Er gaan er vanhieruit al zowieso een heel aantal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:23 schreef Noshiba het volgende:
Oproep Ajax aan supporters
Amsterdam, 29 jan 2009
Ajax roept zijn supporters op om aanstaande donderdag niet af te reizen naar Rotterdam voor de wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax.
Het bekerduel vindt weliswaar plaats in stadion de Kuip, maar er zal slechts één tribunedeel geopend zijn voor het publiek. Daarom adviseert Ajax zijn supporters deze wedstrijd niet te bezoeken.

Waar kan je je druk om maken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
Ruilbeurs in 't home zaterdag?

Als ze maar dokken hoor, ik heb jaren geleden de hoop opgegeven dat mijn helden principes hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:09 schreef Houniet het volgende:
Rijkaard naar psv, laat me niet lachen zeg.

quote:Silva en Lindgren beschikbaar tegen Heerenveen
Ajax-trainer Marco van Basten kan komende zaterdag in de wedstrijd tegen sc Heerenveen weer een beroep doen op Bruno Silva en Rasmus Lindgren, zo meldt AT5.
Het tweetal moest de wedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen zondag nog laten schieten. Zowel Silva als Lindgren trainde donderdag echter gewoon weer mee met de A-selectie van de Amsterdammers.
Of Eyong Enoh inzetbaar is tegen Heerenveen, is daarentegen nog maar zeer de vraag. De Kameroener liep vorige week een spierverrekking in het bovenbeen op en moest hierdoor het treffen met FC Groningen aan zich voorbij laten gaan.
Aanvaller Dario Cvitanich keert tegen de Friezen terug van een schorsing.

Schitterendquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!

Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef Noshiba het volgende:
wat heeft sno gedaan dan? Dat heb ik even gemist!

Idd, wat een figuurquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten..

Briljantquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!

Fantastischquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!

Is het ook nog een duitse kakkerlakquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!

quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meneer Snomotion vond niet dat ie krachttraining nodig had, MvB vond van wel. Sno vertikte het toch, sja 1.1 miljoen Euro per jaar, daar ga je niet voor zweten..

Dat is wel INCLUSIEF winstpremies mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]

Luque Deja-vu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Echt, wat een enorme miskoop is dat zeg.

Echt hequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Echt, wat een enorme miskoop is dat zeg.

Zoals gezegd, die 1,1 klopt sowieso niet omdat daarbij nog een halfjaar Celtic inbegrepen zit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is wel INCLUSIEF winstpremies mag ik hopen.
Wat een salaris voor zo'n Snöe voetballer.

Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
MvB's persoonlijke keuze, net als Oleguer.. nuff said.

Als hij maar niet Ronald Koeman achterna gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.

Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marcoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Marco is nog niet zo goed op het gebied van scouting lijkt het.

Sja, dat was de topscorer van Argentinie, die gok had ik ook wel genomen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marco

Die had Van 'T Schip toch gescout?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Cvitanich kwam volgens mij ook op voorspraak van Marco

Vermaelen/Beerens was uit niet zo'n succes.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef navigator het volgende:
Ik zou wel graag Vermaelen op Beerens zien ipv Schilder. En dan W & W centraal Silva rechtsback.

Ik vraag me af waarom Cvitanich niet al lang weg gekaapt was door een topclub, het zou mij verbazen als dat door z'n lengte komt. Hoe lang hij is doet er toch niet zoveel toe, zo lang hij maar scoort of niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat was de topscorer van Argentinie, die gok had ik ook wel genomen..
Enoh kwam ook door MvB toch? dan staat het 2-2.

Vooralsnog kan hij me wel bekoren ja. Moest ff inkomen natuurlijk, maar wat ik gezien heb is wel positief. Hopen dat ie idd vast zij goaltjes mee kan pikken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Cvitanich niet al lang weg gekaapt was door een topclub, het zou mij verbazen als dat door z'n lengte komt. Hoe lang hij is doet er toch niet zoveel toe, zo lang hij maar scoort of niet?

Helaas waar ja. Er zullen vast nog wel ergens mensen met clubgevoel rondlopen, maar dat wordt steeds minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze maar dokken hoor, ik heb jaren geleden de hoop opgegeven dat mijn helden principes hebben.

Het is niet anders. Kluivert in een PSV shirt was toch ook :auquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Helaas waar ja. Er zullen vast nog wel ergens mensen met clubgevoel rondlopen, maar dat wordt steeds minder.

quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbal plaatjes FTW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |