quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
die foto die hier staat van Domien![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat platen maar steeds opnieuw uitgebracht wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens toch alweer aardig wat re releases. Dance Wiv Me, Milow - You Don't know en Just Dance van Lady Gaga. Ben eigenlijk alleen maar met de laatste re-release echt "blij"
Whehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric schrijft op mn hyves dat ik een voyeur ben
waarheid als eenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric schrijft op mn hyves dat ik een voyeur ben
dan heeft ie dus nog gelijk ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister alleen maar getiept dat ik zn t shirt zo mooi donker vond
Hij kan zo in de zwarter dan zwart reclamequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb gister alleen maar getiept dat ik zn t shirt zo mooi donker vond
Vraag ik mij ook afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:45 schreef Againzender het volgende:
Heb de radio niet zoveel aan: doet Michiel morgen ook weer Vreetvermaak, of is Rob er weer?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
Het is ook zelden dat ik blij ben met een re-release. Vaak is een plaat echt niet boeiend genoeg om nog een keer te worden uitgebracht. Acceptable in the 80's is voor mij daar trouwens wel een uitzondering op. Hoe het met Young Volks is gegaan vind ik bijvoorbeeld lachwekkend. Die plaat is 3x opnieuw uitgebracht. Ik weet niet wie hun platenmaatschappij is, maar die snappen er weinig van. Inderdaad, breng gewoon een nieuwe plaat uit maar blijf niet recyclen. Eten voor een 2x keer opwarmen is vaak ook niet lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap niet dat platen maar steeds opnieuw uitgebracht worden. Zo'n plaat is de eerste keer niet voor niets geen hit geworden. Als je meent dat je die de luisteraar nog een keer door de strot te moeten duwen (ik noem een I'm Yours
), is dat nogal een minachting van die luisteraar. Breng dan wat nieuws uit. Alsof de muziek op is ofzo.
Wel als je een goede magnetron hebtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Eten voor een 2x keer opwarmen is vaak ook niet lekker.
quote:
ja, ze zijn redelijk hot volgens mij. Misschien wat voor het komende festivalseizoen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
White Lies is hier ook een hit, je hoort het wel eens voorbij komen, op de radio hebben ze het er veel over...
3fm blijft toch 1 van de moeilijke in het kantoor te ontvangen zendersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoor het morgen wel, heb tegenwoordig op kantoor toch 3FM via m'n good old SE K750
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop deze week de 50.000ste post nog te bereiken
clickquote:
in Amsterdam is het in elk geval zwaar ruk iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm blijft toch 1 van de moeilijke in het kantoor te ontvangen zenders
hebbuh hebbuh hebbuh!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi er hier ff een 11:40 minuten durende versie vanThe River
van
The Boss
tegenaan.
Track 1 op disc 3 van Live 1975-1985
ik zou wel eens willen weten hoeveel post ik in totaal heb incl al mn kloontjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop deze week de 50.000ste post nog te bereiken
Ik ook niet , zag het toevallig vandaag toen ik op mijn eigen profiel klikte, dacht er nog ver vandaan te zitten:)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kijk daar echt nooooit naar
trustequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik ga morgen een vroege (6.15 tot 15.00) dienst draaien in plaats van een late (13.45 tot 20.00), dus het is wel eens tijd om naar bed te gaan.
Truste!![]()
Jij binnenkort je 10000 feestjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kijk daar echt nooooit naar
dat idd maar speciale getallen zijn altijd wel leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ook niet , zag het toevallig vandaag toen ik op mijn eigen profiel klikte, dacht er nog ver vandaan te zitten:)
Kijk uit voor de gladheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Brennel het volgende:
Hmm, ik ga morgen een vroege (6.15 tot 15.00) dienst draaien in plaats van een late (13.45 tot 20.00), dus het is wel eens tijd om naar bed te gaan.
Truste!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |