meer lol aan gehad dan milowquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! maar dan echtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Roel!!
kHeb je hulp nodig! We hebben op een forum waar ik veel kom een mooie-mannen-en-vrouwen-topic, ennuh, jij weet soms best mooie dames tevoorschijn te toveren. Heb jij iets leuks van een meid met een wat klassieke uitstraling? Liefst donker haar en ogen om in te verzuipen?
Thanx!
dit kan nietquote:
Je camera al besteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit kan niet
wij die het eens zijn.... The day the earth stood still ..
Ik twijfel nog steeds tussen de Panasonic LX3/Leica DLux4 en de Canon G10. Ik neig naar de eerste.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je camera al besteld
ik heb deze besteld , wordt komende week geleverd
Panasonic DMC FX35 Digital Camera - Black New
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen! maar dan echt
Anderen mogen ook suggesties doen trouwens.
quote:Echt waar, wat vinden jullie zo leuk aan die kleine van GilmoreGirls? Niet genoeg vrouw voor me...
Moonlight is genieten, ik vind ze beiden best prettig om naar te kijken... al heb ik erg aan die meid moeten wennen!
Ik ben ff aan t kijken naar mijn posts in een lekkere mannen en vrouwen topic op een ander forum, maar ik heb te veel lustopwekkende foto's geplaatst om ze allemaal hier te plaatsen
Nouja, toch kleine selectie...
Sara Kroos :loveeyes:
Owja, haar vind ik in die cowboy/girlserie dus gewoon echt géíl!
In supernatural heeft deze kerel zooo'n leuke rol! En hij is lekker :mrgreen:
de eerste doet mij meer dan de 2dequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op sommige pics is Angelina nogal om op te eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had iemand in mn topic die dr een aanbood , even kijken wat die er voor wil , een 7.2 mp..leuk ding opzichquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je camera al besteld
ik heb deze besteld , wordt komende week geleverd
Panasonic DMC FX35 Digital Camera - Black New
Heb je Wanted gezien? Daar heeft ze ook ietsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op sommige pics is Angelina nogal om op te eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |