schat ik een stuk hoger in dan Urby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |