abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65444653
http://www.nu.nl/algemeen(...)vuurwapen-agent.html

DEN BOSCH - Een 35-jarige vrouw uit Den Bosch heeft zichzelf maandagavond verwond met een vuurwapen van een politieagent. De vrouw was in een supermarkt aan de Gruttostraat aangehouden op verdenking van winkeldiefstal. Dat meldde de politie.

De agenten wilden de vrouw meenemen naar het bureau. Zij wist echter een politiewapen te bemachtigen en zichzelf daarmee ernstig te verwonden.

Hoe ze dat deed is niet bekend gemaakt. Ze is overgebracht naar een ziekenhuis.

----

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 januari 2009 @ 08:14:49 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65444657
Jammer dat ze niet in aanmerking voor een Darwin Award kan komen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65444671
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:14 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat ze niet in aanmerking voor een Darwin Award kan komen.
Kan nog.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 januari 2009 @ 08:18:25 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65444693
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kan nog.
* Netsplitter kruist z'n vingers....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65444696
Erger is dat ze het wapen van de agent te pakken kon krijgen. Die agent gaat me toch een partij op zn flikker krijgen, en terecht!
pi_65444760
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:
Erger is dat ze het wapen van de agent te pakken kon krijgen. Die agent gaat me toch een partij op zn flikker krijgen, en terecht!
Ja, maar denk dat er verder ook niet veel meer zal gebeuren.. hoe kan die agent dit nou laten gebeuren, en dan nog wel door een vrouw..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:43:42 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_65444985
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:25 schreef Yacht het volgende:

[..]

Ja, maar denk dat er verder ook niet veel meer zal gebeuren.. hoe kan die agent dit nou laten gebeuren, en dan nog wel door een vrouw..
Misschien juist ómdat het een vrouw was ?? !!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_65445024
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:18 schreef Repeat het volgende:

Hij wordt in ieder geval uitgelachen in de koffiekamer
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:43:01 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65446096
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:46 schreef EricT het volgende:

[..]

Hij wordt in ieder geval uitgelachen in de koffiekamer
'employee of the month'
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 13:11:05 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65452363
als je komende weken ergens een agent tegenkomt met een toeter in zijn holster dan weet je iig wie het is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65455566
quote:
Schietende dievegge ex-agente

De 35-jarige dievegge die maandagavond in een supermarkt in Den Bosch een schotwond opliep nadat ze het vuurwapen van een politieagent afpakte, wist precies hoe ze dat moest doen. De politie komt tot die conclusie omdat de vrouw in het verleden hoofdagente is geweest bij de politie Brabant-Noord.

Het vuurwapen zat goed opgeborgen in de holster, benadrukt een woordvoerster.

Het schot werd gelost in een afgescheiden deel van de supermarkt nadat de vrouw was aangehouden. Dat gebeurde buiten het zicht van andere bezoekers.

De 35-jarige vrouw ligt ernstig gewond op de afdeling intensieve zorg van het ziekenhuis. De rijksrecherche onderzoekt het incident.
Spitsnieuws.
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 14:37:56 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65455665
mevrouw is helder genoeg om al haar vakkennis aan te wenden om dat pistool uit die holster te goochelen en vervolgens schiet ze per ongeluk zichzelf overhoop???

zelfmoord of klopt dit verhaal ergens niet?

something's fishy!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:40:31 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65455774
Het schot werd gelost in een afgescheiden deel van de supermarkt nadat de vrouw was aangehouden. Dat gebeurde buiten het zicht van andere bezoekers.

mmm dit zet me wel aan het denken ....klopt het verhaal wel helemaal of is er toch iets anders gebeurd ... ook al omdat ze EX hoofd agente was.
Misschien een EX collega die haar aanhield die ze in tijden van haar dienst op het matje wilde hebben...
Ik wacht wel even het onderzoek af
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:25:42 #14
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65459710
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef RAVW het volgende:

mmm dit zet me wel aan het denken ....klopt het verhaal wel helemaal of is er toch iets anders gebeurd ... ook al omdat ze EX hoofd agente was.
Misschien een EX collega die haar aanhield die ze in tijden van haar dienst op het matje wilde hebben...
Ik wacht wel even het onderzoek af
Van hoofd agente naar dievegge? Ik heb geen enkel vertrouwen in dat onderzoek . Maar ik heb ook een zwager die bij de politie werkt en echt de meest ranzige verhalen weet te vertellen over hoe corrupt het er aan toe gaat (tot aan afrekeningen op de snelweg aan toe ).
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:39:14 #15
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65460222
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef charleen het volgende:

[..]

Van hoofd agente naar dievegge? Ik heb geen enkel vertrouwen in dat onderzoek . Maar ik heb ook een zwager die bij de politie werkt en echt de meest ranzige verhalen weet te vertellen over hoe corrupt het er aan toe gaat (tot aan afrekeningen op de snelweg aan toe ).
dat is ook zo het is een en al corrupt wat er hier in Nederland gebeurd .. zo lang je alles blijft betalen en alles goed vind heb je ene goed leven maar zeg er eens wat van dan ga je door een hel.
Ik ben daar een van ........
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:42:15 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65460341
De info in het artikel in de OP zegt te weinig om maar wat ook er over te zeggen. En ook dan maar weinig nieuwswaarde vindt ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:51:17 #17
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65460691
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:42 schreef Megumi het volgende:
De info in het artikel in de OP zegt te weinig om maar wat ook er over te zeggen. En ook dan maar weinig nieuwswaarde vindt ik.
daarentegen schrijf je "vind ik" dan wel gewoon zonder t.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:52:06 #18
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65460723
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat is ook zo het is een en al corrupt wat er hier in Nederland gebeurd .. zo lang je alles blijft betalen en alles goed vind heb je ene goed leven maar zeg er eens wat van dan ga je door een hel.
wauw ben eigenlijk stiekem wel benieuwd naar je verhaal...
pi_65460876
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:25 schreef charleen het volgende:

[..]

Dat geloof ik
pi_65460923
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

Klopt, jammer genoeg.
pi_65460926
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef sp3c het volgende:
mevrouw is helder genoeg om al haar vakkennis aan te wenden om dat pistool uit die holster te goochelen en vervolgens schiet ze per ongeluk zichzelf overhoop???

zelfmoord of klopt dit verhaal ergens niet?

something's fishy!
Nee hoor, lees dat nieuws bericht boven jou post maar.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:59:26 #22
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65461042
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef charleen het volgende:

[..]

wauw ben eigenlijk stiekem wel benieuwd naar je verhaal...
ooit eens verhaal gaan halen bij iemand met alleen woorden en van af die tijd zijn er instanties die mij een stempel hebben gegeven die niet juist is ..
maar ik word er wel al 14 jaar door benadeelt .. zelf ook nadat ik gelijk heb gehad via de rechter , maar niets en ook totaal niets helpt meer.

Al met al heeft dat mij al 5 jaar een burn out gekost en een zware hernia ... maar iets van een schade vergoeding of van vooruit gang zien .. not...

Dus je kan beter je mond houden tegen mensen die denken dat ze het gemaakt hebben hier in de maatschappij want zo niet dan kan je gewoon je leven afschrijven ..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:01:55 #23
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65461133
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

ooit eens verhaal gaan halen bij iemand met alleen woorden en van af die tijd zijn er instanties die mij een stempel hebben gegeven die niet juist is ..
maar ik wordt er wel al 14 jaar door benadeelt .. zelf ook nadat ik gelijk heb gehad via de rechter , maar niets en ook totaal niets helpt meer.

Al met al heeft dat mij al 5 jaar een burn out gekost en een zware hernia ... maar iets van een schade vergoeding of van vooruit gang zien .. not...

Dus je kan beter je mond houden tegen mensen die denken dat ze het gemaakt hebben hier in de maatschappij want zo niet dan kan je gewoon je leven afschrijven ..
Dat zuigt écht, man. Voor zoiets zou ik nou dus wél Peterrrrrr de Vries inschakelen ofzo . Die kan zich in zulke dingen wel vastbijten om nooit meer los te laten.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:05:31 #24
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65461262
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef charleen het volgende:

[..]

Dat zuigt écht, man. Voor zoiets zou ik nou dus wél Peterrrrrr de Vries inschakelen ofzo . Die kan zich in zulke dingen wel vastbijten om nooit meer los te laten.

SP , Peter R de Vries , Rijden de rechter , Willibrord F, en nog meer van dat soort instanties aan geschreven ..... en daar krijg nooit meer iets van te horen ...

Zelf de SP heeft de problematiek aangekaart in de kamer maar dat is ook verworpen .. want je weet ook hoe de gemiddelde zittende kamer lid denkt over de SP ..
Er zijn met mee heel veel mensen die hier door de dupe zijn alleen ja met een stempel kom je niet ver he ..

Nu weer ontopic ...
pi_65462115
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar ik word er wel al 14 jaar door benadeelt .. zelf ook nadat ik gelijk heb gehad via de rechter , maar niets en ook totaal niets helpt meer.

Mijn vriend kan zn mond nooit houden en is daarmee meerdere keren in de problemen gekomen.
Hij is er zelfs zn baan door kwijt geraakt, hij had gelijk maar dat kun je tegen sommige mensen beter niet zeggen. Ze hebben er alles aangedaan om hem te ontslaan en het is ze nog gelukt ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 27-01-2009 17:37:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')