Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:31 schreef Devvie het volgende:
Als iedereen nou even meehelpt.. dan ben ik zo klaar
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..quote:
Waarmeequote:Op woensdag 28 januari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..is niet moeilijk, maar kost teringveel tijd en moeite..
Autocatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Morguh! Wat moet die lelijke Kate WinSLET in dit topic?
Meer topiiiiicsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef reetveter het volgende:
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendinquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Oh, is het weer zo'n dag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendin
Open er een topic overquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!quote:
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opEn ik ben best wel vrolijk
. Maar dat verandert wel als ik straks door mijn broek scheur en niks meer weet tijdens mijn presentatie.
Dat zal je leren!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
quote:
Ik kon vandaag uitslapen maar er lijkt wel een vloek op mij te rustenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik om half 8quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
Welmakkelijk, v/d zomer mss.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.
zonde manquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:17 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Welmakkelijk, v/d zomer mss.
maar nu niet echt de oplossing als je je haar langer wil laten groeien, nu kan ik weer zo'n beetje overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KB, één van de jitze-angels is weer in tha house
quote:
Ja, zo neem ik altijd contact met ze op. En al die bad-guys maar denken dat ze gewoon een gezonde banaan eten. Maar stiekem is het een mobieltjequote:
Pff, dat is wel heel erg vroeg. Dan draai ik me nog een keertje omquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah stond ik om 5:30 op zodat ik voor de files op het werk was
Ik heb een OV-jaarkaart, ben 19 en moet nog succesvol wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah stond ik om 5:30 op zodat ik voor de files op het werk was
Blijf hopen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb een OV-jaarkaart, ben 19 en moet nog succesvol worden
Katy Perryquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo neem ik altijd contact met ze op. En al die bad-guys maar denken dat ze gewoon een gezonde banaan eten. Maar stiekem is het een mobieltje
Ik wist niet dat jij verlamd was?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Vast genoeg interesse hier in de SC voor: Verlamd meisje (19) zet maagdelijkheid te koop
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Vast genoeg interesse hier in de SC voor: Verlamd meisje (19) zet maagdelijkheid te koop
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar of ik maagd ben weet je wel?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!
Wil je een emmer? Slijmbalquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!
Hey, ik ben niet degene die haar tot 1 van mijn angels rekentquote:
Maar dat is ook geen slijmenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die haar tot 1 van mijn angels rekent
Dat is wel iets voor BPquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
corruptie cooruptie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Mensen die 'corruptie cooruptie!' roepen in dit topic.![]()
Vrouw verwondt zichzelf met politie dienstpistool
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
corruptie cooruptie! [ afbeelding ]
noobz0rz, nergens last van hier en zit al een tijdje op schoolquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, gisteren half in coma gevallen op de bank (hihi coma) en ik voel me nu echt niet lekker
Maar moet weer op huis aan
Goed!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, snoezepoesje?
Moet dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ook goedbehalve dat ik zo door de kou naar school moet
!
Buiten is het koud en mijn collega's zitten in een bespreking.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan ga je niet met je homies buiten chillen op het plein maar fokken
Je mag ook wel toegeven dat je de pauzes doorbrengt achter je computer of op de wc hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten is het koud en mijn collega's zitten in een bespreking.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh maar als ik het goed weet te plannen ben ik om 2 uur alweer uit
Neuh, soms gaan we ook darten oidquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag ook wel toegeven dat je de pauzes doorbrengt achter je computer of op de wc hoor.
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik ga nu maar beginnen met het plan!
Hopelijk tot half 3 ofzo!
Dan ben ik op weg naar de kroegquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik ga nu maar beginnen met het plan!
Hopelijk tot half 3 ofzo!
Een echte internet harem, how sweet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, mijn halve harem is weer aanwezig 14.gif
quote:Mannen die het meest seksueel actief waren in hun jongere jaren, bleken een verhoogde kans te hebben later in het leven kanker te krijgen. Het grootste 'gevaar' loopt een man wanneer hij vaak masturbeert.
Geef maar toe, je bent wel jaloersquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een echte internet harem, how sweet!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
Fok!kers hebben vaker prostaatkanker
[..]
Dan ben ik de sjaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent wel jaloers
Beter kijken, ze zijn inmiddels allemaal al weer weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, mijn halve harem is weer aanwezig 14.gif
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan ben ik de sjaak. En vooral mijn sjaak is dan de sjaak
Wat heb je tegen ze gezegd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter kijken, ze zijn inmiddels allemaal al weer weg.Toch vreemd dat ze ineens weg zijn ls jij komt
Geen gevaar voor mij gelukkig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwehehe zeker momenteel jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BWHAHA die ""betekent zeker dat je WEL heel veel rukt? TOCH? TOCH?
![]()
Pathology, die film? Die is baasquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid, Atlas of Pathology al binnen?
Toen ik een jaar of 15 was voegde zo'n chick me toe op msn en begon te strippenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe zeker momenteel jaen tijdens alle webcamsessies.
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 15 was voegde zo'n chick me toe op msn en begon te strippen
Alleen ze was helemaal verbrand aan dr gezicht en één borst, dus die mocht ik niet zien
Nou, die film vond ik tegenvallen. De scenes waarin het enkel om de geneeskunde ging vond ik wel interessant, maar de rest was puur slecht acteerwerk en sensatiezoekerij. De verhaallijn sloeg werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pathology, die film? Die is baasDie Lauren Lee Smith is overigens erg volblafbaar! Zei had kei geile scenes is Lie with Me.
Bwehehe ik vond dat juist wel leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, die film vond ik tegenvallen. De scenes waarin het enkel om de geneeskunde ging vond ik wel interessant, maar de rest was puur slecht acteerwerk en sensatiezoekerij. De verhaallijn sloeg werkelijk nergens op.
Waar gaat dat overquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik trouwens ook een meesterlijke film vond was Repo! The Genetic Opera.Die muziek is gewoon gaaf en ik vond Alexa Vega echt sterk in haar rol.
Joah, ik zat gisteren in de trein te lezen. De vrouw die naast me zat en half meekeek schrok toch even toen ik naar blz 221 keek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Zotheid, Atlas of Pathology al binnen?
Gewoon naar http://www.repo-opera.com/ gaan en dan de trailer bekijken.quote:
Heb je een e-reader? Of doe je dat op je iphone?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, ik zat gisteren in de trein te lezen. De vrouw die naast me zat en half meekeek schrok toch even toen ik naar blz 221 keek.
Macbook. Werkt prima.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je een e-reader? Of doe je dat op je iphone?
Ziet er opzich wel tof uit..maar musicals vind ik altijd een beetje vaag (Moulin Rouge bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon naar http://www.repo-opera.com/ gaan en dan de trailer bekijken.
Maar goed, je moet wel een beetje van musicals houden.
Ondernemersaftrek ensowquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef reetveter het volgende:
Black-outWat zijn de grootste voordelen van een v.o.f ten op zichte van een NV of BV om te kiezen
?
Wat kan dat kind wel? Mensen die beroemd zijn om het beroemd zijn. Wtf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ziet er opzich wel tof uit..maar musicals vind ik altijd een beetje vaag (Moulin Rouge bijvoorbeeld)
Oh, en Paris Hilton speelt erin, die kan totaal niet acteren toch?
De vof zelf is met betrekking tot haar winst niet belastingplichtig voor de vennootschapsbelasting of de inkomstenbelasting. Het resultaat van de vof wordt namelijk toegerekend aan de vennoten. Iedere vennoot is voor zijn winstaandeel zelf belastingplichtig voor of wel de inkomstenbelasting dan wel de vennootschapsbelastingquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:09 schreef reetveter het volgende:
Black-outWat zijn de grootste voordelen van een v.o.f ten op zichte van een NV of BV om te kiezen
?
Het is ook wel een beetje een vage film, maar ik vond de muziek erg gaaf en het verhaal is ook wel goed op zich.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ziet er opzich wel tof uit..maar musicals vind ik altijd een beetje vaag (Moulin Rouge bijvoorbeeld)
Oh, en Paris Hilton speelt erin, die kan totaal niet acteren toch?
Het scherm is er helaas te klein voor, anders zou dat inderdaad een mooie oplossing zijn. Maar dit werkt ook prima in de trein. Maar het is niet iets om continu te doen.quote:
Oh, dat colloquium doctum van mij wordt niks denk ik. Ik heb dat wiskundeboek besteld, en ik begrijp tot nu toe alleen de 1e twee pagina'squote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat kan dat kind wel? Mensen die beroemd zijn om het beroemd zijn. Wtf.
SPOILER: TeelbalkankerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je vriendin je niet helpen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, dat colloquium doctum van mij wordt niks denk ik. Ik heb dat wiskundeboek besteld, en ik begrijp tot nu toe alleen de 1e twee pagina's
HIER OOK!!! WAT EEN TOEVAL!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is - 1 graden hier..![]()
Ik dacht dat de ergste kou wel weg zou blijven.
/ Dijenkletserquote:
Die heb ik dit jaar nog niet gebruikt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
/ Dijenkletser
*snort handschoenen op.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:21 schreef reetveter het volgende:
0316Meisjj (1 week geleden) Toon Verbergen 0 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam Kheab sin an carnavall!!! lkkr op de kar stoan heb dr geak ful sin inn doeggies fijne carnaval iedreen!!!:P
Ja die kan me wel helpenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan je vriendin je niet helpen?
Of waarom doe je het niet zoals ik het doe? Duurt alleen een stuk langer.
Ik ook niet, maar ik heb hier ook geen fiets...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar nog niet gebruikt!
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja die kan me wel helpen
Maar 6 jaar vwo leren in een paar weken is niet echt....haalbaar
Ik heb al een HBO Bachelor, wil nu wel een keer naar de uni hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
Ga dan ook eerst nog hbo nursing doen! Ik ga dan ook naar de HvA, dan kunnen we samen projecten doen.En ondertussen naar PF luisteren.
Hihi.
Ben jij niet in de war met verzorgende 1 ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
Wat leer je nou allemaal bij verpleegkunde trouwens?
Moet je veel bejaarden wassen enzo? Dat hoor je altijd van iedereen
Zoiets ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..is niet moeilijk, maar kost teringveel tijd en moeite..
Dat ga ik volgend jaar pas doen. In september dus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef Florian_ het volgende:
Wat leer je nou allemaal bij verpleegkunde trouwens?
Moet je veel bejaarden wassen enzo? Dat hoor je altijd van iedereen
Hihi, ik heb ook last van iets wat nogal stijf is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb hier ook geen fiets...![]()
Beetje last van stijve vingers...
Marketing? Met verpleegkunde?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar pas doen. In september dus.
Nu doe ik nog marketing... Nouja, zo vaak ben ik niet aanwezig.
Dat bejaarden wassen zit er wel dik in.
Helaas mag ik geen stages lopen bij m'n pa.
[..]
Hihi, ik heb ook last van iets wat nogal stijf is.
Dat zeg je alleen maar omdat je niet met mij wil zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb al een HBO Bachelor, wil nu wel een keer naar de uni hoor
LEUGENS, m'n zusje doet niveau 2 en moet met stages ook ouderen wassen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met verzorgende 1 ?![]()
Als verpleegkundige zal je best bejaarden moeten wassen, maar dat zal niet de hoofdbezigheid zijn. Neem ik aan
Gisteren ging ik nog even kijken of je op de HHS was, maar helaasquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Zotheid het volgende:
Nu doe ik nog marketing... Nouja, zo vaak ben ik niet aanwezig.
Dat bejaarden wassen zit er wel dik in.
Hihi, ik heb ook last van iets wat nogal stijf is.
Oh ja, weet ik veel, zo erg ben ik niet thuis in die niveau's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
LEUGENS, m'n zusje doet niveau 2 en moet met stages ook ouderen wassen!
Maar inderdaad. HBO-V is meer leiding geven. En op de ambulance zitten.(na zoveel extra studies.
)
Ik doe nu nog marketing en communicatie maar volgend jaar ga ik verpleegkunde doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Marketing? Met verpleegkunde?
Welke vakken heb je nu & volgend jaar?
Gewoon op jailbaitgallery.com.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, waar zijn de jailbait plaatjes?
Ooh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doe nu nog marketing en communicatie maar volgend jaar ga ik verpleegkunde doen.
Zie hier: Jitzzzze aan het werk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje homo's, waar zijn de jailbait plaatjes?
Als ik jou had gezien had ik wel heul hard forrrrr-ieejj-vieejj-ieeejj geroepen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren ging ik nog even kijken of je op de HHS was, maar helaas![]()
Heerlijk bejaarden wassen.
Ik wou dat ik met je kon ruilen.
Dat was ook helemaal geen inkopper
Arts op de traumaheli.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel, zo erg ben ik niet thuis in die niveau's.![]()
Op de ambulance zitten lijkt me wel vet, maar ik haal sowieso verpleegkunde niet.
Jij herkent me toch nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik jou had gezien had ik wel heul hard forrrrr-ieejj-vieejj-ieeejj geroepen.
En ik heb last van een stijve nek,
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooh!
Ik denk de hele tijd dat je nu al in het 1e jaar van verpleegkunde zit
Marketing is tof hoor, dat doe ik ook nu
Hoezo niet? Je weet toch nog wel dat ik je hyves ging hacken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij herkent me toch niet![]()
Dan moet je je laten masseren
sssstquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zie hier: Jitzzzze aan het werk.
Ik ook, twee keer van achteren aangereden worden in 6 weken is niet goed voor jequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik jou had gezien had ik wel heul hard forrrrr-ieejj-vieejj-ieeejj geroepen.
En ik heb last van een stijve nek,
O ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je weet toch nog wel dat ik je hyves ging hacken?
Oh ja, ALLURE_, BT en KB melden!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je je laten masseren
Ook niet voor je auto, neem ik aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, twee keer van achteren aangereden worden in 6 weken is niet goed voor je
Ach, zolang ik in een leaseauto rij kan ik me daar echt niet druk om makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet voor je auto, neem ik aan.
Toch niet anaal he?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, twee keer van achteren aangereden worden in 6 weken is niet goed voor je
Wat dan? Dr staan maar 2 foto's op oid.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.
Shit
Ik heb jouw hyves ook gehackt![]()
En al helemaal niet als die ander schuldig is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang ik in een leaseauto rij kan ik me daar echt niet druk om maken
Ja, ik wilde eigenlijk al zeggen: er stond niet zoveel opquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Wat dan? Dr staan maar 2 foto's op oid.
Bumperkleversquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En al helemaal niet als die ander schuldig is.
Anonimiteit ftw!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk al zeggen: er stond niet zoveel op
Beide van toepassingquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bumperklevers![]()
Mensen die niet goed opletten in het verkeer
Ja, doei, ik heb genoeg foto's van jou gezien.quote:
Vangrail FTWquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beide van toepassing
En nee, niet op mij. Maar op die klapjosti's die bij mij achterop reden. Ik val alleen maar in slaap
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doei, ik heb genoeg foto's van jou gezien.
Moet ik ze hier plaatsen?quote:
Vraag maar aan 4ebe, die weet dat beter.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vraag maar aan 4ebe, die weet dat beter.
Ik weet het serieus niet.quote:
Nou inderdaad. Vanwege de vangrail kan ik het nog zelf komen vertellen hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vangrail FTW![]()
Met bumperklevers ga ik zo zachtjes mogelijk rijden.
Achterlijke...
Martijn, Den Haag, 20quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Wat is je naam, woonplaats en leeftijd
Ik ben dit weekend in Den Haag geweest, mooie stadquote:
Ik ben eigenlijk nog nooit in slaap gevallen achter het stuurquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Vanwege de vangrail kan ik het nog zelf komen vertellen hier
Had dat even gezegd, dan had je bij mij een glas rood kunnen drinken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in Den Haag geweest, mooie stad![]()
D'r is een hele winkel vol met rechtenboeken, en een hele grote selexyz
Alsof ik dat op het internet ga zetten.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niet heen surfen op mn werk?
Die lui moeten gewoon dood. Ik heb zin om zo'n ding in te bouwen dat als er iemand achterop rijdt zo kogel afschiet op de bestuurder. Of gewoon een ijzeren paal erachter hangen dat de bestuurde zo aan die paal geregen wordtquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beide van toepassing
En nee, niet op mij. Maar op die klapjosti's die bij mij achterop reden. Ik val alleen maar in slaap
Iets met een K en een O en een E een L en nog 3 letters?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof ik dat op het internet ga zetten.
K............
Heerlijk, cobie...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef BobbyB het volgende:
Zeg maar zoiets alleen dan van voren.
[ afbeelding ]
Ik ben al jaren niet op m'n hyves geweest. Ondertussen heb ik mijn smaak zeer weten te verfijnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef Florian_ het volgende:
Wel zéér matige muziek op je hyves ZH
Nee, fijn plaatje. Ik hoop maar dat het uit een film komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
[..]
Die lui moeten gewoon dood. Ik heb zin om zo'n ding in te bouwen dat als er iemand achterop rijdt zo kogel afschiet op de bestuurder. Of gewoon een ijzeren paal erachter hangen dat de bestuurde zo aan die paal geregen wordt![]()
Zeg maar zoiets alleen dan van voren.
[ afbeelding ]
En ik kwam een foto van KB en BT tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, dat userfoto's subforum is echt hilarisch
Wisten jullie bijvoorbeeld dat Koewam een negert is?
Final Destination 2 is die filmquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, fijn plaatje. Ik hoop maar dat het uit een film komt.![]()
En eigenlijk hoopte ik op een foto van een tienermeisje met grote tieten
Link?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik kwam een foto van KB en BT tegen.![]()
![]()
![]()
![]()
En nee niet samen, maar van beide één foto
Jouw vrienden staat op de FPquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Final Destination 2 is die filmDan eerst overleeft ze het, gaat die airbag af en word ze alsnog aan die paal geregen
![]()
En hoevaak moet ik het nog zeggen dat ik geen foto van mijn vriendin post.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Final Destination 2 is die filmDan eerst overleeft ze het, gaat die airbag af en word ze alsnog aan die paal geregen
![]()
Ik heb je toegevoegd als vriendjequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet op m'n hyves geweest. Ondertussen heb ik mijn smaak zeer weten te verfijnen.
Gaat ie weer.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga zelf maar zoeken![]()
Ha, na maanden dat zelf gehoord te hebben kan ik het nu zelf eens roepen
Ah, ik heb daar nog bij gestaan, dat ijsblokquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, dan had je bij mij een glas rood kunnen drinken.
Ik woon aan het plein. Bij dat ijsblok van Q music () in de buurt.
De Selexyz in Amsterdam is vele malen groter. Maar in Den Haag hebben we de Bagels & Beans in de Selexyz.
Jij mag het ook vragenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat ie weer.
[..]Heb je Allure inmiddels al gezien dan?
HOMOquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd als vriendje [ afbeelding ]
Klopt. Een foto in dit artikel: Celstraf vanwege leeftijdsverschil seksquote:
quote:
Helaas voor jou ben ik niet iemand die pics van FOK!kers opslaat, anders had ik je wel wat gePMed.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat item over een 19 jarige die haar maagdelijkheid verkooptquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Een foto in dit artikel: Celstraf vanwege leeftijdsverschil seks
[ afbeelding ]
Maar dat zijn mijn vrienden niet, vrouwelijke vorm daarvan is "vriendinnen"
Wat is dat toch met die twee achterlijke vingertjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Een foto in dit artikel: Celstraf vanwege leeftijdsverschil seks
[ afbeelding ]
Maar dat zijn mijn vrienden niet, vrouwelijke vorm daarvan is "vriendinnen"
Mijn vriendin is geen 19, niet verlamd en ook geen maagd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat item over een 19 jarige die haar maagdelijkheid verkoopt
Haha, geen idee. Het staat ontzettend dom, inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die twee achterlijke vingertjes. Ik breek ze nog een keer af.
Ook nog na al mijn hatelijke opmerkingen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet iemand die pics van FOK!kers opslaat, anders had ik je wel wat gePMed.
Als ik nou thius was kon je me bijna voelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, ik heb daar nog bij gestaan, dat ijsblok
Spannend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd als vriendje [ afbeelding ]
HA, ik heb net een foto van jou gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je hoopte dat het eerder zou zijndus hier ben ik
!
Heb je gespijbeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook nog na al mijn hatelijke opmerkingen?
Ah BT is er, ik ga weer aan het werk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Bohhh super, werd je de adem benomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HA, ik heb net een foto van jou gezien
Neequote:
Niet zo bitchen Bob, ik weet dat je van me houdt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah BT is er, ik ga weer aan het werk.
En verder? Ik wil een volledige voorstel-PM ontvangen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Cylon, good day to you as well Sir.
quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bohhh super, werd je de adem benomen?
Beetje slechte cijfers gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bijzonder goeden met jou Fasci?
Dan is het goedquote:
Ah joh, wat zijn cijfers, herkansingen zijn er genoeg tochquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje slechte cijfers gehaald. Maar het gaat wel goed
.
Mag ook wel, ik heb er hard voor getraindquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, het enige wat ik kon uitbrengen was
Dus het komt goed met onze weddenschap?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Mag ook wel, ik heb er hard voor getraind
Met als resultaat een heel lekker buikjequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
Ah joh, wat zijn cijfers, herkansingen zijn er genoeg toch!
Als het met jou maar goed gaat.
[..]
Ik heb ook een foto van jou gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus het komt goed met onze weddenschap?
quote:
Mag ik pics bt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het goed
[..]
[..]
Economie en balanslezen een 2,5quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Nu willen wij foto's van jou zien Jitzzzze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van jou gezien![]()
Fijne baan heb jij dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Krentenbol. is er weer, tijd om te stoppen met werken!
WOAR!?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu willen wij foto's van jou zien Jitzzzze.
Excuse me, jij doet hboquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Florian_ het volgende:
FAS IS DOM OLÉ OLÉ
Hoi jongens, daar ben ik weer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien als jullie heel lief voor mij zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Whehehehehe. Ik krijg vrij als Krentenbol post, staat in m'n contract.quote:
Niet met buik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Als jullie goed zoeken vinden jullie vanzelf pics van Bt. Mien god.
Nou, komt dat even goed uit, want dat zijn we altijd al!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien als jullie heel lief voor mij zijn
Dat is inderdaad niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Nou, is dat zo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou, komt dat even goed uit, want dat zijn we altijd al!
Ha ha.quote:
Hahaha die van onder de 60 kg, want dan welquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus het komt goed met onze weddenschap?
Doe eens niet zo wanhopigquote:
Hahaha foeiquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Economie en balanslezen een 2,5. Maar ik weet dat ik dat beter kan, ik moet me gewoon goed voorbereiden
.
Maar goed ik kom altijd wel op m'n pootjes terecht.
Inderdaad ja, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:45 schreef Fascination het volgende:
Ik heb tenminste een pic van BT haar snee gezien!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dat ik ze niet op sla, maar anders zou ik ze pm'en naar je
Ik ben meer van de girl next door.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens niet zo wanhopiggoogle op model en je krijgt stukken mooiere plaatjes.
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha die van onder de 50 kg, want dan wel!
KB heeft een fucking fotoboekquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo moeilijk
Pics van KB, jou en Allure_ zijn een stuk moeilijker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha foeien precies, onkruid vergaat niet
quote:
Dan google je op girl next doorquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben meer van de girl next door.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |