Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:31 schreef Devvie het volgende:
Als iedereen nou even meehelpt.. dan ben ik zo klaar
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..quote:
Waarmeequote:Op woensdag 28 januari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huisje maken.. met kozijnen en deuren en binnenwanden enzo..is niet moeilijk, maar kost teringveel tijd en moeite..
Autocatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Morguh! Wat moet die lelijke Kate WinSLET in dit topic?
Meer topiiiiicsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef reetveter het volgende:
Open er een topic over, DAT zal haar leren, de slet!
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendinquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Morguh! Wat moet die lelijke Kate WinSLET in dit topic?
Oh, is het weer zo'n dag?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze is 100 keer mooier dan jouw vriendin
Open er een topic overquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!quote:
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:07 schreef CylonNL het volgende:
Waarom doet de kapper je haar toch altijd anders ondanks je aanwijzingen..
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook voor het eerst zo vroeg opEn ik ben best wel vrolijk
. Maar dat verandert wel als ik straks door mijn broek scheur en niks meer weet tijdens mijn presentatie.
Dat zal je leren!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, ik vrees van wel. Ben echt mega chagrijnig door 10 dagen niet uitslapen, alleen maar werken, auto's krabben, auto's in de vangrail parkeren en het is koud buiten en de koffie is vies!
quote:
Ik kon vandaag uitslapen maar er lijkt wel een vloek op mij te rustenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ik om half 8quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik sta nu om half 7 op, en dat is echt laat voor mijn doen
Welmakkelijk, v/d zomer mss.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet meer naar kappers, gewoon tondeuze erover heen maaien.
zonde manquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:17 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Welmakkelijk, v/d zomer mss.
maar nu niet echt de oplossing als je je haar langer wil laten groeien, nu kan ik weer zo'n beetje overnieuw beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |