Whehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef on_air het volgende:
Ik ben een onderwatervliegtuigje.
Dan weet je vast ook niet wat Eric Corton al heeft ingesproken. Ooit de Super De Boer radio- en TV-reclames weleens gehoord? Die spreekt 'ie ook in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik herken haar stem niet zo in die jingles. Heb er al zooovaak bewust naar geluisterd, maar nee
.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik herken haar stem niet zo in die jingles. Heb er al zooovaak bewust naar geluisterd, maar nee
.
Maar die herken je makkelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook niet wat Eric Corton al heeft ingesproken. Ooit de Super De Boer radio- en TV-reclames weleens gehoord? Die spreekt 'ie ook in.
Een drempelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef on_air het volgende:
En weet je wat ik zie als ik gedronken heb.
Die herkende ik meteenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook niet wat Eric Corton al heeft ingesproken. Ooit de Super De Boer radio- en TV-reclames weleens gehoord? Die spreekt 'ie ook in.
Ik word niet koud van haar en ook niet warm.quote:
Warm en koud dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word niet koud van haar en ook niet warm.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Katy Perry of Pink.
Dat doe ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Post dan ook in het topicWerkt goed hoor
De temperatuur zal nu wel omhoog gaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Katy Perry .
Goed plan !quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:44 schreef Piles het volgende:
Post dan ook in het topicWerkt goed hoor
In haar goede tijd. Toen was 't een lekker wijf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef on_air het volgende:
Dit was het toen toch wel:
[ afbeelding ]
Vette blog spot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In haar goede tijd. Toen was 't een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Agreequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We worden altijd blij als jij erbij bent
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We worden altijd blij als jij erbij bent
quote:
OMG, die is slecht gephotoshopt!quote:
Nu kan ze ook wel weer vind ik eigenlijk. Tissues bij de hand als de clip op tv komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In haar goede tijd. Toen was 't een lekker wijf.
[ afbeelding ]
Die draaide Rudy een paar weken geleden alquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef LeonH het volgende:
na het nieuws de nieuwe Killers?
Zou dan eindelijk Spaceman d'r op komen?
Hij is zelfs al vaker gedraaid op 3FM hoor, zie http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6011quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef LeonH het volgende:
Jep. De clip al gezien?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:59 schreef LeonH het volgende:
Iew Michiel...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nu kan ze ook wel weer vind ik eigenlijk. Tissues bij de hand als de clip op tv komt
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nu kan ze ook wel weer vind ik eigenlijk. Tissues bij de hand als de clip op tv komt
Ja die is zoquote:
Durf je je vrouw niet meer aan te kijken na de bevalling , foeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
van die foto krijgt michiel hem niet meer omhoogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ho, het is maar goed dat Britney dit niet hoort, Britney + paraplu =+
je zal het wel druk hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zeg hier de laatste tijd eigenlijk ook te weinig..
Jij bent moeilijk te vinden op Twitter zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Mooi bruggetje van Hot 'n Cold naar Mars
Nu heb ik twitter, ga ik m twitteren ook hoor
Volgens mij was de geluidskwaliteit vroeger zelfs nog beter. Toen was 't 64kbps audio.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een bagger kwaliteit zeg, het geluid onder de webcam... wanneer schakelen ze die webcam eens omhoog...
Schroef jij die kwaliteit tijdens je stage eens omhoogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij was de geluidskwaliteit vroeger zelfs nog beter. Toen was 't 64kbps audio.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
psssttt.... [3FM #1209] Stemmen in je hoofd, stemmen op 3FM. Overal!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, is Peter (www.twitter.com/inthewebnl) iemand van hier?
Edit: never mind!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, sorry!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
psssttt.... [3FM #1209] Stemmen in je hoofd, stemmen op 3FM. Overal!
Neem dan een logischer naamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
psssttt.... [3FM #1209] Stemmen in je hoofd, stemmen op 3FM. Overal!
Dan vraag ik mij af wie Djurre79 isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wie Djurre79 is
vind hem de mindere van de plaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
Als ik die reacties op metmichiel.nl bekijk lijkt het wel alsof dit een vettere hit gaat worden dan Human
Ik kan niks beloven, aangezien dat volgens mij onder een andere afdeling valt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schroef jij die kwaliteit tijdens je stage eens omhoog
En je was toch niet serieus he...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij bent moeilijk te vinden op Twitter zeg
En terecht ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
Als ik die reacties op metmichiel.nl bekijk lijkt het wel alsof dit een vettere hit gaat worden dan Human
Neem dan een logischer naamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ontken alles, iedere betrokkenheid
http://twitter.com/invitations/find_on_twitterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En je was toch niet serieus he...
Hoe kun je trouwens mensen zoeken op twitter?
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdelingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, aangezien dat volgens mij onder een andere afdeling valt.
En zo is het!quote:
Ja, net aan de andere kant van de muur in het eindregiehok, in de hoek bij de studiodeur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdeling
Maar hebben ze nou de tv regie verplaatst naar dat hok bij de eindregie?
Ik weet niet beter of het heeft daar altijd al gezeten. 't zit er in ieder geval al zeker een jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdeling
Maar hebben ze nou de tv regie verplaatst naar dat hok bij de eindregie?
Mensen die protecten snap ik niet echt , microbloggen in geheimquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Trouwens... volgens mij als je je twitter op 'protected' zet ontvangen mensen die jou niet followen ook geen @ berichten
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, net aan de andere kant van de muur in het eindregiehok, in de hoek bij de studiodeur.
Het zat volgens mij eerst in de internetredactie-ruimte, maar dat was wat onhandig. Het is volgens mij een keer tijdens Lowlands oid verhuisd naar de eindregie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet niet beter of het heeft daar altijd al gezeten. 't zit er in ieder geval al zeker een jaar.
1000 kilo aan kabelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...Het resultaat
[ afbeelding ]
Dat verband is nooit bewezen, aangezien het plafond pas maanden later is ingestort.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...Het resultaat
[ afbeelding ]
Die groene kabels, ja die heb ik getrokkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zat volgens mij eerst in de internetredactie-ruimte, maar dat was wat onhandig. Het is volgens mij een keer tijdens Lowlands oid verhuisd naar de eindregie.
Thanx Roel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/invitations/find_on_twitter
Ik zou zeggen, probeer t uit op mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Trouwens... volgens mij als je je twitter op 'protected' zet ontvangen mensen die jou niet followen ook geen @ berichten
quote:Giel Beelen undercover in X Factor
3FM-dj Giel Beelen heeft meegedaan aan de audities van het RTL-programma ‘X Factor’. Dat onthulde de radiomaker dinsdag in ‘De Wereld Draait Door’. Beelen heeft undercover mee gedaan aan X Factor om niet direct herkend te worden door de jury van de talentenjacht. Halverwege zijn auditie voor Gordon, Angela Groothuizen, Stacey Rookhuizen en Eric van Tijn, werd de dj herkend. En is hij door met zijn zangtalent?
Nee, de undercoveractie van Giel Beelen eindigde al in de voorronde. Het was ook niet zijn bedoeling om mee te strijden om een platencontract, hij wilde alleen zien hoe ver hij kon komen met een vermomming. De uitzending van X Factor met een verklede Giel Beelen is vrijdag 30 januari 2009 te zien van 20:00 tot 21:30 uur op RTL 4.
meer lol aan gehad dan milowquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! maar dan echtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Roel!!
kHeb je hulp nodig! We hebben op een forum waar ik veel kom een mooie-mannen-en-vrouwen-topic, ennuh, jij weet soms best mooie dames tevoorschijn te toveren. Heb jij iets leuks van een meid met een wat klassieke uitstraling? Liefst donker haar en ogen om in te verzuipen?
Thanx!
dit kan nietquote:
Je camera al besteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit kan niet
wij die het eens zijn.... The day the earth stood still ..
Ik twijfel nog steeds tussen de Panasonic LX3/Leica DLux4 en de Canon G10. Ik neig naar de eerste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je camera al besteld
ik heb deze besteld , wordt komende week geleverd
Panasonic DMC FX35 Digital Camera - Black New
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! maar dan echt
Anderen mogen ook suggesties doen trouwens.
quote:Echt waar, wat vinden jullie zo leuk aan die kleine van GilmoreGirls? Niet genoeg vrouw voor me...
Moonlight is genieten, ik vind ze beiden best prettig om naar te kijken... al heb ik erg aan die meid moeten wennen!
Ik ben ff aan t kijken naar mijn posts in een lekkere mannen en vrouwen topic op een ander forum, maar ik heb te veel lustopwekkende foto's geplaatst om ze allemaal hier te plaatsen
Nouja, toch kleine selectie...
Sara Kroos :loveeyes:
Owja, haar vind ik in die cowboy/girlserie dus gewoon echt géíl!
In supernatural heeft deze kerel zooo'n leuke rol! En hij is lekker :mrgreen:
de eerste doet mij meer dan de 2dequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op sommige pics is Angelina nogal om op te eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had iemand in mn topic die dr een aanbood , even kijken wat die er voor wil , een 7.2 mp..leuk ding opzichquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je camera al besteld
ik heb deze besteld , wordt komende week geleverd
Panasonic DMC FX35 Digital Camera - Black New
Heb je Wanted gezien? Daar heeft ze ook ietsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op sommige pics is Angelina nogal om op te eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let op je zoom 7x is lekkerder dan 3x zoomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had iemand in mn topic die dr een aanbood , even kijken wat die er voor wil , een 7.2 mp..leuk ding opzich
Bij mij eerder andersom.... Maar hm, ben niet weg van angelina... zeker niet met dat korte haar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste doet mij meer dan de 2de
En 3x optische zoom is weer beter dan 7x digitale zoom natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
let op je zoom 7x is lekkerder dan 3x zoom
dat altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doh , heb het ook over 7x optische zoomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En 3x optische zoom is weer beter dan 7x digitale zoom natuurlijk
Maar ik hoop dat je dat wel snapt
die camera die hij gezien heeft heeft een brede kijk voor een compacte camera, dus veel omgeving.quote:
Doutzenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onze eigen Doutzen gaat ook een klassieker worden.
[ afbeelding ]
Geen donker haar, I know
Als je voordat wil, heb je dus geen tig keer zoom nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die camera die hij gezien heeft heeft een brede kijk voor een compacte camera, dus veel omgeving.
Why are you wearing that stupid man-suit?quote:
Daarom heb ik ook de Panasonic DMC FX35 besteld , 4x optisch en 24 mm, voor om altijd bij mij te hebben, was erg goedkoop in de uk. 135 pond + 9 pond verzekerd verzendenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je voordat wil, heb je dus geen tig keer zoom nodig.
Die LX3 gaat vanaf 24 tot 60mm. Vooral die 24mm (redelijk uniek voor compact camera's; meeste beginnen bij 28mm) biedt ook weer nieuwe mogelijkheden/perspectieven.
Hee, ik weet niet wat Jimbo weet van cams! Je zou er maar mee thuis komen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doh , heb het ook over 7x optische zoom
Uhm, je reageert op jezelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de Panasonic DMC FX35 besteld , 4x optisch en 24 mm, voor om altijd bij mij te hebben
doe je niet zo snel met spiegelreflex + 70-200 + batterypack
Nou, ik weet wel wat dingen om met haar te doen. De plaatselijke boeken top-10 doornemen enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
@ Roel: Jaaaa, Doutzen is op een bepaalde manier heeeel yummie! (maar ik zou t er toch niet op kunnen, haha)
Nee, daar heb ik dus ook niks mee....quote:
Is dat allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel wat dingen om met haar te doen. De plaatselijke boeken top-10 doornemen enzo.
quote:We're sorry...
... but your query looks similar to automated requests from a computer virus or spyware application. To protect our users, we can't process your request right now.
We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, if you suspect that your computer or network has been infected, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your systems are free of viruses and other spurious software.
If you're continually receiving this error, you may be able to resolve the problem by deleting your Google cookie and revisiting Google. For browser-specific instructions, please consult your browser's online support center.
If your entire network is affected, more information is available in the Google Web Search Help Center.
We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
Ik heb ondertussen de PSB-remix van Mgmt - Kids nog maar eens opgezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijdmachinenet al Day 'n Night
Wij missen jou ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis jullie wel hoor, slap kletsen tijdens Met Michiel bijvoorbeeld....
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
je kan natuurlijk gewoon daar vandaan mee slap lullenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Past dit nummer uitstekend bijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Ja ze zijn weg! Met Michiel kan aan over den speakers. Nu eerst afwassen!
Ritme op MM afstellen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Met Internet is alles dichtbij, maar met een compleet ander ritme en wijze van wonen en leven lijkt alles toch zo ver weg...
Ik moet nog echt heel erg wennen niet alleen in huis te zijn.
Wat een dotjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
de bruinige is the Hoff en de zwarte is the Fonz![]()
Sweetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of ik wat foto's heb.... Maar ik moet nog wat uitzoeken enzo...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Richard, kan je niet op je weblog wat van je omgeving laten zien , werk , wonen , kroeg , qua fotos
Gewoon de raw pics online mikkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat foto's heb.... Maar ik moet nog wat uitzoeken enzo...
www.kazoo.nlquote:
5 weekiesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Elies: ze zijn cuttte! Hoe oud zijn ze?
hihi ik las dit net pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hee, ik weet niet wat Jimbo weet van cams! Je zou er maar mee thuis komen...
@ Roel: Jaaaa, Doutzen is op een bepaalde manier heeeel yummie! (maar ik zou t er toch niet op kunnen, haha)
Owquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik las dit net paslief van je bedoeld maar ik werk met die dingen voor mn werk
dus dat is geen probleem
ohja en toffe ratjes
ze zitten al in de bakquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sweeeet... wanneer ga je ze aan je grote kerels voorstellen?
Die is inderdaad erg mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
The Stood up for love. Puike request! Ik hoop op de akoestische versie
Yes! het is 'mquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi
Kan alleen mij nog niet vinden in metro station , komt misschien nogquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Is Weezer ?!
Metro Station de superclip op TMF. Die zijn er ook snel bij zeg.
Komt nog welquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan alleen mij nog niet vinden in metro station , komt misschien nog
Voorlopig maar 2 versnipperde dagenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
Heb de radio niet zoveel aan: doet Michiel morgen ook weer Vreetvermaak, of is Rob er weer?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
die foto die hier staat van Domien![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat platen maar steeds opnieuw uitgebracht wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens toch alweer aardig wat re releases. Dance Wiv Me, Milow - You Don't know en Just Dance van Lady Gaga. Ben eigenlijk alleen maar met de laatste re-release echt "blij"
Whehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric schrijft op mn hyves dat ik een voyeur ben
waarheid als eenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric schrijft op mn hyves dat ik een voyeur ben
dan heeft ie dus nog gelijk ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister alleen maar getiept dat ik zn t shirt zo mooi donker vond
Hij kan zo in de zwarter dan zwart reclamequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister alleen maar getiept dat ik zn t shirt zo mooi donker vond
Vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
Heb de radio niet zoveel aan: doet Michiel morgen ook weer Vreetvermaak, of is Rob er weer?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Het is ook zelden dat ik blij ben met een re-release. Vaak is een plaat echt niet boeiend genoeg om nog een keer te worden uitgebracht. Acceptable in the 80's is voor mij daar trouwens wel een uitzondering op. Hoe het met Young Volks is gegaan vind ik bijvoorbeeld lachwekkend. Die plaat is 3x opnieuw uitgebracht. Ik weet niet wie hun platenmaatschappij is, maar die snappen er weinig van. Inderdaad, breng gewoon een nieuwe plaat uit maar blijf niet recyclen. Eten voor een 2x keer opwarmen is vaak ook niet lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap niet dat platen maar steeds opnieuw uitgebracht worden. Zo'n plaat is de eerste keer niet voor niets geen hit geworden. Als je meent dat je die de luisteraar nog een keer door de strot te moeten duwen (ik noem een I'm Yours
), is dat nogal een minachting van die luisteraar. Breng dan wat nieuws uit. Alsof de muziek op is ofzo.
Wel als je een goede magnetron hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Eten voor een 2x keer opwarmen is vaak ook niet lekker.
quote:
ja, ze zijn redelijk hot volgens mij. Misschien wat voor het komende festivalseizoen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
White Lies is hier ook een hit, je hoort het wel eens voorbij komen, op de radio hebben ze het er veel over...
3fm blijft toch 1 van de moeilijke in het kantoor te ontvangen zendersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoor het morgen wel, heb tegenwoordig op kantoor toch 3FM via m'n good old SE K750
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop deze week de 50.000ste post nog te bereiken
clickquote:
in Amsterdam is het in elk geval zwaar ruk iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm blijft toch 1 van de moeilijke in het kantoor te ontvangen zenders
hebbuh hebbuh hebbuh!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi er hier ff een 11:40 minuten durende versie vanThe River
van
The Boss
tegenaan.
Track 1 op disc 3 van Live 1975-1985
ik zou wel eens willen weten hoeveel post ik in totaal heb incl al mn kloontjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop deze week de 50.000ste post nog te bereiken
Ik ook niet , zag het toevallig vandaag toen ik op mijn eigen profiel klikte, dacht er nog ver vandaan te zitten:)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kijk daar echt nooooit naar
trustequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik ga morgen een vroege (6.15 tot 15.00) dienst draaien in plaats van een late (13.45 tot 20.00), dus het is wel eens tijd om naar bed te gaan.
Truste!![]()
Jij binnenkort je 10000 feestjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kijk daar echt nooooit naar
dat idd maar speciale getallen zijn altijd wel leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook niet , zag het toevallig vandaag toen ik op mijn eigen profiel klikte, dacht er nog ver vandaan te zitten:)
Kijk uit voor de gladheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik ga morgen een vroege (6.15 tot 15.00) dienst draaien in plaats van een late (13.45 tot 20.00), dus het is wel eens tijd om naar bed te gaan.
Truste!![]()
op naar de 56789 of de 66666quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat idd maar speciale getallen zijn altijd wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |