Kan nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:14 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat ze niet in aanmerking voor een Darwin Award kan komen.
* Netsplitter kruist z'n vingers....quote:
Ja, maar denk dat er verder ook niet veel meer zal gebeuren.. hoe kan die agent dit nou laten gebeuren, en dan nog wel door een vrouw..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
Erger is dat ze het wapen van de agent te pakken kon krijgen. Die agent gaat me toch een partij op zn flikker krijgen, en terecht!
Misschien juist ómdat het een vrouw was ?? !!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:25 schreef Yacht het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat er verder ook niet veel meer zal gebeuren.. hoe kan die agent dit nou laten gebeuren, en dan nog wel door een vrouw..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
Erger is dat ze het wapen van de agent te pakken kon krijgen. Die agent gaat me toch een partij op zn flikker krijgen, en terecht!
'employee of the month'quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:46 schreef EricT het volgende:
[..]
Hij wordt in ieder geval uitgelachen in de koffiekamer
Spitsnieuws.quote:Schietende dievegge ex-agente
De 35-jarige dievegge die maandagavond in een supermarkt in Den Bosch een schotwond opliep nadat ze het vuurwapen van een politieagent afpakte, wist precies hoe ze dat moest doen. De politie komt tot die conclusie omdat de vrouw in het verleden hoofdagente is geweest bij de politie Brabant-Noord.
Het vuurwapen zat goed opgeborgen in de holster, benadrukt een woordvoerster.
Het schot werd gelost in een afgescheiden deel van de supermarkt nadat de vrouw was aangehouden. Dat gebeurde buiten het zicht van andere bezoekers.
De 35-jarige vrouw ligt ernstig gewond op de afdeling intensieve zorg van het ziekenhuis. De rijksrecherche onderzoekt het incident.
Van hoofd agente naar dievegge? Ik heb geen enkel vertrouwen in dat onderzoekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef RAVW het volgende:
Het schot werd gelost in een afgescheiden deel van de supermarkt nadat de vrouw was aangehouden. Dat gebeurde buiten het zicht van andere bezoekers.
mmm dit zet me wel aan het denken ....klopt het verhaal wel helemaal of is er toch iets anders gebeurd ... ook al omdat ze EX hoofd agente was.
Misschien een EX collega die haar aanhield die ze in tijden van haar dienst op het matje wilde hebben...
Ik wacht wel even het onderzoek af
dat is ook zo het is een en al corrupt wat er hier in Nederland gebeurd .. zo lang je alles blijft betalen en alles goed vind heb je ene goed leven maar zeg er eens wat van dan ga je door een hel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef charleen het volgende:
[..]
Van hoofd agente naar dievegge? Ik heb geen enkel vertrouwen in dat onderzoek. Maar ik heb ook een zwager die bij de politie werkt en echt de meest ranzige verhalen weet te vertellen over hoe corrupt het er aan toe gaat (tot aan afrekeningen op de snelweg aan toe
).
daarentegen schrijf je "vind ik" dan wel gewoon zonder t.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Megumi het volgende:
De info in het artikel in de OP zegt te weinig om maar wat ook er over te zeggen. En ook dan maar weinig nieuwswaarde vindt ik.
wauw ben eigenlijk stiekem wel benieuwd naar je verhaal...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is ook zo het is een en al corrupt wat er hier in Nederland gebeurd .. zo lang je alles blijft betalen en alles goed vind heb je ene goed leven maar zeg er eens wat van dan ga je door een hel.
Ik ben daar een van ........
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef charleen het volgende:
[..]
Van hoofd agente naar dievegge? Ik heb geen enkel vertrouwen in dat onderzoek. Maar ik heb ook een zwager die bij de politie werkt en echt de meest ranzige verhalen weet te vertellen over hoe corrupt het er aan toe gaat (tot aan afrekeningen op de snelweg aan toe
).
Klopt, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is ook zo het is een en al corrupt wat er hier in Nederland gebeurd .. zo lang je alles blijft betalen en alles goed vind heb je ene goed leven maar zeg er eens wat van dan ga je door een hel.
Ik ben daar een van ........
Nee hoor, lees dat nieuws bericht boven jou post maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef sp3c het volgende:
mevrouw is helder genoeg om al haar vakkennis aan te wenden om dat pistool uit die holster te goochelen en vervolgens schiet ze per ongeluk zichzelf overhoop???
zelfmoord of klopt dit verhaal ergens niet?
something's fishy!
ooit eens verhaal gaan halen bij iemand met alleen woorden en van af die tijd zijn er instanties die mij een stempel hebben gegeven die niet juist is ..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef charleen het volgende:
[..]
wauw ben eigenlijk stiekem wel benieuwd naar je verhaal...
Dat zuigt écht, man. Voor zoiets zou ik nou dus wél Peterrrrrr de Vries inschakelen ofzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
ooit eens verhaal gaan halen bij iemand met alleen woorden en van af die tijd zijn er instanties die mij een stempel hebben gegeven die niet juist is ..
maar ik wordt er wel al 14 jaar door benadeelt .. zelf ook nadat ik gelijk heb gehad via de rechter , maar niets en ook totaal niets helpt meer.
Al met al heeft dat mij al 5 jaar een burn out gekost en een zware hernia ... maar iets van een schade vergoeding of van vooruit gang zien .. not...
Dus je kan beter je mond houden tegen mensen die denken dat ze het gemaakt hebben hier in de maatschappij want zo niet dan kan je gewoon je leven afschrijven ..
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef charleen het volgende:
[..]
Dat zuigt écht, man. Voor zoiets zou ik nou dus wél Peterrrrrr de Vries inschakelen ofzo. Die kan zich in zulke dingen wel vastbijten om nooit meer los te laten.
Mijn vriend kan zn mond nooit houden en is daarmee meerdere keren in de problemen gekomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
ooit eens verhaal gaan halen bij iemand met alleen woorden en van af die tijd zijn er instanties die mij een stempel hebben gegeven die niet juist is ..
maar ik word er wel al 14 jaar door benadeelt .. zelf ook nadat ik gelijk heb gehad via de rechter , maar niets en ook totaal niets helpt meer.
Al met al heeft dat mij al 5 jaar een burn out gekost en een zware hernia ... maar iets van een schade vergoeding of van vooruit gang zien .. not...
Dus je kan beter je mond houden tegen mensen die denken dat ze het gemaakt hebben hier in de maatschappij want zo niet dan kan je gewoon je leven afschrijven ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |