Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:31 schreef Devvie het volgende:
Als iedereen nou even meehelpt.. dan ben ik zo klaar
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..quote:
Waarmeequote:Op woensdag 28 januari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..is niet moeilijk, maar kost teringveel tijd en moeite..
Autocatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Morguh! Wat moet die lelijke Kate WinSLET in dit topic?
Meer topiiiiicsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef reetveter het volgende:
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendinquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Morguh! Wat moet die lelijke Kate WinSLET in dit topic?
Oh, is het weer zo'n dag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendin
Open er een topic overquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!quote:
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opEn ik ben best wel vrolijk
. Maar dat verandert wel als ik straks door mijn broek scheur en niks meer weet tijdens mijn presentatie.
Dat zal je leren!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
quote:
Ik kon vandaag uitslapen maar er lijkt wel een vloek op mij te rustenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik om half 8quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
Welmakkelijk, v/d zomer mss.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.
zonde manquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:17 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Welmakkelijk, v/d zomer mss.
maar nu niet echt de oplossing als je je haar langer wil laten groeien, nu kan ik weer zo'n beetje overnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KB, één van de jitze-angels is weer in tha house
quote:
Ja, zo neem ik altijd contact met ze op. En al die bad-guys maar denken dat ze gewoon een gezonde banaan eten. Maar stiekem is het een mobieltjequote:
Pff, dat is wel heel erg vroeg. Dan draai ik me nog een keertje omquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah stond ik om 5:30 op zodat ik voor de files op het werk was
Ik heb een OV-jaarkaart, ben 19 en moet nog succesvol wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah stond ik om 5:30 op zodat ik voor de files op het werk was
Blijf hopen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik heb een OV-jaarkaart, ben 19 en moet nog succesvol worden
Katy Perryquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo neem ik altijd contact met ze op. En al die bad-guys maar denken dat ze gewoon een gezonde banaan eten. Maar stiekem is het een mobieltje
Ik wist niet dat jij verlamd was?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Vast genoeg interesse hier in de SC voor: Verlamd meisje (19) zet maagdelijkheid te koop
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
Vast genoeg interesse hier in de SC voor: Verlamd meisje (19) zet maagdelijkheid te koop
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar of ik maagd ben weet je wel?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!
Wil je een emmer? Slijmbalquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo'n lief en onschuldig meisje als jij heeft vast nog geen seks gehad. Dat kan gewoon niet!
Hey, ik ben niet degene die haar tot 1 van mijn angels rekentquote:
Maar dat is ook geen slijmenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die haar tot 1 van mijn angels rekent
Dat is wel iets voor BPquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Krentenbol. het volgende:
corruptie cooruptie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Mensen die 'corruptie cooruptie!' roepen in dit topic.![]()
Vrouw verwondt zichzelf met politie dienstpistool
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
corruptie cooruptie! [ afbeelding ]
noobz0rz, nergens last van hier en zit al een tijdje op schoolquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, gisteren half in coma gevallen op de bank (hihi coma) en ik voel me nu echt niet lekker
Maar moet weer op huis aan
Goed!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe is het met jou, snoezepoesje?
Moet dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ook goedbehalve dat ik zo door de kou naar school moet
!
Buiten is het koud en mijn collega's zitten in een bespreking.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan ga je niet met je homies buiten chillen op het plein maar fokken
Je mag ook wel toegeven dat je de pauzes doorbrengt achter je computer of op de wc hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten is het koud en mijn collega's zitten in een bespreking.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh maar als ik het goed weet te plannen ben ik om 2 uur alweer uit
Neuh, soms gaan we ook darten oidquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag ook wel toegeven dat je de pauzes doorbrengt achter je computer of op de wc hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |