Ben erg benieuwd naar je ervaringen, heb er 3 jaar gewerktquote:Op zondag 1 februari 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
Goed dat ik hier nog even keek.
Ik heb voor dinsdagavond gereserveerd bij Bretelli. Met twee vriendinnen gaan we onze eerste sterren restaurant ervaring opdoen.Op 5 minuutjes fietsen van m'n huis dus doe ook maar een wijnarrangementje.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
je suggesties deden of niet mee, of ze waren al vol. Jammer, maar ja.
Volgende keer
Hmm, das jammer idd..quote:Op maandag 2 februari 2009 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
je suggesties deden of niet mee, of ze waren al vol. Jammer, maar ja.
Volgende keer
jij zat toch in Dubaiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hmm, das jammer idd..
Ik ga zelf naar Vanille in Eijsden, was 2 jaar geleden alweer geloof ik een hele hype over in de lekker, van niets binnen in de top20, was er nog nooit geweest dus ben erg benieuwd
Verder naar Restaurant One in Roermond, erg goed, meerdere keren geweest, en heb een tafeltje gereserveerd bij Avant-Garde in Eindhoven
Maar eerst zaterdag weer eens langs Da Vinci
Ik kom donderdag voor ongeveer 3 maanden terug naar Nederlandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij zat toch in Dubaiof loop ik achter?
okeej dan! zin in om weer even bij je familie en vrienden te zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik kom donderdag voor ongeveer 3 maanden terug naar Nederland![]()
Uiteraard! Vooral mn broertje (3jr), de kleine bengel heb ik echt gemistquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
okeej dan! zin in om weer even bij je familie en vrienden te zijn?
ik herinner me de foto's nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Uiteraard! Vooral mn broertje (3jr), de kleine bengel heb ik echt gemist
Was tegen Euc.quote:
ahhh okequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was tegen Euc.
hadden contact gehad over leuke restaurants, hij was vorig jaar bij mij in de regio
Nee, zie de link op pagina 1quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:56 schreef SnuggLe het volgende:
Eh...pas vanaf 10 uur kan je toch reserveren!?!?!?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |