quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
Dit lied is geen huis als jij haar niet zingt..
* Brennel luistert Zoetgevooisd van Sara Kroos
Maak mij, maak mij... maak mij tot je liefste
Ja? Teleurgesteld? Moet ik dan volledig dezelfde muzieksmaak als jou hebben? Dat zou saai zijnquote:
Noem jij Roel's muzieksmaak nou saai?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja? Teleurgesteld? Moet ik dan volledig dezelfde muzieksmaak als jou hebben? Dat zou saai zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt namen voor jou Eliesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jajadie ene heet dus the Hoff en die andere (dankzij Roosmarijn) the Fonz
leuk heh
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja? Teleurgesteld? Moet ik dan volledig dezelfde muzieksmaak als jou hebben? Dat zou saai zijn
Die beesten zijn die namen niet waardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jajadie ene heet dus the Hoff en die andere (dankzij Roosmarijn) the Fonz
leuk heh
Gelukkig maarquote:
Robert ten B hoeft nog niet ingezet te worden dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
When you're stoned baby, and I am drunk, and we make love, it seems a little desolate
jewaids , aaightquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jimbo komt stiekum ook uit the hood?![]()
Goedenmiddag Nederland !
Lekker zeg, morgen uitslapen (tot zover ik dat kan..) en nu R.E.M die uit de speaker komt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Robert ten B hoeft nog niet ingezet te worden dus.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Robert ten B hoeft nog niet ingezet te worden dus.
Goedenavondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:13 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
quote:Samen met Annemieke Schollaardt wordt Eric Corton de stem van 3FM.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8130
Eh... Annemieke IS al de stem van 3FM, en zal dat ook blijven. Dat zullen ze wel met die zin bedoelen lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Overigens schrijft RF dat ook Annemieke de stem van 3FM wordt.. Zal wel bij afwezigheid zijn van Corton.
[..]
Annemiekequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Overigens schrijft RF dat ook Annemieke de stem van 3FM wordt.. Zal wel bij afwezigheid zijn van Corton.
[..]
Serieus? Nooit opgevallenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eh... Annemieke IS al de stem van 3FM, en zal dat ook blijven. Dat zullen ze wel met die zin bedoelen lijkt mij zo.
Luister zo even na 20 uur maar even naar de uuropener. De eerste zin 'Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM' wordt door haar ingesproken, en ook diverse andere jingles.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Serieus? Nooit opgevallen
Vind haar iig geen leuke radiostem hebben
Volgens mij is ze nu een beetje de vervanger van Edwin wanneer hij niet kan. Maar ze boert de laatste tijd wel aardig wat promo's/spotjes in dus je zou haar inderdaad de stem kunnen noemen van 3FM. Maar voor mij is dat nog altijd Edwin Diergaardequote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Eh... Annemieke IS al de stem van 3FM, en zal dat ook blijven. Dat zullen ze wel met die zin bedoelen lijkt mij zo.
3FM heeft al een hele tijd twee stemmen, namelijk een mannelijke en een vrouwelijke. Samen spreken die de jingles in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu een beetje de vervanger van Edwin wanneer hij niet kan. Maar ze boert de laatste tijd wel aardig wat promo's/spotjes in dus je zou haar inderdaad de stem kunnen noemen van 3FM. Maar voor mij is dat nog altijd Edwin Diergaarde.
Ik herken haar stem niet zo in die jinglesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister zo even na 20 uur maar even naar de uuropener. De eerste zin 'Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM' wordt door haar ingesproken, en ook diverse andere jingles.
Multitasken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zit stiekem ook te luisteren naar de briljante producties van E-J voor MogguhRick.
uuhhm okayquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
3FM heeft al een hele tijd twee stemmen, namelijk een mannelijke en een vrouwelijke. Samen spreken die de jingles in.
Voor Annemieke was de 'female voice' trouwens Eline La Croix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |