vind hem de mindere van de plaatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
Als ik die reacties op metmichiel.nl bekijk lijkt het wel alsof dit een vettere hit gaat worden dan Human
Ik kan niks beloven, aangezien dat volgens mij onder een andere afdeling valt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schroef jij die kwaliteit tijdens je stage eens omhoog
En je was toch niet serieus he...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij bent moeilijk te vinden op Twitter zeg
En terecht ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef LeonH het volgende:
Als ik die reacties op metmichiel.nl bekijk lijkt het wel alsof dit een vettere hit gaat worden dan Human
Neem dan een logischer naamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ontken alles, iedere betrokkenheid
http://twitter.com/invitations/find_on_twitterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En je was toch niet serieus he...
Hoe kun je trouwens mensen zoeken op twitter?
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdelingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan niks beloven, aangezien dat volgens mij onder een andere afdeling valt.
En zo is het!quote:
Ja, net aan de andere kant van de muur in het eindregiehok, in de hoek bij de studiodeur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdeling
Maar hebben ze nou de tv regie verplaatst naar dat hok bij de eindregie?
Ik weet niet beter of het heeft daar altijd al gezeten. 't zit er in ieder geval al zeker een jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Encoding word gedaan door Technicolor/NOS... dus idd..das niet jou afdeling
Maar hebben ze nou de tv regie verplaatst naar dat hok bij de eindregie?
Mensen die protecten snap ik niet echt , microbloggen in geheimquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Trouwens... volgens mij als je je twitter op 'protected' zet ontvangen mensen die jou niet followen ook geen @ berichten
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, net aan de andere kant van de muur in het eindregiehok, in de hoek bij de studiodeur.
Het zat volgens mij eerst in de internetredactie-ruimte, maar dat was wat onhandig. Het is volgens mij een keer tijdens Lowlands oid verhuisd naar de eindregie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet niet beter of het heeft daar altijd al gezeten. 't zit er in ieder geval al zeker een jaar.
1000 kilo aan kabelsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...Het resultaat
[ afbeelding ]
Dat verband is nooit bewezen, aangezien het plafond pas maanden later is ingestort.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb ik daarom klere kabels helemaal naar de andere kant over het systeem plafond gegooid...Het resultaat
[ afbeelding ]
Die groene kabels, ja die heb ik getrokkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zat volgens mij eerst in de internetredactie-ruimte, maar dat was wat onhandig. Het is volgens mij een keer tijdens Lowlands oid verhuisd naar de eindregie.
Thanx Roel!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/invitations/find_on_twitter
Ik zou zeggen, probeer t uit op mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Trouwens... volgens mij als je je twitter op 'protected' zet ontvangen mensen die jou niet followen ook geen @ berichten
quote:Giel Beelen undercover in X Factor
3FM-dj Giel Beelen heeft meegedaan aan de audities van het RTL-programma ‘X Factor’. Dat onthulde de radiomaker dinsdag in ‘De Wereld Draait Door’. Beelen heeft undercover mee gedaan aan X Factor om niet direct herkend te worden door de jury van de talentenjacht. Halverwege zijn auditie voor Gordon, Angela Groothuizen, Stacey Rookhuizen en Eric van Tijn, werd de dj herkend. En is hij door met zijn zangtalent?
Nee, de undercoveractie van Giel Beelen eindigde al in de voorronde. Het was ook niet zijn bedoeling om mee te strijden om een platencontract, hij wilde alleen zien hoe ver hij kon komen met een vermomming. De uitzending van X Factor met een verklede Giel Beelen is vrijdag 30 januari 2009 te zien van 20:00 tot 21:30 uur op RTL 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |