Maar niet bij de 2 sterrenrestaurants, die zaten al vol.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen AMEX en kon prima reserveren
Maar niet dineren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik kon nog lunchen op donderdagmiddag bij Blaauw
We hebben via Euc die link doorgekeregen. Hij of zijn ouders zullen wel AMEX-card hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Eh, nee. Maar AMEX klanten konden dus eerder reserveren, maar hoe zit het dan met 'ons'. Ik heb geen AMEX en wij kunnen ook reserveren
ok, dan Euc bedanktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef golfer het volgende:
We hebben via Euc die link doorgekeregen. Hij of zijn ouders zullen wel AMEX-card hebben.
Je weet dat Amarone alleen aan Lunch doet hequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Damn, wat irritant dat het reserveren blijkbaar alweer eerder dan maandag kan. Amarone weer vol.
Had geen zin gehad hoor. Toen de link gepost werd waren veel van de sterrenrestaurants ook al vol.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat jammer nou! het leek me zo leuk om het op zn minst te proberen bij librijes zusje terecht te komenhad ik toch dag en nacht achter fok moeten gaan zitten...
Ik heb wel AMEX en geen bericht gekregenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen AMEX en kon prima reserveren
Oh? Ga jij daar dan ook naartoe?quote:
Veranderd, het wordt dinsdag het pas in het voormalige pand van Lambermons gevestigde restaurant van Imko Binnerts, Vis & Koquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef golfer het volgende:
Toch maar 2 reserveringen gedaan.
Eerst op dinsdag naar ML en zaterdag gaan we naar het restaurant dat zich in het voormalige pand van ML heeft gevestigd: Fier
Ben erg benieuwd naar je ervaringen, heb er 3 jaar gewerktquote:Op zondag 1 februari 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Goed dat ik hier nog even keek.
Ik heb voor dinsdagavond gereserveerd bij Bretelli. Met twee vriendinnen gaan we onze eerste sterren restaurant ervaring opdoen.Op 5 minuutjes fietsen van m'n huis dus doe ook maar een wijnarrangementje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
je suggesties deden of niet mee, of ze waren al vol. Jammer, maar ja.
Volgende keer
Hmm, das jammer idd..quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
je suggesties deden of niet mee, of ze waren al vol. Jammer, maar ja.
Volgende keer
jij zat toch in Dubaiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmm, das jammer idd..
Ik ga zelf naar Vanille in Eijsden, was 2 jaar geleden alweer geloof ik een hele hype over in de lekker, van niets binnen in de top20, was er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd
Verder naar Restaurant One in Roermond, erg goed, meerdere keren geweest, en heb een tafeltje gereserveerd bij Avant-Garde in Eindhoven
Maar eerst zaterdag weer eens langs Da Vinci
Ik kom donderdag voor ongeveer 3 maanden terug naar Nederlandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij zat toch in Dubaiof loop ik achter?
okeej dan! zin in om weer even bij je familie en vrienden te zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik kom donderdag voor ongeveer 3 maanden terug naar Nederland![]()
Uiteraard! Vooral mn broertje (3jr), de kleine bengel heb ik echt gemistquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
okeej dan! zin in om weer even bij je familie en vrienden te zijn?
ik herinner me de foto's nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Uiteraard! Vooral mn broertje (3jr), de kleine bengel heb ik echt gemist
Was tegen Euc.quote:
ahhh okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was tegen Euc.
hadden contact gehad over leuke restaurants, hij was vorig jaar bij mij in de regio
Nee, zie de link op pagina 1quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:56 schreef SnuggLe het volgende:
Eh...pas vanaf 10 uur kan je toch reserveren!?!?!?
quote:
Neen hoor, ik kijk thuis wel even, wel lief van jequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef jack4ya het volgende:
Sensa in den Dolder op dinsdag en Nooch in de Jordaan op donderdag.
Laten we het erop houden dat we gewoon leuk uit eten gaan.![]()
Soigne komt dan hopelijk ooit eens
Karina, kan ik je misschien helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |