let op je zoom 7x is lekkerder dan 3x zoomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had iemand in mn topic die dr een aanbood , even kijken wat die er voor wil , een 7.2 mp..leuk ding opzich
Bij mij eerder andersom.... Maar hm, ben niet weg van angelina... zeker niet met dat korte haar...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste doet mij meer dan de 2de
En 3x optische zoom is weer beter dan 7x digitale zoom natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
let op je zoom 7x is lekkerder dan 3x zoom
dat altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doh , heb het ook over 7x optische zoomquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En 3x optische zoom is weer beter dan 7x digitale zoom natuurlijk
Maar ik hoop dat je dat wel snapt
die camera die hij gezien heeft heeft een brede kijk voor een compacte camera, dus veel omgeving.quote:
Doutzenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onze eigen Doutzen gaat ook een klassieker worden.
[ afbeelding ]
Geen donker haar, I know
Als je voordat wil, heb je dus geen tig keer zoom nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die camera die hij gezien heeft heeft een brede kijk voor een compacte camera, dus veel omgeving.
Why are you wearing that stupid man-suit?quote:
Daarom heb ik ook de Panasonic DMC FX35 besteld , 4x optisch en 24 mm, voor om altijd bij mij te hebben, was erg goedkoop in de uk. 135 pond + 9 pond verzekerd verzendenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je voordat wil, heb je dus geen tig keer zoom nodig.
Die LX3 gaat vanaf 24 tot 60mm. Vooral die 24mm (redelijk uniek voor compact camera's; meeste beginnen bij 28mm) biedt ook weer nieuwe mogelijkheden/perspectieven.
Hee, ik weet niet wat Jimbo weet van cams! Je zou er maar mee thuis komen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doh , heb het ook over 7x optische zoom
Uhm, je reageert op jezelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de Panasonic DMC FX35 besteld , 4x optisch en 24 mm, voor om altijd bij mij te hebben
doe je niet zo snel met spiegelreflex + 70-200 + batterypack
Nou, ik weet wel wat dingen om met haar te doen. De plaatselijke boeken top-10 doornemen enzoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
@ Roel: Jaaaa, Doutzen is op een bepaalde manier heeeel yummie! (maar ik zou t er toch niet op kunnen, haha)
Nee, daar heb ik dus ook niks mee....quote:
Is dat allesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel wat dingen om met haar te doen. De plaatselijke boeken top-10 doornemen enzo.
quote:We're sorry...
... but your query looks similar to automated requests from a computer virus or spyware application. To protect our users, we can't process your request right now.
We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, if you suspect that your computer or network has been infected, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your systems are free of viruses and other spurious software.
If you're continually receiving this error, you may be able to resolve the problem by deleting your Google cookie and revisiting Google. For browser-specific instructions, please consult your browser's online support center.
If your entire network is affected, more information is available in the Google Web Search Help Center.
We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |